مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

امکان فراخوان عمومی برای تزریق دوز چهارم

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا زالی گفت: خوشبختانه در کشور به ویژه در تهران از نظر کاهش مبتلایان به بیماری های قلبی عروقی با شرایط مطلوبی مواجه هستیم اما به عنوان داخلی و کارشناسان بین المللی تاکید می کنند، هنوز تا ریشه کنی این بیماری فاصله زیادی دارد، توصیه ما به برخی از افرادی که هنوز واکسینه نشده اند این است که مهربان باشند و هر چه زودتر به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.

وی گفت: یک میلیون و 100 هزار شهروند تهرانی هنوز دوز دوم را تزریق نکرده اند و حدود چهار میلیون نفر هنوز نوبت سوم را دریافت نکرده اند، بنابراین درخواست ما این است که با توجه به آمادگی مراکز واکسیناسیون و آمادگی مراکز واکسیناسیون، دوز زودتر تزریق شود. انواع سبدها.”

زالی گفت: تاکید ما یکی بر تزریق نوبت سوم است که اثرات خوبی در کنترل عروق دارد و دیگری بر واکسیناسیون دانش آموزان 5 تا 11 ساله است که در این میان باید درصد بیشتری از واکسیناسیون باشد. .

وی گفت: اصولاً حدود 92 درصد در تهران در مورد واکسیناسیون صحبت کردند و در نوبت دوم بالای 90 درصد انجام شد، در کل کشور حدود 53 درصد نوبت سوم را دریافت کردند که انشالله انجام خواهد شد. برای بقیه، البته، بین 15 در روز. تا 20000 نفر اغلب برای نوبت سوم به مراکز تهران مراجعه می کنند.

به گفته فرمانده ستاد مبارزه با تاج استان، دوز چهارم در تهران توسط حدود 40 هزار نفر تزریق شد و مطمئناً نوبت چهارم باید توسط افرادی که مدت زیادی است در نوبت سوم بوده اند تزریق شود. در واقع، اگر این بیماری به یک بیماری فصلی مانند آنفولانزا تبدیل شود، به ویژه افراد پرخطر باید هر ساله واکسینه شوند.

بیشتر بخوانید  لحظه سقوط عجیب یک آمبولانس وسط اتوبان! / فیلم
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *