مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

اجاره روزانه و ساعتی خانه در تهران چیست؟

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


مجله دلگرم: مدتی است که در تهران مشخصاً اجاره خانه ها به خصوص خانه های لوکس به صورت روزانه یا ماهانه نه سالانه مد شده است.

با نگاهی به آگهی های اینترنتی املاک معروف در تهران، مواردی از قبیل: خانه هایی که اجاره روزانه آنها بین 100 هزار تومان تا یک میلیون تومان و یک ساعت با قیمت کمتر است، مشاهده می شود که فقط سلیقه صاحب خانه قدردانی می کند.


خریداران خانه های اجاره ای ساعتی و روزانه چه کسانی هستند؟


خریداران این خانه ها افراد مریضی هستند که از شهرهای مختلف به تهران می آیند یا صاحبان مشاغل و مدیرانی که شرکت ها جلسات خصوصی برگزار می کنند.


اما این خانه ها مشتریان دیگری نیز دارند، جوانان ثروتمند یا مردان متاهل که مهمانی های شبانه، استخر، استعمال مواد مخدر و روانگردان، روابط غیراخلاقی و غیره ترتیب می دهند که در جامعه اسلامی – ایرانی توجیهی ندارد.


سپرده گذاران برای حفظ حریم خصوصی افراد غیر از نقشه ملی صاحبخانه و پول هیچ مدرک شناسایی نمی خواهند! این گونه رفتارها که هنجارشکنی است و به دلیل حریم خصوصی صاحبخانه ها مدارک هویتی نخواهند منجر به فساد در این خانه ها می شود.


این خانه ها اهداف دیگری دارند. برخی از تجار و بازرگانان برای جلسات کاری خود خریدار این خانه ها هستند که محرمانه بودن جزئیات قرارداد به ویژه با افراد خارجی برای آنها مهم است، اما اکثر این نامزدها جوانان ثروتمندی هستند که این خانه ها را مکانی مناسب برای مهمانی های شبانه خود می دانند. همچنین شرایط برگزاری چنین برنامه هایی در این خانه ها وجود دارد.

بیشتر بخوانید  من از سری سوم متنفرم


اجاره ساعتی منزل در تهران اجاره روزانه


مبلغ اجاره چقدر است؟


مثلا خانه ای در مجیدیجه تهران دو خوابه و بسیار شیک است، اجاره روزانه 335000 تومان است البته اگر روز تعطیل نباشد وگرنه اجاره 385000 تومان است. اجاره ماهانه این خانه 9 میلیون تومان است و گزینه دیگری هم وجود دارد و آن اینکه هزینه هر مهمان بیشتر است و برای هر مهمان اضافه باید 50 هزار تومان بیشتر بپردازد.


شرایط اجاره

اجاره این خانه ها نیز راحت تر از آب آشامیدنی است. به سادگی در کانال های تلگرامی تبلیغ می شوند، به راحتی می توانید با شماره هایی که به شما داده اند تماس بگیرید و به راحتی می توانید خانه ای برای یک روز اجاره کنید.

باغ ویلاهای بزرگتر، خارج از شهر، امن تر و غیره. البته اجاره بهای روزانه دیگر 300 هزار تومان نیست، بلکه اجاره ها به یک میلیون و 500 هزار تومان در روز و حتی بیشتر می رسد. همچنین تضمین شده است که شما در معرض هیچ خطری مانند پلیس، فضولان همسایه و غیره نباشید.

به هر حال سوال اصلی که در این میان پاسخی به آن داده نشده این است که با افزایش این گونه خانه هایی که حتی ساعتی هم اجاره داده می شوند و قطعا فساد و ناهنجاری را به دنبال خواهند داشت چه می توان کرد؟


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *