اخبار کوتاه از کردستان – ایرنا


به گزارش ایرنا ، معاون امور فنی و زیربنایی شهرداری سنندژای روز یکشنبه گفت: یکی از مهمترین موضوعات مجموعه مدیریت شهری هر ساله توجه به آسفالت معابر برای جلوگیری از ترافیک در شهر است. شبکه سازی و بهبود وضعیت جاده ها و محله ها.

بهزاد ریحانی فرد با بیان اینکه سال گذشته 478 هزار متر مربع راه و محله در سطح شهر با 72 هزار تن آسفالت بهسازی شده است ، گفت: به منظور تسریع در بهبود راه ها علاوه بر استفاده از پتانسیل سازمان مدنی و بازسازی ایجاد فضای شهری شهرداری سنندج ، امضای قرارداد ما همچنین از یک پیمانکار بخش خصوصی برای آسفالت جاده ها استفاده خواهیم کرد.

وی با اشاره به آسفالت و بهسازی 162 هزار متر مربع معابر و محلات سطح شهر از ابتدای امسال افزود: در این مدت 19 هزار و 500 تن آسفالت برای بهسازی معابر و محلات شهر هزینه شد .

معاون امور فنی و زیربنایی شهرداری سنندج افزود: 7 هزار و 829 مترمربع راه و محله در منطقه یک با 916 تن آسفالت ، راه های منطقه 2 ، 18 هزار و 966 متر مربع با 2 هزار و 219 تن ، شهرداری از منطقه سه با 10 هزار و 427 متر مربع با 1220 تن بود.

ریحانی فرد گفت: نزدیک به 28 هزار متر مربع پروژه عمرانی در حال اجرا مانند بلوار 36 متری ، اتصال بلوار ساحلی با تقاطع غیر مسطح سنجر خان با 2 هزار و 434 تن آسفالت اصلاح و بهسازی شده است.

وی ادامه داد: پیمانکار این شهرداری همچنین با توزیع 9602 تن آسفالت حدود 70 هزار متر مربع از راه های شهری را بهسازی کرد.

بیشتر بخوانید  امتیاز داوطلبان استخدام در آموزش و پرورش به ازدواج و تولد فرزندان اضافه شده است

ساخت میدان اتصال بلوار کردستان و بلوار ساحلی آغاز شده است

رئیس سازمان عمران و بازسازی شهری شهرداری سنندج گفت: یکی از مهمترین پروژه های شهرسازی این دوره ارتباط بلوار کردستان با بلوار ساحلی و احداث تقاطع غیرهمسطح توحید است که نقش بسزایی داشت نقش در کاهش و روان سازی ترافیک.
اخبار کوتاه از کردستان

فرشاد منبری افزود: برای ایجاد یک حلقه بین شهری برای هموار سازی ترافیک برون شهری و همچنین ایجاد ارتباط بین بلوار ارتش در غرب سنندج به بلوار کردستان و بلوار ساحلی و همچنین اتصال بلوار ساحلی با بلوار دکتر حسینی ، ساخت 36 بلوار متری سال گذشته آغاز شد.

وی گفت: بلوار در دست ساخت 1020 متر طول و 36 متر عرض در دو پیاده رو 10.5 متری و یک پناهگاه چهار متری و یک پیاده رو 5.5 متری است.

رئیس سازمان عمران و بازسازی شهری شهرداری سنندج افزود: این بلوار دارای خط خروجی برای دسترسی به بلوار مستضعفین به طول 380 متر و عرض 9 متر و یک باند ورودی از بلوار مستضعفین به طول 425 متر و عرض 9 متر است. .

وی با اشاره به آغاز ساخت میدان بیضی شکل متصل بلوار کردستان ، بلوار ساحلی و بلوار 36 متری متصل به تقاطع غیر مسطح سنجرخان سنندج ، گفت: مساحت این میدان پنج هزار و 500 متر مربع

منبری افزود: برای ساخت بلوار 36 متری تاکنون عملیات عمرانی شامل 100 هزار متر مکعب خاکبرداری ، 60 هزار متر مکعب خاکریز ، هزار و 450 متر موقعیت رودخانه و هزار و 950 متر توزیع منفرد انجام شده است.

وی همچنین پی را در 2 لایه 15 سانتی متر و سطح 12،500 متر مربع و تناژ 4200 تن و یک لایه آسفالت بین درب و رمپ ورودی به بلوار سنجر خان به مساحت 12،500 متر مربع و او ضخامت 6 سانتی متر را نشان داد.

بیشتر بخوانید  مدیریت سایپا در مسیر استفاده صحیح از توانمندی ها قرار دارد

رئیس سازمان عمران و بازسازی شهری شهرداری سنندج گفت: در همین راستا 2 پل روی پل های 2 متری در طول مسیر با جعبه های بتونی پیش ساخته 21 و 11 متری احداث شده که هر کدام 10 متر دیوار سنگی دارند 4 متر بلندی.

وی افزود: تکمیل بلوار 36 متری اتصال بلوار ساحلی به محل اتصال غیرهمسطح سنجر خان نقش مهمی در کاهش و روان سازی ترافیک در شهر خواهد داشت.

اعلام نتایج هشتمین دوره انتخابات نظام پزشکی کردستان
اخبار کوتاه از کردستان

معاون درمان و رئیس هیئت اجرایی هشتمین دوره انتخابات سازمان نظام پزشکی کردستان اظهار داشت: لیست نامزدها و نتایج نهایی هشتمین دوره انتخابات نظام پزشکی سنندج ، دیواندره و کامیاران پس از نهایی شدن اعلام شد. تصویب کمیته نظارت.

دکتر صدیق جدید الاسلامی گفت: هشتمین دوره انتخابات نظام پزشکی کردستان ، که همزمان با سایر کشور در روز جمعه (16 ژوئیه) برگزار شد ، بلافاصله پس از زمان رأی گیری با حضور نمایندگان هیئت اجرایی شمارش آرا را آغاز کرد. شورای و فرماندار شهرستان انتخابات توسط هیئت نظارت بر شهر اعلام شد.

وی افزود: اسامی اعضای منتخب این دوره به موجب تبصره 1 ماده 26 آیین نامه اجرایی هشتمین دوره انتخابات سازمان نظام پزشکی و ماده 12 پروتكل ستاد اجرایی و تركیب آنها انجام می شود. اعضای جدید پزشکی عمومی و تخصصی ، دندانپزشکی ، داروسازی ، زنان و زایمان آزمایشگاه ها و مجوزها براساس آرا votes در حوزه های انتخابیه سنندای ، دیواندره و کامران اعلام شدند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان افزود: در گروه پزشکان دکتر وحید یوسفی نژاد با 195 رأی ، دکتر بابک گوتبی با 193 رأی ، دکتر بایزید گادری با 139 رأی ، دکتر سیروس همت پور با 131 رأی ، دکتر عزتولا رحیمی با 125 رأی ، دکتر حسن معیری با 123 رأی آرا: دکتر شمسی زارع 118 رأی ، دکتر شولخ شاه گابی 113 رأی ، دکتر بهزاد احسن 101 رأی و شهاب امینی با 99 رأی به عنوان اعضای گروه پزشکی عمومی و تخصصی موجود در سازمان نظام پزشکی.

بیشتر بخوانید  سحر زکریا بلاگر شد ؟

وی با بیان اینکه دکتر شهرام بهمنی با 91 رأی و دکتر افشین شادی با 79 رأی در گروه دندانپزشکی انتخاب شدند ، افزود: دکتر رامش راه هگ با 22 رأی در گروه علوم آزمایشگاهی انتخاب شد.

دکتر جدید الاسلام با بیان اینکه دکتر فریبا ابتکار با 78 رأی به گروه ماماها انتخاب شد ادامه داد: محسن حسینی با 40 رأی در گروه متخصصان دارای مجوز ، دکتر آرام کرمی در گروه داروسازان با 32 رأی. و دکتر سوزان عباسانه با 30 رأی ، اعضای منتخب این دوره از انتخابات را اعلام کرد.

دیدگاهتان را بنویسید