مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

الیا دختر شاکی از سردار آزمون جنجال به پا کرد

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

سردار آزمون او بازیکن مشهور فوتبال تیم ملی است. سردار آزمون او اصالتاً ترکمن است. خیلی وقت پیش خبر ازدواج بود سردار آزمون و ترلان پروانه در اینستاگرام جنجال به پا کرد. سردار آزمون او این روزها برای تیم آلمانی بایرن لورکوزن بازی می کند. و به تازگی دادگاه جنجالی مهاجم تیم فوتبال ایران در روسیه همچنان توسط رسانه های این کشور پیگیری می شود و در جدیدترین مورد هجمه عجیبی به سردار آزمون صورت گرفته است.

سردار آزمون

پرونده جنجالی سردار آزمون پس از پایان جلسه دادگاه روسیه با اعتراض این فوتبالیست ایرانی مواجه شد و هنوز نتیجه نهایی مشخص نیست.

در آخرین مورد این پرونده، «علیا» دختر شاکی سردار آزمون اظهارات بی سابقه ای علیه وی مطرح کرد و مدعی شد که کمک سردار به نیازمندان و معلولان نمایشی است.

عالیه به سایت روسی «اسپورت اکسپرس» گفت: پس از رای دادگاه به نفع من، سردار به طور کامل از ارسال نفقه دخترش منصرف شد. من و فرزندم در وضعیت مالی سختی هستیم و با کمک های دولتی زندگی می کنیم. سعی کردم مستقیم باهاش ​​تماس بگیرم اما جواب نداد. انتظار چنین ظلمی را از سردار نداشتم. برای نمایش، او آماده است تا به همه کمک کند: کودکان، معلولان و نیازمندان. نکته اصلی حضور دوربین ها و خبرنگاران است.

وی با بیان اینکه سردار آزمون قول داده تا آخر عمر از دخترش حمایت کند، گفت: اما الان به ما پول نمی دهد چون اگر رسانه ای نباشد می توانید سکوت کنید و وانمود کنید که اصلا دغدغه شما نیست. . دخترم الان نیاز به خرید لباس برای فصل پاییز دارد، او در سنی است که سایز لباس ها به سرعت تغییر می کند، اما سردار هیچ کمکی به من نمی کند. مشکل دیگر این است که من هنوز نمی توانم سر کار بروم، دخترم یک ساله شده است. ما در مهدکودک هستیم، اما هنوز یک سال و نیم دیگر فرصت داریم.

بیشتر بخوانید  فال حافظ روزانه دوشنبه 13 آذر 1402 با معنی و تفسیر دقیق

دادستان سردار آزمون در روسیه ابراز امیدواری کرد که وی به زودی رای نهایی دادگاه را دریافت کند و در نهایت اظهاراتی بی سابقه و جنجالی کرد. گفت: نمی دانم سردار چه در سر دارد که بیش از پنجاه اسبش در شرایط خیلی خوبی زندگی می کنند، اما حاضر نیست دخترش را هم غذا بدهد… نمی دانم چطور می تواند زندگی کند، بخورد. . و در آرامش بخواب

سردار آزمون، بهترین گلزن ایران در لیگ قهرمانان اروپا در پاسخ به سوال محمدحسین میشاقی گزارشگر فوتبال (چه زمانی ازدواج می کنید) در مورد ازدواجش چنین گفت:

کمی بعد از جام جهانی الان فکر می کنم خواستگاران بابا گفتند باید بریم بازی، گفتم بابا مسابقه می خواهد.

قضیه حل شد اما ما مجبور شدیم به عنوان یک دختر مجرد و من به عنوان یک مجرد به آنجا برویم.

شوخی کردم خدا را شکر هم خانواده آناهیتا در فوتبال به من کمک کردند و هم خانواده ام به من آسیبی نزدند پاسخ من این است که انشالله بعد از اردو به من می گویند چون هر وقت می گویم می گویند باید گل بزنی تیم ملی! نمی دانند من جزو سه نفر برتر تاریخ ایران هستم!

سردار آزمون

پس از صحبت های سردار آزمون که با شوخی و خنده همراه بود، محمد میشاقی مقابل دوربین گفت:

جزو سه نفر برتر تاریخ فوتبال ایران هستند لطفا جواب مثبت بدهید.

سردار آزمون فوتبالیست جوان ایرانی فرزند هلیل آزمون بازیکن ترکمن سابق تیم والیبال ایران است که در سال ۱۳۷۳ در گنبد کاووس به دنیا آمد، مادرش خانه دار است و تنها یک خواهر به نام سولماز دارد. برای اولین بار در سال ۱۳۹۷ در برنامه دورهمی مهران مدیری اعلام نامزدی کرد و اعلام کرد ازدواج خواهد کرد.

بیشتر بخوانید  ورود ثروتمندان در بازار ارزهای دیجیتال

بیوگرافی سردار آزمون

سردار آزمون (زاده ۱۱ دی ۱۳۷۳) بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست مهاجم برای بایرلورکوزن و تیم ملی ایران بازی می کند. او در تمام رده های سنی تیم ملی در عرصه ملی بازی کرد و اکنون بهترین گلزن تیم ملی ایران است. آزمون سومین گلزن برتر تاریخ تیم ملی ایران است.

از باشگاه هایی که سردار آزمون در آن حضور داشت می توان به سپاهان، روستوف، روبین کازان، زنیت از سن پترزبورگ و بایرلورکوزن اشاره کرد. او همچنین 8 گل در لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رساند و بهترین گلزن ایران در لیگ قهرمانان اروپا است.

رئیس آزمون

سردار آزمون در 20 دی ماه 1373 در گنبد کاووس به دنیا آمد. او فرزند هلیل آزمون بازیکن سابق والیبال است. آزمون ترکمن ایران و اهل سنت است.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *