مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

اجتماع بزرگ سربازان دهه نودی امام عصر(عج) در قشم برگزار می شود

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



حجت الاسلام محمد سعید آخوندی در جلسه ای که با حضور روسای هیئت های مذهبی جزیره برای انجام هماهنگی های لازم برگزار شد، گفت: در نزدیک ترین زمان به ظهور امام زمان (عج) هستیم و به گفته بنیانگذار جمهوری اسلامی، این انقلاب تا ایجاد آن ادامه خواهد داشت.

وی با یادآوری ایام دفاع مقدس افزود: در آن روزها نیروهای بسیا ما با اسلحه با دشمن می جنگیدند و امروز خونرسانی رسانه ای و فرهنگی متوجه ما شده است. وظیفه ماست که بیشتر با برادران اهل سنت متحد شویم و مسائل حاشیه ای را کنار بگذاریم.» این برای استفاده بهینه از ظرفیت های دینی است که در جامعه ما نهادینه شده است.

آخوندی با حفظ یاد و خاطره حراست مجتبی امیری دوماری ادامه داد: این شهید بزرگوار مایه مباهات این جزیره و جامعه ایثارگران است، مردمی که دارای فرهنگی غنی از تاریخ گذشته و مفاهیم دینی و قرآنی در تار و پود زندگی خود هستند. هستند

نماینده مردم منطقه آزاد کشم در امور فرهنگی، اجتماعی و گردشگری همچنین به جشنواره دستاوردهای ملی «شهریما» و استقبال پرشور مردم اشاره کرد و اذعان داشت: وظیفه مسئولان ماست که مکانی را برای نمایندگی مردم فراهم کنیم. توانایی های جامعه محلی به ویژه زنان که با تعهد و هنر دست خود نان آور خانه و خانواده هستند.

در نهایت از مردم جزیره دعوت کرد تا در اجتماع بزرگ سربازان دهه نود امام عصر (عج) در روز شنبه 21 آذر 1401 شرکت کنند تا به مزدوران داخلی و خارجی ثابت کنند که آرمان های انقلاب دارای پایه و اساس محکمی است که پشتوانه قلبی دارد. و روح جامعه ایرانی در هم تنیده است.

بیشتر بخوانید  محمدعلی اسلامی ندوشن درگذشت | بیوگرافی و علت مرگ محمدعلی اسلامی ندوشن

لازم به ذکر است جلسه هماهنگی اجتماع بزرگ سربازان دهه 90 امام عصر(عج) به ریاست معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد کشم و با حضور حجت الاسلام والمسلمین رئیس جمهور برگزار شد. احمد غلامی رئیس اداره تبلیغات اسلامی، سرهنگ حجت امیری کیا فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کشم، حسین دیرباز مدیر آموزش و پرورش شهرستان کشم و جمعی از روحانیون، معتمدین و روسای هیئات مذهبی هیئت های نمایندگی در جزیره

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کشم

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *