مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

افزایش مهاجرت پزشکان به کشورهای عمان، بحرین و قطر

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، رئیس سازمان نظام پزشکی اهواز گفت: مهاجرت پزشکان، متخصصان و کادر پزشکی از اهواز به شهرهای دیگر و از این شهر به خارج از کشور در ماه های اخیر سرعت گرفته است و این موضوع باید به طور جدی رسیدگی شود. حل و فصل شود و بررسی شود.

با این حال، طلافروش روز چهارشنبه با حضور در صحن شورای علنی هفتاد و دومین جلسه رسمی شورای شهر اهواز افزود: مهاجرت کادر پزشکی، متخصصان، پزشکان و پرستاران از اهواز افزایش چشمگیری داشته است، بنابراین این موضوع به یک امر روزمره تبدیل شده است. چیز. چیز.

وی ادامه داد: مهاجرت پزشکان از کشورمان از جمله اهواز به عمان، بحرین، قطر و کشورهای اروپایی در ماه های اخیر افزایش چشمگیری داشته است.

نگرانی از افزایش مهاجرت پزشکان به خارج از کشور

رئیس سازمان نظام پزشکی اهواز مهاجرت پزشکان به خارج از استان و کشور را تهدیدی جدی برای سلامت جامعه دانست و گفت: شرایط می تواند پیشرفت کند بنابراین باید پزشکان متخصص را وارد کنیم. خارج از خانه به دلیل جراحی های بزرگ قلب.

وی با اشاره به اهمیت سلامت و بهداشت در جامعه گفت: سازمان نظام پزشکی مجموعه ای در کنار وزارت بهداشت است که اعضای آن توسط پزشکان و کادر درمانی هر شهر و استان انتخاب می شوند و این سازمان قبلا در کوچکترین شهرهای کشور شکل گرفته است.

زلاتار رسیدگی به حقوق بیماران و مردم و همچنین صیانت از حقوق صنفی را مهمترین رسالت سازمان نظام پزشکی دانست و ادامه داد: بازنگری در نگاه سازمان نظام پزشکی اهواز و خوزستان ضروری است. مجتمع .

بیشتر بخوانید  ویدیوی وحشتناک از ترسناک ترین قبرستان جهان با قبرهای شیشه ای

مردم به کلینیک های غیرمجاز مراجعه نکنند

وی با بیان اینکه نظارت بر آگهی های بهداشت و درمان در شهر اهواز به صورت جدی در دستور کار کمیسیون تبلیغات سازمان نظام پزشکی اهواز قرار گرفته است، اظهار داشت: این نظارت بر آگهی های بهداشت و درمان در سطح شهر اهواز است.

جواهرلس با اشاره به فعالیت بسیاری از کلینیک های غیرمجاز در اهواز گفت: با وجود اطلاع رسانی گسترده در خصوص فعالیت کلینیک های غیرمجاز و معرفی کلینیک های مجاز در اهواز، همچنان شاهد مراجعه افراد به کلینیک های غیرمجاز هستیم و فعالیت این گونه کلینیک ها تبعات جدی دارد. ایجاد می کند. . برای بیماران و افراد تحت نظر است.

وی با بیان اینکه کادر درمانی در دوران کرونا از خود گذشتگی شدیدی را از خود نشان دادند، گفت: اتخاذ مالیات، مالیات مشاغل و ضایعات انگیزه پزشکان را برای ادامه کار در اهواز کاهش داد و با کمک نزدیک می توان بخشی از این مشکلات را برطرف کرد. همکاری سازمان نظام پزشکی و مدیریت شهری یا کاهش آن.

تعیین مهلت پیمانکار جمع آوری پسماندهای عفونی در غرب اهواز

دراگولجار ادامه داد: جمع آوری زباله های عفونی طبق قانون بر عهده تولیدکننده است که به دلایل مختلف در اهواز و کشور به معضلی تبدیل شده است.

وی افزود: برای رفع مشکل جمع آوری و بی خطرسازی زباله های عفونی اهواز، قرارداد جمع آوری زباله از این دفاتر با 2 پیمانکار در شرق و غرب اهواز منعقد شد، اما پیمانکار غرب اهواز این کار را انجام داد. وظایف خود را به خوبی انجام نمی دهد. که تحت نظارت انجام می شود به زودی وضعیت جمع آوری زباله های عفونی بهبود می یابد.

بیشتر بخوانید  شناسایی 2 میلیون و 200 هزار مؤدی جدید / فرار مالیاتی 600 هزار شرکت!

وی گفت: 6 میلیارد و 300 میلیون ریال از سوی پزشکان به پیمانکار غرب اهواز داده شد و از آنجایی که این پیمانکار وظایف خود را به خوبی انجام نداد تا شنبه هفته آینده به این پیمانکار مهلت داده شد. برای برخورد با آن پیمانکار در دادگاه.

همه پزشکان موظف به نصب کارتخوان هستند

دراگولجار برگزاری چنین جلسات مشترک سازمان نظام پزشکی و شورای اسلامی شهر اهواز را بسیار پیچیده دانست و افزود: هر متخصص باید حداقل 15 دقیقه، هر پزشک عمومی حداقل 20 دقیقه و هر روانپزشک باید حداقل وقت بگذارد. حداقل 15 دقیقه زمان. حداقل 15 دقیقه حداقل 35 دقیقه را صرف ویزیت هر بیمار کنید.

رئیس سازمان نظام پزشکی اهواز گفت: پزشکان در حال نصب کارتخوان در مطب خود هستند و با معدود پزشکانی که در این زمینه مقاومت کنند در صورت عدم رعایت برخورد قانونی می شود.

وی با بیان اینکه شکاف درآمدی در بین جامعه پزشکی بسیار زیاد است، تصریح کرد: در حالی که برخی از پزشکان درآمد بسیار بالایی دارند، بسیاری از پزشکان برای امرار معاش با مشکل مواجه هستند اما به دلیل نوع نگاه مردم و وجود این مشکل است. این تصور ذهنی که همه پزشکان وضعیت مالی خوبی دارند، مشکلات پزشکان به خوبی دیده نمی شود و به آنها باور می شود.

دراگولجار نرخ مالیات پزشکان را در سال جاری از 10 به 65 درصد افزایش داد که این امر پزشکان را با مشکلات جدی مواجه کرد و گفت: متأسفانه فشارهای اقتصادی باعث شده که تعداد کمی از پزشکان از دستگاه کارتخوان استفاده نکنند. دفتر. .

بیشتر بخوانید  انتقام گیری خواستگاری که جواب رد شنید دردساز شد

وی در پاسخ به انتقاد یکی از اعضای شورای اسلامی شهر اهواز مبنی بر گرانی ویزیت بیماران کشورهای دیگر در برخی از کلینیک های اهواز، گفت: طبق قانون ویزیت، بیماران سایر کشورها ویزیت می شوند. آنها گران تر هستند. ۲ تا ۳ ویزیت بیماران خانگی که از این حیث تخلف است. کلینیک ها تمام نشده اند.

<п>اعلامیه افزایش مهاجرت پزشکان به کشورهای عمان، بحرین و قطر اولین بار در ظاهر شد خبر سریع.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *