مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

استفاده از کیمونوی ژاپنی توسط کیم کارداشیان جنجالی شده + جزئیات

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


کیم کارداشیان و برند ژاپنی کیمونو

تشویق: کیم کارداشیان با انتخاب نام کیمونو برای «گناهان زنان» خشم ژاپنی ها را برانگیخت.

کیم کارداشیان چهره مشهور تلویزیونی با برند جدیدی از اسلحه های زنانه که آن را «کیمونو» نامیده بود، در ژاپن نامی دست و پا کرد.

او در توییتی نوشت که 15 سال است که روی این پروژه کار می کند.

سایت کیمونو از آن به عنوان یک راه حل موثر برای خانم ها یاد کرده و می گوید این طرح از تجربیات شخصی کیم کارداشیان الهام گرفته شده و با هر اندازه و رنگ پوستی سازگار است.

مجموعه شلوار جین «کیمونو» شامل گزینه های مختلفی برای لباس های مختلف از جمله دامن و پیراهن است و لوگوی این برند توسط «کانجه وست»، همسر کارداشیان طراحی شده است.


اعتراض ژاپنی ها به کیم کارداشیان

ژاپنی ها از اینکه کارداشیان ها از نام لباس سنتی خود برای اسلحه استفاده می کردند خشمگین هستند و با انتشار عکس های خود در کیمونو از انتخاب نکردن نام دیگری برای برند جدید خود ابراز نارضایتی کردند.

کیمونو یک لباس محلی ژاپنی است که در مناسبت های خاص پوشیده می شود، اما کیمونو کیم کارداشیان که آن را در این مراسم بر تن کرده بود، اعتراض همه ژاپنی ها را به این لباس برانگیخت و خواستار پوشیدن چنین لباس هایی شد که با یک کیمونوی واقعی بسیار متفاوت است. از عدم تبلیغ اشتباه این لباس

منتقدان این طرح از هشتگ #KimOhNo استفاده می کنند تا بگویند کارداشیان ژاپنی ها را با طرحی تحقیر کرد که به هیچ وجه از کیمونوهای ژاپنی الهام گرفته نشده است زیرا کیمونوها ریشه در فرهنگ و سنت ژاپنی دارند.

بیشتر بخوانید  مداح حاشیه ساز هم کرونا گرفت!

نامه کیم کارداشیان شهردار ژاپن به دلیل توهین به کیمون


نامه کیم کارداشیان شهردار ژاپن

شهردار ژاپن، دایساکو کادوکاوا، نامه ای سرگشاده به کارداشیان فرستاد و در آن توضیح داد که نام “کیمونو” نمادی از ارزش های فرهنگی ژاپنی است و قرار دادن این نام بر روی لباس زیری که او کشف کرده به ارزش های فرهنگی ژاپن آسیب می رساند. او از کارداشیان خواست در این مورد تجدید نظر کند.


در بیانیه ای که در نیویورک تایمز منتشر شد، کارداشیان گفت که به شدت به فرهنگ ژاپن احترام می گذارد، اما از تغییر نام برند کیمونو خودداری کرد.

این اقدام کیم کارداشیان خشم سنتی ژاپنی ها را برانگیخت و بحث های مجازی و غیرمجازی را در این کشور برانگیخت. دوستداران کیمونو حتی هشتگ KimOhNo را در ترند ایجاد و تنظیم کردند.


نامه کیم کارداشیان شهردار ژاپن به دلیل توهین به کیمون


واکنش کاربران ژاپنی به برند کیمونوی کیم کارداشیان

کاربران ژاپنی به شدت از کیم کارداشیان به خاطر استفاده از نام کیمونوی ژاپنی بر روی تفنگ و لباس زیر انتقاد کرده اند.

  • یک زن ژاپنی به بی بی سی گفت: ما کیمونو می پوشیم تا سلامتی، بزرگ کردن بچه ها، نامزدی، ازدواج و فارغ التحصیلی را جشن بگیریم. ما در مراسم تشییع جنازه کیمونو می پوشیم.
  • یکی از کاربران گفت: «از اینکه نام کیمونو برای چیزی کاملاً متفاوت با آنچه ما ژاپنی ها می شناسیم استفاده می شود بسیار ناراحت هستم. کیمونو یک لباس سنتی است و ما به فرهنگ و تاریخ خود بسیار افتخار می کنیم.
  • کاربر دیگری گفت: “ممنون از کشتن فرهنگ ژاپنی!! فرهنگ من بازیچه تو نیست شما به کسانی که اعضای خانواده شما نیستند احترام نمی گذارید. «در این 15 سالی که روی این پروژه کار می‌کنید، نتوانستید مشاور فرهنگی پیدا کنید.
  • برخی نگران این هستند که مردم به جای کیمونوی سنتی ژاپنی با کیم کارداشیان معاشرت کنند.


بیشتر بخوانید  بیوگرافی مانیا علیجانی بازیگر خردسال سریال هیولا + عکس
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *