مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

استقلال هیچ نیازی به فرهاد مجیدی ندارد

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از خبرورزشی، حسین فرزامی بازیکن و سرمربی سابق استقلال در خصوص تصمیم اخیر فرهاد مجیدی برای سرمربیگری در لیگ امارات و جدایی از استقلال اظهار داشت: استقلالی ها در لیگ امارات تصمیم گرفته اند تا از استقلال خارج شوند.

جدایی فرهاد مجیدی از استقلال را چگونه ارزیابی می کنید؟

این اخلاق این آقاست! او در میانه کار چندین بار تیم را ترک کرد. این افراد بیش از آنکه به دنبال قهرمانی و موفقیت باشند، به دنبال اعتبار و سهم خود هستند. باید روی نام این گونه افراد خط قرمز کشید و هرگز از آنها پیروی نکرد. نمی توان روی حرف های کسی حساب کرد که با یک پیشنهاد رفت و آمد می کند و در یک کلمه عصبانی می شود.

اما برخی معتقدند مجیدی به صورت حرفه ای تصمیم اشتباهی نگرفته است؟

ما این را قبول نداریم. وقتی صحبت از 30 میلیون هوادار می شود، مجیدی یا هر فرد بزرگتر از مجیدی باید چشمان خود را روی یکسری مشکلات ببندد. حداقل به اندازه دین باشگاه استقلال باید حفظ شود و با این قشر کار کرد. البته این را هم بگویم که قطعا در سایه باشگاه استقلال افرادی هستند که به آن نیاز دارند نه اینکه استقلال نیاز به مردم دارد. باشگاه استقلال از این اتفاقات کوچک آسیبی ندید.

چطور؟

اینجا باشگاه شعبان جعفری نیست، چهار نفر بیایند هر کاری می خواهند بکنند و بروند. او قطعا لیاقت حضور و ماندن در استقلال را دارد. استقلال فصل بعد باید در آسیا کار کند تا فرهاد مجیدی شانسش را زد و رفت. وگرنه با این استقلال خوبی که در اختیار داشت می تواند بماند و کارهای بزرگی انجام دهد.

بیشتر بخوانید  واکسیناسیون مادران باردار چگونه خواهد بود؟

اما فرهاد مجیدی همیشه خود را عاشق به تمام معنا و هوادار دو آتشه استقلال معرفی کرده است؟

خالصانه؛ این افراد با تعصب مستقل نیستند. فقط آدم هایی هستند که بزرگ می شوند و چند صباحی از استقلال فاصله می گیرند. این باشگاه قدیمی است. آشنایی یعنی تاریخ. تاریخ یعنی کسانی که سال ها با این نام بزرگ می مانند، مقاوم تر می شوند. من شخصاً پدر نگهبان را پیدا می کنم که دوباره به دنبال این آقا برود و او را برگرداند. استقلال چه نیازی به این مربی دارد!

ظاهرا باشگاه استقلال به دنبال مربی خارجی است؟

مربی خارجی! (خنده) مربی خارجی به استقلال و پرسپولیس نمی آید. شک نکنید وزارت ورزش با 32 هزار تومان اجازه نمی دهد دولت مشمول بدهی ارزی شود. این باشگاه متعلق به دولت است. چند صباحی با نام استراماچونی سر مردم را گرم می کند و بالاخره عنایتی یا نکونام به پایان می رسد. البته جواد مربی خوبی است که چنین اخلاقی ندارد.

چه اخلاقی؟

اینکه بیاید عکس و فیلمش را بگیرد و بعد مردم را با دنیا امیدوار و آرزو کند و دنبال خواسته دلش برود.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *