مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

افتتاح اولین کلینیک رایگان انکولوژی برای بیماران جوان سرطانی

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


به گزارش سلام نو، در آستانه هشتمین سالگرد درگذشت «محمدحسین رضوی» که در سن 23 سالگی بر اثر سرطان درگذشت، سید نسترن رضوی (مدیرعامل خیریه) مشاوره انکولوژی را به سرپرستی دکتر دکتر راه اندازی کرد. سید محسن رضوی فوق تخصص خون و انکولوژی جناب آقای دکتر محمدرضا مسجدی / مدیرکل شبکه پیشگیری از بیماری های غیر واگیر و فوق تخصص انکولوژی سرکار خانم دکتر نسترن خداکریم / متخصص هماتولوژی و انکولوژی و هیئت مدیره متشکل از اساتید دانشگاهی به این خیریه خبر داد.

وی در خصوص این کلینیک با اشاره به برنامه های تلفیقی این موسسه برای ارائه کمک های پزشکی، روانشناسی، افزایش طول عمر و تامین معیشت بیماران تحت پوشش توضیح داد: بسیاری از بیماران سرطانی ممکن است دارای مشکلات پزشکی، روانی، تغذیه ای باشند. طب تسکینی و غیره، اما متاسفانه دسترسی مستقیم اکثر بیماران به پزشکان برجسته و مجرب در این زمینه آسان نیست و ممکن است علاوه بر هزینه های طولانی تا زمان ویزیت، نیازمند هزینه ها و محدودیت های خاصی نیز باشند. از این رو موسسه با راه اندازی این بخش که با حضور و کمک پزشکانی که در موسسه خیریه هستند رسما شروع به کار می کند، در نظر دارد تا یک ماه آینده با دعوت از تیمی از پزشکان دانشگاه گام بعدی را بردارد. علاقمندان به کار داوطلبانه، در ساعات معینی در فضای درمانی ساخته شده توسط همکاران مجتمع باید شرایطی را فراهم کنند تا ملاقات بیماران با متخصصان سرطان شناسی تسهیل شود. همچنین در نظر داریم در روزهای آتی مذاکرات جدی و پیگیری با آزمایشگاه و مراکز تصویربرداری برای تسریع و اعطای تخفیف ویژه به بیماران تحت پوشش انجام دهیم.

بیشتر بخوانید  افشای رابطه محمدرضا گلزار و ساره بیات جنجالی شد!+ عکس

وی افزود: انجام مشاوره انکولوژی در همه روزهای هفته حتی در صورت فراخوانی داوطلبان متخصص در روزهای تعطیل باعث می شود گروه سنی هدف 16 تا 30 بیمار به صورت رایگان به سایت مراجعه کنند. بدیهی است در صورتی که بیماران قبلاً تحت درمان پزشک دیگری قرار نگرفته باشند، بنا به درخواست خیریه تحت پوشش تیمی داوطلب خواهند بود.

موسس موسسه خیریه رضوی در تشریح نحوه پذیرش بیماران گفت: در حال حاضر قرار است این کلینیک از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 الی 21 طبق برنامه پزشک از بیماران پذیرایی کند و مددکاران همکاری لازم را خواهند داشت. ” با بیماران در انجام آزمایشات و تهیه داروها و پیگیری آنها و در صورت افزایش این زمان و همچنین لیست جدید پزشکان، اطلاعات لازم از طریق اینستاگرام خیریه به نشانی smhchariti اطلاع رسانی خواهد شد.

سیده نسترن رضوی در پایان خاطرنشان کرد: بر اساس آمار منتشر شده در رسانه های موثق و ارائه شده توسط معاونت کنترل سرطان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سالانه بیش از یکصد هزار نفر در ایران به سرطان مبتلا می شوند و هزینه های آن در ایران وی علاوه بر این بیماری و بهبود درصد قابل توجهی از آنها در صورت تشخیص و درمان به موقع، از افراد حرفه‌ای خواست تا برای بهبود شرایط زندگی به جمع حامیان این موسسه بپیوندند. بیماران و تهیه دارو.

لازم به ذکر است موسسه “محمد حسین رضوی” تخصصی در زمینه سرطان جوانان طی پنج سال فعالیت رسمی توانسته به یکی از مؤسسات خیریه و حمایتی پیشرو در حوزه سرطان تبدیل شود.

بیشتر بخوانید  حالاتبری: تقصیر ماست که قهرمان نمی شویم / امیدوارم فوتبالم را در سپاهان تمام کنم

عضویت موسسه در سازمان جهانی کنترل سرطان (UICC)، شرکت در کمیته راهبری شبکه ملی سرطان، عضویت در شبکه ملی خیریه، مشارکت در شبکه ملی پیشگیری از بیماری های غیرواگیر، برگزاری اولین سمینار تخصصی در مورد سرطان در جوانان خاورمیانه و چندین کنفرانس مهم جشن سالانه “یک قدم تا زندگی”، برپایی کمپین بین المللی “تو به تون تو” با هدف استعداد یابی و توانمندسازی جوانان و بازارچه های خیریه و … .، گواه جایگاه محترم موسسه خیریه محمدحسین رضوی می باشد.

توجه داشته باشید علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند همه روزه از ساعت 8:30 الی 15 با شماره تلفن های 88948740-021 و 09052740242 تماس حاصل نمایند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *