مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

اختراع کیسه هوا برای جلوگیری از شکستگی لگن

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


شکستگی لگن ناحیه اطراف مفصل ران به گروه شکستگی هایی اطلاق می شود که در قسمت فوقانی استخوان ران یعنی اطراف محل اتصال استخوان ران به لگن ایجاد می شود. شکستگی‌های اطراف مفصل ران گروه بزرگ‌تری از شکستگی‌های لگن هستند.

از شکستگی لگن جلوگیری کنید

از شکستگی لگن جلوگیری کنید

اختراع و استفاده شد ایربگ او توانسته بود میزان جراحات ناشی از تصادفات را تا حد زیادی کاهش دهد. این دستگاه ها قادرند صدمات سر و اندام در خودرو را تا حد زیادی کاهش دهند

اما صدمات اندام تنها در صدمات ناشی از تصادفات رانندگی رخ نمی دهد و یکی از علل اصلی شکستگی، آسیب هایی است که در طول زندگی روزمره بر روی اندام ها ایجاد می شود. به عنوان مثال، زمین خوردن در افراد مسن اغلب می تواند باعث شود شکستگی لگن بودن.

از شکستگی لگن جلوگیری کنید

اخیرا شرکت ActiveProtective در پنسیلوانیا آمریکا کمربند مخصوصی برای افراد مسن ساخته تا از بستن آن به دور کمر جلوگیری کند. شکستگی لگن در آنها باشید.

این کمربند مانند یک کمربند معمولی دور کمر است که البته روی لباس بسته می شود. این دستگاه دارای حسگرهای حرکتی ویژه ای است که حرکات مفصل ران را تشخیص می دهد.

از شکستگی لگن جلوگیری کنید

به محض اینکه کمربند احساس کرد که یک مرد در حال سقوط است ایربگ از آن و لگن خود را گرد کنید برای جلوگیری از شکستگی ناشی از افتادن، بیمار را تخلیه کنید.

سازنده این دستگاه امیدوار است از زمان شیوع تا حدودی از آن استفاده کند شکستگی لگن در افراد مسن کاهش دهید.


بیشتر بخوانید  آشنایی با سنبل الطیب و فواید آن
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *