مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

المپیک 2020 توکیو هزینه های تحمل شده برای فروغی و حدادی را مقایسه کنید / ناراحت نشوید ، شرمنده باشید! – اخبار ورزشی – اخبار ورزشی تسنیم

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مسابقات دو و میدانی برای نمایندگان ایران از روز جمعه آغاز شد و احسان حدادی ، با تجربه ترین ورزشکار ایرانی در المپیک که چهارمین حضور خود را در این رقابتها تجربه می کند ، رکورد غیر منتظره و ضعیفی در ارتفاع 58.98 متر ثبت کرد و در بین 32 ورزشکار در او در رتبه 26 قرار گرفت ، در حالی که دو ورزشکار از ایسلند و انگلستان در همه پرتاب های خود اشتباه کردند.

احسان حدادی در این مدت زمان بیشتری را در تمرینات حاشیه ای سپری کرد و هزینه های هنگفتی را برای حضور ناموفق در المپیک به ورزش ایران تحمیل کرد. او با عملکرد و رفتار خود در دو سه سال اخیر و البته قبل از آن نشان داده است که یک ورزشکار حرفه ای به معنای واقعی کلمه نیست و سعی می کند با تفاوت به اهداف خود برسد. هزینه ها و رفتار احسان حدادی پس از المپیک و قبل از آن و عدم توجیه عملکرد ضعیف وی و همچنین رفتار طلبکارانه وی ، موضوعی برای گزارش در خبرگزاری تسنیم منتشر شده (اینجا بخوانید).

طبق برآوردهای انجام شده در این مدت حدود چهار سال ، حدادی حدود 18/19 میلیارد تن هزینه کرد و هر زمان که دستمزد دریافت نمی شد ، مورد انتقاد قرار می گرفت و به نوعی کارکنان را به دلیل عدم عملکرد خوب در المپیک تهدید می کرد. در توکیو در سال 2020 …

جواد فروغی برخلاف احسان حدادی که خود را در این دوران به عنوان قهرمان و مدال آور به مردم معرفی کرد ، بدون هیچ تمایزی تنها بر تمرین تمرکز کرد.

بیشتر بخوانید  دانشجویان بسیجی اجازه نمی دهند تا گرد و غبار بر روی انقلاب مستقر شود - آژانس مهر | اخبار ایران و جهان

شاید قبل از المپیک و کسب مدال طلا توسط جواد فارویی ، افراد کمی در ایران این ورزشکار را می شناختند. او حتی پس از کسب مدال طلا در کرواسی و تبدیل شدن به شانس اصلی کسب مدال طلای ایران در المپیک ، وارد موضوع تبلیغات رسانه ای نشد و ترجیح داد ناشناس و دور از توجه رسانه ها باقی بماند و تنها بر تمرینات خود تمرکز کند.

اگر به مصاحبه های جواد فوروی در 4 سال گذشته نگاهی بیندازیم ، او هیچ گاه از مشکلات و کاستی های رسانه ای شکایت نکرده و هیچ مدرکی را برای کسب مدال از مسئولان مطرح نکرده و با تهدید سعی در جمع آوری کمک مالی نکرده است.

اگر جواد فرووی و احسان حدادی را کنار هم بیاوریم ، مطمئناً باید منتظر انتقادات بیشتری از طرف تیرانداز از کشور خود باشیم ، اما او در دوران تاج و تخت فرزندانی داشت و حتی شغلی پر استرس به عنوان پرستار داشت ، او در اردوها بود و با وجود مشکلات مربوط به گلوله و سلاح در ایران هرگز کارکنان فدراسیون ، وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک را تحت فشار قرار نداده است تا در اردوهای خارجی تهیه تسلیحات و مهمات آموزش ببینند و با همان منابع در خانه تمرین کرده است.

فارو هرگز در مورد حقوق و دستمزد صحبت نکرد و به دنبال استفاده از فرصت المپیک برای پر کردن جیب خود نبود. فرووی برای خار پاشنه پا به آلمان نرفت و همچنین شرط نمی بندد که باید در ایالات متحده تمرین کند. فارو در مورد شکست مورد انتظار خود در باشگاه دعوا نکرد و همچنین سعی نکرد منتقدان خود را آزار دهد. او تنها روی تمرینات خود با همان دارایی تمرکز کرد و نتیجه آن مدال طلای المپیک توکیو بود.

بیشتر بخوانید  حسینیه ایران در سیما راه می‌افتد/ واکاوی سریال‌ها در شبکه یک

جواد فارو در 4 سال حضورش در تیم ملی تیراندازی 7 نفر را اعزام کرد که قیمت آنها حدود 700 میلیون تومان بود. او حدود 800 روز در ارتش بوده و 200 میلیون تن هزینه داشته است. با هزینه حمل و نقل ، غذا و سایر محصولات ، فروغی در مجموع کمتر از یک میلیارد و 500 میلیون تن هزینه کرد. این هزینه ها نیز مربوط به حضور این گلزن در جام جهانی هند و کرواسی و اردوی دو هفته ای او در مجارستان است که در مقایسه با هزینه های متحمل شده برای حدادی چیزی در نظر گرفته نمی شود.

احسان حدادی پس از حذف از المپیک 2020 توکیو گفت که خیلی ناراحت نیست ، همانطور که بعد از حذف از المپیک ریو 2016 گفت ، از هیچ کس شرمنده نیست. به نظر می رسد حتی اگر ناراحت نیست ، حداقل باید شرمسار باشد و در مورد هزینه هایی که در این مدت متحمل شده و منجر به او نشده است ، معتبر صحبت نکند.

انتهای پیام /

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *