امام جمعه آران و بیدل: دولت جدید نباید به شرایط سهمیه توجه کند



به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی در خطبه های نماز جمعه آران و بیدل افزود: در گذشته ما از حزب گرایی رنج زیادی برده ایم و اکنون لازم است به دنبال شایسته سالاری در دولت ها بگردیم و دیگر تقاضای سهمی از دولت نکنیم. “

وی ادامه داد: در این شرایط اولویت دولت جدید حل مشکلات حیاتی مردم است و مردم باید با روحیه صبر به دولت محترم کمک کنند.

به گفته وی ، شرایط جدیدی ایجاد شده و افراد انقلابی و تحول گرا به ریاست دولت ، مجلس و قوه قضائیه منصوب شده اند که باید خواسته های رهبر فرزانه انقلاب و مردم را در اولویت قرار دهند.

خطیب جمعه آران و بیدگل نسبت به گرفتگی های اخیر ابراز نگرانی کردند و گفتند: “در این زمینه مشکلاتی برای مردم وجود دارد ، اما البته ما باید واقعیت ها را در نظر بگیریم.”

وی افزود: خشکسالی و کمبود آب و مصرف زیاد انرژی در ایران باعث کمبود در این زمینه شده است که لازم است دولت آینده استفاده از انرژی خورشیدی را در دستور کار قرار دهد.

حجت الاسلام سلیمانی در بخشی دیگر از سخنان خود به عقب نشینی نیروهای آمریکایی از عراق و افغانستان اشاره کرد و گفت: آمریکایی ها دریافته اند که دیگر جایی در خاورمیانه ندارند و محور مقاومت حرف اول را می زند. “

وی ادامه داد: آمریکایی ها بیش از هزار میلیارد در خاورمیانه هزینه کرده اند اما همه سیاست های آنها شکست خورده است.

در سالگرد کودتای نوژه ، حاتب جمعه آران و بیدل گفتند: “توطئه کودتای نوژه توسط آمریکایی ها مانند سایر توطئه ها از جمله حادثه طبس ناکام ماند و بار دیگر پیروزی خدا دشمنان را شکست داد.”

بیشتر بخوانید  به روزرسانی نماد لی لی پوتی از نارنجی به زرد فرابورس - اخبار بازار سهام | بورس سهام - اخبار اقتصادی تسنیم

روز جمعه ، 19 ژوئن ، سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهری ، روستایی و عشایری و میان مدت دوره پنجم خبرگان رهبری و دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

در انتخابات ریاست جمهوری ، صید ابراهیم ریزی با اکثریت آرا به عنوان رئیس جمهور انتخاب شد.

دیدگاهتان را بنویسید