مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

استایل های عجیب لیلا بلوکات در کربلا و نجف

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

لیلا بلوکات وی متولد 13 آذر 1363 از بازیگران سینما و تلویزیون ایران است، دو خواهر و یک برادر دارد.لیلا بلوکات از سال ۱۳۷۷ با تئاتر کودک در فرهنگسرا شروع به کار کرد. لباس پوشیدن لیلا بلوکات در زیر می توانید ببینید:

لیلا بلوکات

انتقاد کاربران فضای مجازی از عکس های لیلا بلوکات در کربلا و نجف به دلیل عدم نقاب زدن. اما لیلا بلوکات در پاسخ به این نظرات نوشت:

راستی من مدام ماسک زدم و فقط برای عکس گرفتن در آوردم خیلی مواظب باش این روزها دوباره کرونا شیوع پیدا کرده پدرم یک هفته بیمارستان بود و دیروز مرخص شد آقای رضا فیاضی نازنین همزمان با پدرم در بیمارستان من بستری شد لطفا برای سلامتی او و پدرم دعا کنید.

اما این تنها حاشیه حضور لیلا بلوکات در عراق نبود. در تصاویر زیر او را در مرکز عراق و مقابل ساختمان جشنواره فیلم در ژستی هنرمندانه می بینید.

لیلا بلوکات

بیوگرافی لیلا بلوکات

لیلا بلوکات در 13 آذر 1361 به دنیا آمد. لیلا بلوکات فارغ التحصیل رشته فرش است. او مجرد است و دو خواهر و یک برادر دارد که در حال حاضر در آکداسیا زندگی می کنند. لیلا بلوکات از سال 1383 وارد عرصه بازیگری شده است. از جمله کارهای لیلا بلوکات می توان به نقش نفرتیتی در سریال یوسف پیامبر اشاره کرد که با آن به شهرت رسید.

بیشتر بخوانید  پخش مستقیم از موکب کاروان ایران به بازیهای المپیک از 2 کانال

لیلا بلوکات

سفر لیلا بلوکات به مکه

لیلا بلوکات علاقه زیادی به سفرهای مذهبی دارد و چندین سال پیش به همراه حجری حاتمی و هنرمندان و بازیگران متعددی به زیارت معنوی رفته است.

خلاصه ای از بیوگرافی لیلا بلوکات

نام اصلی: لیلا بلوکات

زمینه فعالیت: بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر

متولد: 13 آذر 1363 تهران

محل زندگی: تهران

ملیت: ایران

حرفه: بازیگری

سالهای فعالیت: از سال 1377 تاکنون

بیوگرافی لیلا بلوکات

لیلا بلوکات بعد از حضور موفقش در سریال یوسف پیامبر بیشتر دیده شد و در نقش همسر آخناتون بازی کرد و به شهرت رسید.

لیلا بلوکات درباره نحوه ورودش به عرصه بازیگری گفت: اولویت من در آموزش و پرورش حضور در آکادمی صدا و سیما بود که متأسفانه پر ازدحام بود.

در نتیجه به آکادمی کار و دانش راه یافتم تا در آنجا ادامه تحصیل بدهم.

در آن آموزشگاه فقط قالیبافی ظرفیت خالی داشت و برای ورود به رشته هنر باید اقدام می کردم.

لیلا بلوکات

بالاخره به دانشگاه راه یافتم و با کارگاه های میکائیل شهرشتانی، امین طرح و استاد سااریگیان در کلاس های بازیگری شرکت کردم. سال ۱۳۷۷ بود که در فرهنگسراها تئاتر بازی می کردم و برای اولین بار در مجموعه تلویزیونی سیروس مقدم و مجید اوجی جلوی دوربین رفتم.

لیلا بلوکات در یکی از مصاحبه هایش گفته است که من خانواده ام را دوست دارم و با خانواده ام بسیار صمیمی هستم. رابطه من با اعضای خانواده ام بسیار صمیمی و نزدیک است.

یکی از خواهرهایم نوشا است متاهل و رشته اش مهندس برق و الکترونیک است و رادمان خواهرزاده عزیزم فرزند نوشا است.

بیشتر بخوانید  دانلود فصل پنجم سریال جوکر با حضور حامد آهنگی با کیفیت عالی

خواهر کوچکترم میترا نام دارد که در رشته گردشگری ایران و مدیریت جهانگردی تحصیل کرده است و یک برادر دارم که نقشه برداری صنعتی خوانده است.

در خانواده ما تنها من به کار هنری می پردازم، هرچند خواهرم میترا در سن 6-7 سالگی نقش دختر خانم افشانا بیگان را در سریال آقای سیروس مقدم بازی می کرد، اما علاقه ای نداشت. در ادامه این کار

لیلا بلوکات از بنیاد خیریه «مهر لیلا» گفت: از کودکی دوست داشتم به دیگران کمک کنم.

من می خواهم این نوع خیرات را داشته باشم و خدا را شکر بعد از اینکه بازیگر شدم و با تلاش و کمک خانواده و دوستانم این آرزو محقق شد. من ابتدا با هشت کودک معلول شروع کردم.

الان تقریبا هزار فرزند دارم که می توانم آرزوهایشان را برآورده کنم.

لیلا بلوکات

لیلا بلوکات علاقه زیادی به ورزش دارد.

گفت: از بچگی عاشق والیبال بودم. چند سالی از تاسیس بخش بانوان باشگاه هنرمندان می گذرد و من شروع به کار و بازی با این تیم کردم. در واقع از تیم والیبال هنرمندان شروع کردم اما در سه چهار تیم دیگر هم بازی می کنم.

لیلا بلوکات علاوه بر والیبال به اسب سواری نیز می پردازد.


بیشتر بخوانید  تامین مالی 425 میلیارد ریالی سه طرح تولیدی از سوی بانک توسعه تعاون در زاهدان

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *