مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

افتتاح اولین کلینیک رایگان انکولوژی برای بیماران جوان سرطانی

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


به گزارش سلام نو، سید نسترن رضوی (مدیرعامل خیریه) در آستانه هشتمین سالگرد درگذشت «محمدحسین رضوی» بر اثر سرطان در سن 23 سالگی، مشاوره انکولوژی را زیر نظر دکتر دکتر راه اندازی کرد. سید محسن رضوی، فوق تخصص خون و انکولوژی دکتری محمدرضا مسجدی / مدیر کل شبکه پیشگیری از بیماری‌های غیرواگیر و متخصص انکولوژی خانم دکتر نسترن خداکریم / متخصص هماتولوژی و انکولوژی و هیئت مدیره متشکل از اساتید دانشگاه از این خیریه خبر داد.

وی در خصوص این کلینیک توضیح داد که بسیاری از بیماران سرطانی ممکن است مشکلات پزشکی، روانی و تغذیه ای داشته باشند. طب تسکینی و غیره اما متاسفانه دسترسی مستقیم به پزشکان ممتاز و با تجربه در این زمینه برای اکثر بیماران آسان نیست و ممکن است علاوه بر هزینه های طولانی تا زمان ویزیت نیازمند هزینه ها و محدودیت های خاصی باشد. از این رو موسسه در نظر دارد با دعوت از تیمی از پزشکان دانشگاه در یک ماه آینده برای راه اندازی این دپارتمان قدم بعدی را بردارد که با حضور و مساعدت پزشکانی که همراه خیریه هستند به طور رسمی شروع به کار خواهند کرد. علاقه مندان به کار داوطلبانه در ساعات معینی در محوطه درمانی ساخته شده توسط همکاران مجموعه، باید شرایطی را فراهم کنند تا ملاقات بیماران با متخصصان انکولوژی تسهیل شود. همچنین در نظر داریم در روزهای آتی مذاکرات و پیگیری جدی با آزمایشگاه ها و مراکز تصویربرداری برای تسریع و تصویب تخفیف های ویژه به بیماران تحت پوشش انجام دهیم.

وی افزود: برگزاری مشاوره انکولوژی در همه روزهای هفته حتی در صورت فراخوانی داوطلبان متخصص در روزهای تعطیل باعث می شود گروه سنی هدف 16 تا 30 بیمار به صورت رایگان به سایت مراجعه کنند. ظاهراً اگر بیماران قبلاً تحت درمان پزشک دیگری قرار نگرفته باشند، بنا به درخواست خیریه تحت پوشش تیم داوطلب قرار می گیرند.

بیشتر بخوانید  واژگونی مرگبار پراید در بزرگراه همدان

موسس موسسه خیریه رضوی نحوه پذیرش بیماران را تشریح کرد و گفت: در حال حاضر این کلینیک باید از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 الی 21 طبق برنامه پزشک پذیرای بیماران باشد و مددکاران همکاری لازم را انجام خواهند داد. . با انجام آزمایشات و تهیه دارو و پیگیری بیماران، در صورت افزایش این زمان و همچنین لیست جدید پزشکان، اطلاعات لازم از طریق اینستاگرام خیریه به نشانی smchariti اطلاع رسانی خواهد شد.

سیده نسترن رضوی در پایان خاطرنشان کرد: بر اساس آمار منتشر شده در رسانه های موثق و ارائه شده از سوی معاونت کنترل سرطان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سالانه بیش از یکصد هزار نفر در ایران به سرطان مبتلا می شوند و هزینه های ناشی از آن. وی علاوه بر این بیماری ها و بهبود درصد قابل توجهی از آنها در صورت تشخیص و درمان به موقع، از متخصصان خواست تا برای بهبود شرایط زندگی به جمع حامیان این نهاد بپیوندند. بیماران و آماده سازی دارو.

لازم به ذکر است موسسه “محمد حسین رضوی” تخصصی در حوزه سرطان جوانان در پنج سال فعالیت رسمی به یکی از مؤسسات خیریه و کمکی پیشرو در حوزه سرطان تبدیل شده است.

عضویت موسسه در سازمان جهانی کنترل سرطان (UICC)، شرکت در هیات مدیره شبکه ملی سرطان، عضویت در شبکه ملی خیریه، مشارکت در شبکه ملی پیشگیری از بیماری های غیرواگیر، برگزاری اولین دوره تخصصی سمینار سرطان در جوانان خاورمیانه و چندین کنفرانس مهم گواه جایگاه قابل احترام کمپین بین المللی سالانه “یک قدم تا زندگی” “To Be Toon To” با هدف استعداد یابی و تقویت بازارچه های جوانان و بشردوستانه و غیره است. . موسسه خیریه محمد حسین رضوی

بیشتر بخوانید  گیلوان; روستایی در مرز دو استان

توجه داشته باشید علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر همه روزه از ساعت 8:30 الی 15 با شماره تلفن های 88948740-021 و 09052740242 تماس حاصل نمایند.

<п>پست افتتاح اولین کلینیک رایگان انکولوژی برای بیماران جوان سرطانی اولین بار در ظاهر شد خبر سریع.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *