آیا نگهداری از گیاهان خانگی بر روی سلامت شما تاثیر گذار است؟


به گزارش سایت طلا، بهبود حافظه و بهره‌وری بیشتر و کیفیت بهتر هوای خانه یا محل کار از جمله اثرات نگهداری از گیاهان خانگی بر سلامتی است.

همه ما به خوبی می دانیم که می دانیم که آلودگی هوای ناشی از ترافیک برای سلامتی مضر است . آنچه شاید ندانیم این است که آلودگی هوای داخل ساختمان هم به همان اندازه ضرر دارد ؛ هم در خانه و هم در محیط های کاری. این آلودگی می تواند منجر به آسم ، تنگی نفس ، التهاب چشم یا اگزما شود.

اما شاید این سوال برای شما پیش بیاید که چه گیاهی انتخاب کنیم ؟

گیاهان خانگی

دکتر بلانوسا یکی از متخصصان گیاهان می گوید : ” ما دریافتیم گیاهانی که زود رشد می کنند ، آب بیشتری نیاز دارند و از نظر فیزیولوژیکی گیاهان فعالی هستند مفیدتر هستند . به عبارت دیگر ، گیاهانی مانند اسپاتیفیلوم یا گل چمچه ای و پوتوس مناسب هستند ” .

از آن ها مراقبت کنید تا آن ها از شما مراقبت کنند. این متخصص توصیه می کند که از گیاهان مراقبت کنیم تا بتوانند بهترین تأثیر را بر گازها و رطوبت محیط داخل ساختمان بگذارند : ” هرچه آن ها را در معرض نور بیشتری قرار دهیم ، کارایی بهتری خواهند داشت . حواستان باشد گیاه بی آب یا غرق آب نماند “.

در نتیجه هرچه گیاهان خانگی بیشتری داشته باشید و به خوبی از آن ها مراقبت کنید یک هوای تصفیه شده و تمیز را در خانه و محل کار خود تنفس خواهید کرد.

اولین نفری باشید که نظر ارسال می کنید
بیشتر بخوانید  تکامل در جراحی آرتروز زانو با چاپگر سه بعدی


دیدگاهتان را بنویسید