احداث نیروگاه توسط فولاد مبارکه، الگوی مناسبی برای شرکت‌های صنعتی و معدنی کشور است



محمود کمانی، مدیرعامل سازمان انرژی های تجدیدپذیر و بهره وری برق (ساتبا) امروز (دوم آذرماه) در بازدید از غرفه فولاد مبارکه در بیستمین نمایشگاه بین المللی حفاظت از محیط زیست گفت: تاکنون شرکت های بزرگ صنعتی و معدنی کشور نیاز به احداث نیروگاه های تجدیدپذیر، مجوز 2400 مگاوات صادر شده است.

معاون وزیر نیرو به مزیت های احداث نیروگاه های تجدیدپذیر توسط شرکت های بزرگ صنعتی از جمله شرکت فولاد مبارکه اشاره کرد و افزود: خوشبختانه این شرکت در ساخت نیروگاه های مورد نیاز برای تولید پیشرو است. برق کشور و الگویی برای سایر واحدهای صنعتی و معدنی».

وی خاطرنشان کرد: احداث نیروگاه توسط شرکت های بزرگ صنعتی در کشور یکی از اولویت های مهم وزارت نیرو است، بنابراین در این شرایط علاوه بر تامین برق مورد نیاز واحدهای صنعتی و معدنی، بخشی از الکتریسیته تولید شده توسط آنها می تواند در مصارف دیگری نیز استفاده شود.

کمانی با اشاره به احداث نیروگاه 600 مگاواتی فولاد مبارکه در استان اصفهان اذعان داشت: این نیروگاه بزرگترین نیروگاه خورشیدی کشور است و امیدواریم فولاد مبارکه با برنامه ریزی، همت و تلاش مضاعف این نیروگاه را در کشور راه اندازی کند. تلاش ها.

Erasin

بیشتر بخوانید  پوتین: روسیه همچنان به اطفای حریق جنگل در ترکیه کمک می کند - اخبار اروپا - اخبار بین المللی تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید