مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

آیا پایتخت در آستانه تأسیس بیمارستان های صحرایی است؟

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


گزارش سونامی دلتا کرونا در تهران و هشدار به مدیران بیمارستان

تاجگذاری و تأسیس بیمارستانهای صحرایی در تهران

MeetNews مسئولان بیمارستان همچنین از شیوع موج پنجم تاجگذاری در رسانه ها ابراز نگرانی کرده اند ، بنابراین اوضاع تهران قبل از موج بیماری کرونر قلب بسیار بد است. پیک پنجم هر دقیقه سخت تر می شود و زمزمه های اشباع کامل تخت بیمارستان ، کمبود دارو ، تاخیر چند ساعته در بخش اورژانس و تریاژ بیمارستان و توانایی خواب بیماران در پشت بیمارستان توسط مدیران بیمارستان مانند آژیر قرمز به نظر می رسد در پایتخت ایران.

نادر توکلی ، معاون مرکز پزشکی مقر مرکزی کرونا در تهران ، به ایران گفت: بیماران سرپایی ، بستری و بیمار به شدت به تهویه های بسیار بالا احتیاج دارند. اگرچه ما هنوز به اوج موج تاج پنجم نرسیده ایم ، اما تعداد بستری ها در تهران از 10 هزار نفر عبور کرده است.

وخامت اوضاع در تهران با واکنش رئیس شورای شهر تهران همراه شد. محسن هاشمی گفت: تعداد مرگ و میرهای ناشی از تاج در روز در پایتخت از 150 نفر فراتر می رود و متأسفانه تعطیلات 6 روزه م effectiveثر نیست ، که هیچ تأثیر منفی و عکس ندارد.

حمید سوری ، رئیس کمیسیون اپیدمیولوژیک کشور نیز گفت: “فقط اعلام پروتکل های بهداشتی در استان تهران کافی نیست ، سازمان های دیگر یا تعطیل شده اند یا از یک سال و نیم گذشته بیکار بوده اند!” زمان شروع کار و کمک به مراکز درمانی در زمینه پیشگیری ، مداخله و حتی تهیه تجهیزات پزشکی از جمله ایجاد تخت های موقت بیمارستانی ، منابع اکسیژن و … فرا رسیده است.

بیشتر بخوانید  چرا صبح ها سخت از خواب بیدار می شویم ؟ | با این ترفند صبح ها با انرژی از خواب بیدار شو

در همین رابطه ، روز گذشته رئیس بیمارستان سینا در تهران نیز به ایسنا گفت: مراکز دیگر مانند مراکز نظامی ، شهرداری ها و مراکز دیگر را می خواهم. همچنین به بیماران و بیمارستان ها مراجعه کنید. اگر تعداد بیماران کمی افزایش یابد ، آنها در بیمارستان باقی می مانند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *