مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

املاک مازاد بانک ‌ها و شهرداری‌ ها در اتاق انتظار ورود به بورس کالا

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش شمانیوز، معین محمدی پور گفت: در خصوص معاملات ملکی در بورس کالا، این موضوع را از سال گذشته آغاز کردیم و اولین معامله در تابستان 1399 انجام شد. سال گذشته وزارت دفاع، شرکت مادر تخصصی Nev Cities Development و یکی از بانک های کشور، املاک خود را در بورس کالا عرضه کرد و توافق حاصل شد. در سال 1400 مذاکراتی برای خرید ملک در شهرداری تهران انجام شد و سازمان املاک شهرداری تهران از این موضوع استقبال کرد.

وی گفت: شهرداری با سازوکارهای ارائه شده می تواند از این مسیر برای تسریع در تسویه مطالبات خود استفاده کند. البته در کنار این موضوعات، بورس کالا با بانک ها و نهادهای مختلف وارد مذاکره شده است و این بستر برای تمامی نهادهای دولتی و نظامی فراهم شده است.

وی بیان کرد: در این مدت چندین مورد وصول ملکی که هنوز عرضه نشده انجام شده است. بسیاری از بانک ها نیز در تلاشند رویه های داخلی خود را برای استفاده از سازوکار بورس ایجاد کنند که البته هنوز تکمیل نشده و به مرحله پذیرش و پیشنهاد نرسیده است.

به گفته محمدی پور، اگرچه از سال گذشته تاکنون ملک چندانی در بورس عرضه نشده است، اما با توجه به تمایل شهرداری تهران و حجم عظیم اموال تحت اختیارش، امیدواریم شاهد شکل گیری معاملات قابل توجهی در بورس باشیم. بازار املاک و مستغلات.

25 مهرماه معاون اول رئیس جمهور به دستگاه ها اعلام کرد که مازاد خود را عرضه کنند و آژانس ها می توانند از بستر بورس کالا برای عرضه این املاک استفاده کنند.

بیشتر بخوانید  لحظه احساسی شدن داوران مسابقه با اجرای زیبای یک کارگر ذغال‌سازی جنجالی شد + ویدیو

باشگاه خبرنگاران جوان

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *