مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

ارز دیجیتال شیبا اینو چگونه کار می کند؟

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


ارز مبادله ای چیست؟ آینده ارز شیبا اینو

دنیای ارزهای دیجیتال بسیار پیچیده است. از زمانی که بیت کوین به اولین ارز دیجیتال تبدیل شد، ارزهای دیجیتال بی شماری معرفی شده اند. داستان تولد و مسیری که هر یک از ارزهای دیجیتال آن طی کرده است. بسیاری از اوقات ارزهای دیجیتال در ابتدای ورود به بازار مورد توجه قرار نمی گیرند. یکی از ارزهای دیجیتال که بسیار محبوب شده است، ارز شیبا است. سوالات و ابهامات زیادی در مورد ارز دیجیتال شیب وجود دارد که باید به آنها پاسخ دهیم.کلمه شیب نام یک سگ ژاپنی است. این سگ در ابتدا نماد ارز دیجیتال دوج کوین بود اما پس از مدتی با معرفی ارز شیبا به عنوان نماد و نام این ارز شناخته شد. تحلیلی وجود دارد که شیبا اینو را یکی از توکن های الهام گرفته از دوج کوئین می دانند.

در ادامه با توضیح ارز سوییچ مشخص می شود که این دیدگاه نسبتا منطقی است. در اصطلاح رایج، این کدها به عنوان قاتل دوج کوئین نیز شناخته می شوند. روند بازار نشان می دهد که این رمز ارز در تلاش است تا از دوج کوین پیشی بگیرد و برای همیشه از آن پیشی بگیرد. پس واحد پول شیبا چیست؟ ارز دیجیتال شیب در واقع یک توکن است. ارز شیبا اینو به عنوان یک توکن ارز دیجیتال در پلتفرم اتریوم عمل می کند. انتقادات زیادی به این ارزهای دیجیتال وجود دارد که در ادامه به آنها اشاره می کنیم.


ارز دیجیتال شیبا

تفاوت بین سکه و توکن چیست؟

برای درک بهتر ماهیت سوئیچ ارز، لازم است به طور خلاصه به تفاوت بین کوین و توکن اشاره کنیم. سکه ها ارزهایی هستند که بلاک چین شخصی خود را دارند. به عنوان مثال، بیت کوین، اتریوم و دوج کوین، بلاک چین خصوصی خود را دارند. اما توکن ها بلاک چین اختصاصی ندارند و بر اساس بلاک چین های دیگر مبادله می شوند. ارز شیبا اینو نیز بر اساس استاندارد ERC-20 است و بر روی پلت فرم بلاک چین اتریوم عمل می کند.

چرا برخی کارشناسان معتقدند که ارز سوئیچ و سکه است؟

بسیاری از فعالان بازار ارز در شیبه آن را شوخی می دانند. دلیل این نگرش نسبت به واحد پول شیبا چیست؟ واقعیت این است که انتقادات جدی و ساختاری درباره نحوه شروع و ادامه عملکرد سوئیچ ارز دیجیتال وجود دارد. اصطلاح سکه به ارزهای دیجیتالی اطلاق می شود که نمی توان آینده ای برای آنها متصور شد. البته باید توجه داشت که به هیچ وجه نمی توان با قاطعیت گفت که شش سکه ارز دیجیتال است. در عوض، شواهدی وجود دارد که نشان می‌دهد اگر در ارزهای رمزپایه یافت شود، باید با احتیاط بیشتری با آن برخورد کرد. برخی از این شواهد عبارتند از:


بدون نسخه کاغذ سفید

وایت پیپر یک سند بازاریابی است. در این مقاله، طراحان ارزهای دیجیتال مشکلاتی را که شناسایی کرده اند، مورد بحث قرار می دهند. آنها با پیشنهاد پروژه و ارائه کد سعی در حل یک یا چند مشکل دارند. به نوعی می توان فرض کرد که کاغذ سفید نشان دهنده برنامه ریزی و هدفمندی ارز دیجیتال است.

بیشتر بخوانید  روز جهانی مبارزه با کار کودکان در تقویم چه روزی است ؟


نام سازنده نامشخص

هیچکس نام سازنده ارز شیبا را نمی داند. این یک عامل منفی برای تغییر ارز دیجیتال در نظر گرفته می شود. عدم انتشار وایت پیپر همراه با محرمانه بودن هویت خالق، ارز دیجیتال این ارزهای دیجیتال را بسیار تقویت می کند.


عدم ارائه راه حل جدید

هویت ارزهای دیجیتال جدید به مشکلاتی که آنها حل می کنند بستگی دارد. گاهی اوقات حتی برخی از توسعه دهندگان با ایجاد مشکلات جعلی سعی در شناسایی رمزهای عبور خود دارند. اما ارز هیچ فناوری جدیدی به ارمغان نیاورده و در صدد حل مشکل خاصی نیست. بسیاری بر این باورند که این ارزهای رمزپایه تنها به دلیل افزایش حیرت انگیز قیمت دوج کوین به بازار معرفی شدند و بر موج این ارز دیجیتال سوار خواهند شد.


هیچ بلاک چین اختصاصی وجود ندارد

برخی از سکه ها بلاک چین خود را ندارند. در عمل، این باعث می شود که ساخت یک ارز دیجیتال کمتر پشتیبانی شود. Shiba Ino نیز در پلتفرم بلاک چین اتریوم در ازای مقدار مشخصی کارمزد معامله می شود. علاوه بر این، این ارز دیجیتال به هیچ وجه محدودیت عرضه بالایی ندارد و ممکن است در آینده هر تعداد توکن صادر شود.


رشد قیمت بسیار بالا

نمی توان با قاطعیت گفت که هر ارز دیجیتالی با افزایش قیمت Shet Quinn مواجه است. اما واقعیت این است که شش سکه ای که تاکنون شناسایی شده اند، دوره رشد قیمت بسیار بالایی را تجربه کرده اند. ارز شیبا نیز از بدو پیدایش در مسیر صعودی سریع قرار داشته است. روند تعیین قیمت ارز شیبا در ادامه مورد بحث قرار می گیرد که با وجود تمام این نکاتی که در مورد ارز دیجیتال شیبا بیان شده است، نمی توان به صورت قطعی درباره سکه بودن آن اظهار نظر کرد. توصیه اصلی تخصصی در خصوص ارز شیبا چیست؟ بسیاری از کارشناسان توصیه می کنند از ارز شیبا برای سرمایه گذاری های بلندمدت استفاده نکنید. استراتژی معاملات ارزی شیبا در ادامه بیشتر توضیح داده خواهد شد.

روند تغییر ارز شیبا چگونه است؟

نگاهی به روند تغییر قیمت ارز دیجیتال، آنچه را که در اطراف این توکن اتفاق می‌افتد، روشن می‌کند. قبل از اینکه ویتالیک بوترین، خالق اتریوم، روی ارز شیبا سرمایه گذاری کند، افراد کمی به این توکن توجه می کردند. اما هنوز یک هفته از انتشار این خبر نگذشته بود که قیمت سوئیچ ارز بیش از 20 برابر شد که این موضوع ناگهان سوئیچ ارز را بر سر زبان ها انداخت. با تغییر تمرکز به این ارز دیجیتال، روند صعودی آن به تازگی آغاز شده است. در اوایل اردیبهشت 1390، ارز شیبا از ابتدای عرضه تا امروز به سقف قیمتی خود رسید و در نمودار قیمتی خود قیمتی معادل 0.000007 دلار را به خود اختصاص داد. یعنی از ابتدای عرضه تا اردیبهشت 2021 افزایش قیمت حدود 2 میلیون درصد است!

بیشتر بخوانید  آدرس و تلفن بیمارستان های خصوصی در شهر سنندج

Atrium Creator در Shibu سرمایه گذاری می کند

حجم تراکنش های ارز سوئیچ افزایش چشمگیری داشته و جایگاه ارز دیجیتال سوئیچ در بین ارزهای دیجیتال به رتبه زیر 30 رسیده است. اما دلیل این افزایش قیمت سوئیچ ارز چیست؟ واقعیت این است که واحد پول شیبا اینو به عنوان قاتل دوج کوین شناخته شد. علیرغم اتفاقاتی که در بازار می افتد، هیچ مبنای قابل توجهی برای این توکن وجود ندارد که افزایش قیمت ها را توجیه کند. این موضوع روز به روز نگرانی هایی را در این زمینه ایجاد می کند.


تحلیل ارز دیجیتال شیبا

ارز شیبا را از کجا بخریم؟

بسیاری از ابهامات در مورد ارز دیجیتال shib در ابتدا باعث شد برخی از بورس های معروف مانند Bainance از انجام آن اجتناب کنند. اما افزایش چشمگیر قیمت این ارز دیجیتال توجه تعداد زیادی از معامله گران بازار را به خود جلب کرده است. این در حالی است که مدیرعامل این بورس در گفت وگویی اعتراف کرد که مسئولان این بورس هیچ گونه سرمایه گذاری با ارز شیب را پیشنهاد نمی کنند. علاوه بر بایننس، نام سایر بورس‌هایی که شیبا ارز در آن‌ها قرار دارد از مهم‌ترین آنها است:

  • خبر خوب
  • Quink Exchange
  • پولونیک
  • مبادله k0
  • Hoo Exchange
  • مارت را بزن
  • ضربه داغ
  • صرافی کوین بن
  • بیت فارکس

واحد پول شیبا در ایران در چه مبادله ای است؟

همچنین می توانید ارز دیجیتال شیب را از صرافی های فعال در ایران دریافت کنید. در حال حاضر دو بورس بیت 24 و اوکی صرافی امکان خرید و فروش ارز شیبا را فراهم کرده اند.

راه خرید ارز شیبا چیست؟


مراحل خرید ارز دیجیتال شیبا


برای خرید ارز سوئیچ باید پنج مرحله کلی را طی کنید که به طور خلاصه به شرح زیر است: ابتدا باید یک کیف پول مناسب برای خرید و فروش و نگهداری این ارز دیجیتال بسازید. به نظر می رسد کیف پول کوین باس بهترین گزینه برای آن باشد. سپس برای مبادله ارز دیجیتال شیب باید اتریوم بخرید. همانطور که در بالا ذکر شد، این ارز دیجیتال در پلتفرم بلاک چین اتریوم معامله می شود. در مرحله بعد باید در یکی از صرافی های پشتیبانی کننده تراکنش های ارز شبا حساب باز کنید. شاید بپرسید بهترین صرافی برای خرید ارز شیبا کدام است؟ مبادلات بایننس و یونی سوآپ ممکن است به عنوان دو گزینه مناسب پیش روی شما باشند. سپس با پرداخت اتریوم می توانید مقدار مورد نیاز ارز شیبا را تهیه کنید. می توانید از کیف پول برای ذخیره توکن های خریداری شده استفاده کنید.

تحلیل‌ها درباره آینده سوئیچ ارز چیست؟

مهم ترین سوالی که در اینجا می توان مطرح کرد این است که تحلیل ها در خصوص آینده ارز شیبا چیست؟ واقعیت این است که تحلیلگران این ارزهای دیجیتال به دو دسته مختلف تقسیم می شوند. برخی معتقدند روند مثبت و رو به رشد این ارز دیجیتال در کوتاه مدت متوقف نخواهد شد. شاید بحث اصلی این دسته از مردم محبوبیت عمومی این ارز باشد و در پاسخ به این دسته از افراد این سوال پیش بیاید که این تحلیل چقدر معتبر است؟ برخی از تحلیلگران پیش بینی می کنند که روند رشد تا سال 2028 ادامه داشته باشد و از علم فنی برای توجیه استدلال های خود استفاده می کنند، آنها سوئیچ را نمی بینند، آنها دیدگاه منفی نسبت به این ارز دارند. این افراد معاملات خود را بر اساس آنچه در بازار اتفاق می افتد، قرار نمی دهند. آنها معتقدند که امواج روانی در نهایت آرام خواهند شد و ارزهای دیجیتال بدون هیچ اثری ناپدید خواهند شد و ارزهای بنیادی راه خود را پیدا خواهند کرد. بر اساس این دیدگاه سرمایه گذاری در ارز شیبا به هیچ عنوان توصیه نمی شود.

بهترین استراتژی برای معامله ارز شیبا چیست؟

لازم به ذکر است که انتخاب استراتژی معاملاتی برای هر معامله گر یک امر کاملا شخصی است و با توجه به ویژگی های شخصی تصمیم گیری می شود. اما با توجه به کشف و پنهان شدن ارز شیب، پیشنهاد اصلی برای معامله این ارز دیجیتال، عدم خرید در بلندمدت است. در معاملات ارزی سعی کنید دیدگاه های کوتاه مدت را در دستور کار قرار دهید و با سود مشخص به فروش برسانید.

نکته پایانی: در این مقاله به تفصیل مشخص می شود که ارز شیبا چیست و هر آنچه تاکنون در رابطه با این ارز در بازار رخ داده است، ارزیابی و رصد شده است. واقعیت این است که در مورد ارز سوییچ ابهامات زیادی وجود دارد که سازندگان این ارز هنوز آن را برطرف نکرده اند. عدم انتشار برگه سفید نیز شک و تردیدهایی را در مورد تغییر ارز دیجیتال ایجاد کرد.به طور کلی باید توجه داشته باشید که نوسانات شدید قیمت یک اصل پذیرفته شده در بازار ارزهای دیجیتال است. سعی کنید روندها و اخبار این بازار را به خوبی دنبال کنید. سعی کنید ابزارهای تحلیلی خود را در این بازار تقویت کنید. به استراتژی معاملاتی خود پایبند باشید، اما اگر نیاز به تغییر آن دارید، آن را با دقت انجام دهید. ترکیب دانش و صبر می تواند شما را به سود خوبی در بازارهای مالی به خصوص در بازار ارزهای دیجیتال برساند.


بیشتر بخوانید  معرفی شهربازی بندرعباس همراه با آدرس
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *