مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

افزایش قیمت حمل و نقل تاکسی تخلف راننده است

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، معاون نظارت و امور مناطق سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: افزایش هزینه تاکسی قبل از اعلام و برچسب گذاری غیرقانونی است و شهروندان می توانند با رانندگانی که تخلف کرده اند در سازمان ملاقات کنند.

هر ساله مشکل افزایش قیمت تاکسیرانان وجود دارد، اما از آنجایی که طبق بخشنامه، مشاهده هرگونه افزایشی قبل از اعلام تعرفه های جدید تخلف محسوب می شود، برای جلوگیری از آن، از طریق سه گشت، پیام های ثبت شده ارسال می شود. به دنبال شهروندان در سیستم 1888. یک طرح کنترل ناملموس جدید بر روی زمین.

وی زمان رسمی اعلام افزایش نرخ کرایه تاکسی را از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری اعلام کرد و افزود: مردم بهترین ناظر بر عملکرد رانندگان هستند و از آنجایی که نظارت 100 درصدی بر عملکرد تمامی رانندگان در عمل امکان پذیر نیست، مسافران در حال انجام هستند. انتظار می رود تخلفات احتمالی را گزارش کنند.» این احتمال وجود دارد که برخی از رانندگان تاکسی در صورت مشاهده تخلف با سامانه 1888 تماس بگیرند.

سرلک با تاکید بر تداوم شرایط کرونا در شهر و لزوم جابجایی سه مسافر در هر تاکسی و هفت سرنشین در هر وانت گفت: به سازمان اطلاع دهید.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر حمل و نقل تاکسیرانی شهر تهران، از جمله مواردی که در دستور کار سازمان تاکسیرانی قرار دارد، بهبود، نظارت و کنترل رانندگان تاکسی، پرداخت الکترونیکی بلیت و همچنین بررسی دستورالعمل ها و بخشنامه ها است. امسال به گفته سرلک. وی افزود: با توجه به احداث بزرگراه ها و خیابان های جدید در تهران و به تبع آن افزایش حجم مسافران و تاکسی ها نسبت به گذشته، به منظور افزایش کیفیت خدمات ارائه شده به شهروندان، تغییراتی در این زمینه در تهران ایجاد شده است. باید در نظر گرفته شود. .

بیشتر بخوانید  آسیب به تاسیسات شهری در راهپیمایی های کرمان / آتش گرفتن خودرو در سیرجان

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *