مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

شروع ساخت مخزن 5000 متر مکعبی در نظرآباد

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



ایسنا / البرز نماینده عالی دولت استان البرز با اشاره به توزیع 55 میلیون مترمکعب آب سد طالقان و امیر کبیر در کرج استان البرز گفت: توسعه زیرساخت ها برای جذب این سهمیه در دستور کار است. ”

عزیزاله شهبازی روز یکشنبه 27 تیرماه در آیین حفاری سازه مخزن آب آشامیدنی 5000 متر مکعب در شهر نظرآباد افزود: حفاری در ماه گذشته. “

به گزارش ایسنا ، وی ادامه داد: ظرفیت هر یک از این مخازن 5000 متر مکعب است و سهمیه ویژه استان باید به تدریج وارد زنجیره مصرف شود.

شهبازی گفت: پروژه آبرسانی شهرهای فرهنگیان و آزادگان نظرآباد از طریق وام های ولتاژ آب تأمین می شود و این پروژه ظرف مدت یک سال اجرا و به بهره برداری می رسد.

استاندار البرز گفت: اگرچه دو سد بزرگ در استان داریم اما اکنون بیش از 80 درصد آب شرب استان از منابع زیرزمینی تأمین می شود.

وی افزود: بر این اساس وزارت نیرو به البرز اجازه داده است 55 میلیون متر مکعب آب از این سدها استخراج کند و در نتیجه سالانه کل تا 110 میلیون متر مکعب از این سدها برداشت شود.

فرماندار البرز گفت: احداث 5 هزار متر مکعب نیروگاه تصفیه آب در شهر نظرآباد اقدام خوبی برای بهبود کیفیت آب در این شهرستان است که به تأمین پایدار آب آشامیدنی و مصرف صنعتی در منطقه کمک می کند.

انتهای پیام

بیشتر بخوانید  اینترنت از چهارباخ تا میدان نقش جهان در اصفهان رایگان خواهد بود
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *