مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

الهام حمیدی مادر شدن تجربه عجیبی است | الهام حمیدی دوست دارم به بازیگری برگردم

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

الهام حمیدی (زاده ۸ آذر ۱۳۵۶) بازیگر ایرانی است. الهام حمیدی در سینما و تلویزیون با بازی در سریال مسافری از هندوستان و بعدها در فیلم خیلی دور، خیلی نزدیک به شهرت رسید. الهام حمیدی تحصیلات خود را در رشته حسابداری در دانشگاه آزاد رودن به پایان رساند و از همان دانشگاه فارغ التحصیل شد. الهام حمیدی او یک ترم در کلاس های بازیگری شرکت کرد و در همان کلاس ها بود که برای بازی در «آوای در گلستان» ساخته رامین باشی انتخاب شد. الهام حمیدی در سال ۱۳۸۳ برای بازی در فیلم «خیلی دور، خیلی نزدیک» از جشنواره خانه سینما برنده تندیس زرین بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد.
الهام حمیدی

به هر حال قرارداد بستیم و روزهای پنجشنبه و جمعه رفتم تا با فضای آنجا آشنا شوم. آن موقع هیچ چیز برای من مهم نبود. جنازه هایی که دیده می شوند پیر و جوان هستند و احساس می کنید چیزی که برای آن مبارزه می کنید، ممکن است فردا جای کسی باشید که در آنجا خوابیده است. به همین دلیل شما را در بسیاری از مسائلی که همیشه روی آنها تمرکز می کنید، آرام می کند، غمگین می شوید و بحث می کنید و خیلی چیزها دیگر برای شما مشکلی ندارند. روی من خیلی تاثیر مثبت داشت، اما تاثیرات منفی زیادی هم داشت. و الان مثل یک فیلم صحنه های زیادی جلوی چشمم است، تاثیر زیادی در روحیه ام داشت. بعد از آن کار تا چند ماه دیگر آدم عادی نبودم، خیلی مریض بودم.

بیشتر بخوانید  دهک‌بندی‌های جدید یارانه اعلام می‌شود

در «سه درجه تب» رضا عطاران مخالف بازی من در آن نقش بود

در ادامه امیرعلی دانایی با بیان اینکه شما بازیگری هستید که در سال های اخیر در مجموعه های تلویزیونی مهمی از «مسافری از هند» تا «زیر تیگ»، «یوسف پیامبر»، «شوق فراز» و … و سیمرغ سریال های تلویزیونی بازی کرده اید. جشنواره فجر جشن حافظ و تندیس خانه سینما را برگزار کردید، اگر می توانستید به گذشته برگردید، چه چیزی را تغییر می دادید؟ الهام حمیدی را زیر سوال برد. حمیدی پاسخ داد: شاید چیزهایی بود که دوست نداشتم و فکر نمی کردم بد باشد، اما رفتم و فیلم برای من نمره و پایان خوبی نداشت، شاید آنها را انتخاب نمی کردم. . اما در کل منطقه ما خطرات زیادی دارد. خوب آنها هم تجربه بودند، زیاد ناراحت نیستم، اما اگر جای جبران باشد، جبران می کنم.

الهام حمیدی

تجربه حمام الهام حمیدی

حمیدی درباره ایفای نقش با شخصیت های معصوم و شکستن این قالب گفت: خیلی دوست داشتم از آن قالب خارج شوم اما هیچ کارگردانی این ریسک را نمی کرد. اگر یادتان باشد کار «سه درجه تب» که با هم کار کردیم یک کار کمدی بود و نقش من یک دختر بسیار فعال بود. همه مخالف آقای شریفی نیا، رضا عطاران بودند، می گفتند چرا الهام حمیدی باید این نقش را بازی کند؟ این نقش اصلاً الهام حمیدی نیست و بعد از اجرای من رضا عطاران به من گفت که چقدر تو این نقش خوب هستی. همیشه باید خودم نقش های مختلف را انتخاب می کردم.

بیشتر بخوانید  راهنمای تصویری تعویض لاستیک ماشین

وی افزود: خدا را شکر می کنم که توانستم در این دوران نقش های خوبی را ایفا کنم که خیلی ها آرزوی آن را داشتند. در دهه 80 و 90 بر اساس نظرسنجی انجام شده در تلویزیون، من به عنوان بهترین بازیگر ملودراماتیک دهه شناخته شدم.

عجله داشتن بدترین ویژگی اخلاقی من است

امیرعلی دانایی از الهام حمیدی پرسید این بار چطور از حسابداری به بازیگری رسیدی که او پاسخ داد: حسابداری کتابی خشک، فنی، ریاضی است، چیزهایی که همیشه از آن متنفر بودم، اما رشته ای بود که خانواده ام دوست داشتند ادامه بدهند. تقریباً 99 درصد نوجوانان یا جوانان ما به هنر علاقه دارند، حالا ممکن است به خاطر شهرت یا قاب زیبایی باشد که همه از بیرون به آن نگاه می کنند. همیشه علاقه داخلی من بود، پدرم هم بازیگر تئاتر بود و من ادامه دادم. من در کلاس های بازیگری شرکت کردم و سعی کردم بازیگری را بیشتر به رشته ای تبدیل کنم که برایم جالب نباشد. خدا به من کمک کرد به آنچه می خواستم برسم.

حمیدی با اشاره به سریال «زیر تیغ» گفت: سریالی که خیلی دوست داشتم «زیر تیغ» بود، شاید به خاطر بازیگران دوست داشتنی که همیشه دوست داشتم با آنها بازی کنم و این افتخار نصیبم شد و کلاس درس بود. ” برای من.

الهام حمیدی

بازیگر «خیلی دور، خیلی نزدیک» با بیان اینکه عجله اش باعث شد تصمیماتی بگیرم که بعداً پشیمان شدم، گفت: بزرگترین تصمیم بدم همان تصمیمی بود که در سن کم گرفتم و منجر به ازدواج ناموفق شد. خب، آن تصمیم برای من تجربه بسیار تلخی بود، اما باعث شد چیزهای زیادی یاد بگیرم و بالغ تر شوم.

بیشتر بخوانید  60 نفر در کشور به وبا + علائم مبتلا هستند

دوست دارم دوباره شروع کنم

این بازیگر از مادر شدن به عنوان لذتی یاد کرد که با هیچ چیز قابل مقایسه نیست و گفت: به هر حال هر شغلی که انجام می دهد می خواهد در آن شغل بدرخشد و به اوج برسد، اما مادر شدن تجربه بسیار عجیبی است. که با هیچ چیز در دنیا قابل مقایسه نیست.

وی ادامه داد: دوست دارم دوباره کار کنم. دلم برات خیلی تنگ شده چون بازیگری یه جور عشقه. عرصه بازیگری آنقدر سخت و غیرقابل تحمل است که اگر واقعاً آن را دوست نداشته باشی نمی توانی انجامش بدهی و در این سه سال ترجیح دادم در کنار خانواده باشم. مواردی پیشنهاد شد که متاسفانه جواب نداد، اما دوست دارم از نو شروع کنم.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *