مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

آیا می دانید چشم سوم (آجنا) چیست؟

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



درباره چشم سوم (آنجنا) بیشتر بدانیم


چشم سوم پل ارتباطی فیزیک و متافیزیک، ظاهر و باطن، جسم و روح، تن و روان، مغز و ذهن و خودآگاه و ناخودآگاه است.


چشم سوم پلی برای رفتن به فراسوی ابعاد مکان و زمان می باشد. بُعد فیزیکی ما جسم مقید به بُعد مکان و زمان می باشد، به این معنی که وقتی جسم ما در زمان حال است، دیگر نمی تواند هم زمان در گذشته و یا در آینده باشد. یا وقتی جسم ما در یک مکان است، نمی تواند هم زمان در مکان یا مکان های دیگر باشد. این محدودیت ها برای ابعاد متافیزیک وجود ما مصداق ندارد.


پس انسان می تواند از طریق چشم سوم به ماورای بُعد مکان و زمان سفر کند.


در برخی از سنت‌ها و مناسک آیینی و روحانی از جمله هندوییسم اصطلاح یا فراز چشم سوم اشاره به آجنا یا چاکرای ابرو دارد. چاکراها کانون‌های انرژی در حوزه‌ انرژی‌های ماورایی انسان (هاله‌ نورانی انسان) می‎باشند. چاکراها مسئول تبادل انرژی بین هاله‌ انسان و هاله‌ کیهان و هم‌چنین مسئول متعادل کردن انرژی در سطوح مختلف هاله می‎باشند.


هاله‌ نورانی انسان میدانی از انرژی‌های بسیار لطیف است که دور تا دور بدن را به صورت یک تخم مرغ احاطه کرده است. هاله‌ی نورانی در حالت معمولی احساس و ادراک نمی‎شود ولی به کمک این چشم قابل مشاهده است.


چشم سوم همان بخش پیشین چاکرای ششم است. ششمین چاکرا، چاکرای چشم سوم، با شهود و بینش فیزیکی در ارتباط است. این چاکرا به انرژی‌هایی مانند دیدن بی‌پرده، شهود، نور و روان مرتبط است. از طریق این چاکراست که در راه نیل به رهنمودهای درونی، با وجود برتر خود سازگار می‌شویم.


هنگامی که این چاکرا در حال تعادل باشد، خود را از نظر ذهنی در اوج حس می‌کنیم. تصوراتمان بلند پروازانه می‌شوند. نیروی ذاتی استدلال و تعقل در ما متعادل می‌گردد و فعال می‌شود. می‌توانیم آینده را به شکلی مثبت و واقع گرایانه تصور و مشاهده کنیم. این چاکرا باعث می‌شود دیدی ورای دنیای مادی پیدا کنیم و به همین دلیل، ممکن است توانایی‌های روحی و تله‌پاتی‌مان افزایش یابد.


به افرادی که ادعا می‌کنند که ظرفیت و قدرت استفاده و کاربرد از این چشم را دارند، بیننده یا بصیر گفته می‌شود.


فخرالدین عراقی چنین بیان می دارد که:


گشت بیدار چشم دل، چو مرا عالم از پیش جسم و جان برخاست


معنی آجنا چیست؟


آجنا دریچه ی ورود به جهان های ماوراء و شاه راه حیاتی برای رسیدن به جهان های دیگر می باشد؛ به عبارت دیگر چشم سوم سرآغاز ارتباط انسان با جهان های معنوی است. چشم سوم مناسب ترین مکان برای این کار در افراد اهل علم و دانش می باشد.


پس می توان گفت، آجنا پلی بین سطح فیزیکی و سطوح معنوی است و راهی برای دست یافتن به واقعیت ها و توانایی های جهان های دیگر می باشد. در اصل می توان با کمک آجنا به مکان ها و زمان های دیگر در عالم فیزیکی و حتی در عوالم دیگر اشراف پیدا کرد.


عوارض تحریک آجنا


  1. تحریک چشم سوم همراه با سردردهایی شدید و مشکلاتی را برای شخص می‌آفریند

    چشم سوم باز برای کسی که قبلا آن را تجربه نکرده‌است می‌تواند تجربه‌ی سختی باشد.

    باز شدن چشم سوم می‌تواند سبب فشار و درد در سر شود. برای رفع آن قدم بزنید.

    قدم زدن طولانی در طبیعت جدا به کاهش فشار کمک می‌کند و چشم سوم را قادر به دیدن می‌کند.

  2. یک سری جملات بی‌معنی به ذهن خطور می‌کند.

  3. تصاویری نامفهوم از جلو چشم عبور می‌کند و یا در آخر شب صداهای می شنود .

  4. کم اشتهایی در فرد ایجاد می شود و مشکلات دیگر برای خود و خانواده… .

  5. به کمک آنجنا می‌توان زمان را شکست و به گشته و آینده رفت.


چگونه چشم سوم خود را تست کنیم؟


ابتدا شما بزرگترین انگشت خود را که همان انگشت وسط است را از فاصله ای حدود ۲۰ سانتیمتر به بین ۲ ابرو نزدیک کنید. شما باید احساسی خاص مانند غلغلک یا حتی درد در آن ناحیه احساس کنید. اگر هیچ احساسی نداشتید با انگشت سبابه این عمل را انجام دهید و اگر هم باز هیچ احساسی نداشتید با انگشت کوچک عمل را تکرار کنید و اگر باز هم احساس نداشتید با وسیله نوک تیز مثل نوک خودکار این عمل را انجام دهید.


هر چقدر که جسمی که به این چشم نزدیکتر شود نوک پهن تر داشته باشد و هر چه فاصله آن از پیشانی بیشتر باشد نشان دهنده باز بودن این چشم دارد برای مثال اگر شما نوک خودکار را از فاصله ۱ سانتیمتری احساس می کنید چشم شما بسیار ضعیف است و اگر انگشت وسط خود را از فاصله ۱۰ سانتیمتری احساس کنید وضعیت چشم سوم (آنجنا) شما مناسب است.


توصیه می شود این عمل را به مدت زیاد تکرار نکنید. چون ممکن است دچار سر درد شوید.


چشم سوم دلگرم

چشم سوم (آنجنا)


آیا می خواهید چشم سوم خود را فعال کنید؟


شما هر شب یا هر وقتی که بیکار بودید میتوانید این ناحیه را ماساژ دهید و یا حتی آنرا به آرامی بخارانید. شما میتوانید از اجسام بهم ریخته که شکل خاصی روی آنها نقش نبسته است بدنبال تصویر خاصی بگردید مانند اشکالی که روی سنگهای مرمر تشکیل می شوند.


اگر به دنبال راهکارهای سریع برای باز کردن چشم سوم می گردید بر روی لینک زیر کلیک کنید::


۳ تمرین طلایی برای باز کردن چشم سوم


دانشمندان معتقدند که چشم سوم مانند یک لوبیا است که در بین دو ابرو قرار گرفته و کار آن دریافت سیگنالهای انرژیکی است.

چشم سوم در بین ۲ ابرو قرار گرفته و کار آن دریافت سیگنالهای انرژی و حتی ارسال آنها نیز هست. شما با استفاده از این چشم می توانید امواج انرژی که در محیط هست را احساس کنید این امواج را از طریق مغز یا روح تجزیه و تحلیل کنید و در نهایت پیام مربوطه را به تصویر بکشید این پیام میتواند یک تصویر، یک حس و یا هر چیز ماورایی باشد.



معمول استفاده من از این چشم ارسال حس آرامش به افراد و دریافت تصاویر انرژیکی اجسام و اشخاص است. یعنی با استفاده از این چشم من میتوانم هاله افراد موجودات فرا مادی و یا دردها و هر چیز غیر مادی و انرژیکی را با استفاده از این چشم مشاهده کنم.


هفت سطح هاله (چشم سوم)


  1. لایه اتری:

    کالبد اتری حالتی بین ماده و انرژی است. از خطوط ظریف انرژی تشکیل شده است .که مانند یک شبکه درخشان از پرتوهای سفید و آبی است. ساختار شبکه مانند آن در حرکت مداوم است. این لایه حدود 5- 6 سانتیمتر از بدن وسعت دارد . رنگ لایه اول از آبی روشن تا آبی تیره متغیر است. ساختار این لایه با کالبد فیزیکی یکسان بوده وتمام جزییات و آناتومی بدن را در بر میگیرد.

  2. لایه عاطفی:

    لایه احساسات ساختار آن سیال تر از لایه اتری است و با کالبد فیزیکی یکسان نیست. این لایه بصورت ابرهای رنگین از جنسی ظریف با حرکت سیال ومداوم دیده می شودکه نشان دهنده طیف کامل عواطف ماست.فاصله این لایه از کالبد فیزیکی 5/2الی 5/7سانتیمتر است.

  3. لایه ذهنی:

    جنسی ظریفتر از کالبد عاطفی دارد. این لایه به صورت نوری به رنگ زرد روشن که اطراف سر و شانه می تابد واطراف کل بدن وسعت پیدا می کند, دیده می شود. حاشیه این لایه 5/7 تا 20سانتیمتر از کالبد فیزیکی فاصله دارد…..شکلهای افکار در این لایه قابل مشاهده اند.

  4. لایه اثیری:

    کالبد اثیری فاقد شکل ثابت است.واز ابرهایی از رنگ تشکیل شده است. وسعت آن تا فاصله ای حدود 15الی 30سانتی متر از کالبد فیزیکی است.این کالبد ما را با بعدهای بالاتری از واقعیت ارتباط میدهند.

  5. لایه کلیشه ای اتری:

    این لایه حاوی طرح کلیشه ای تمام اشکال موجود در سطح فیزیکی است . این لایه الگوی کاملی برای لایه اتری است. وسعت آن تا فاصله 45الی 60 ساتیمتر از کالبد فیزیکی است.

  6. لایه آسمانی:

    سطح ششم کالبد آسمانی نام دارد. وسعت آن حدود 60الی 105 ساتیمتر از کالبد فیزیکی است.در این سطح است که ما وجد و شعف معنوی را تجربه میکنیم. از طریق کالبد آسمانی است که ما عشق بدون قید و شرط را می آموزیم. کالبد آسمانی بصورت نوری دیده می شود که از رنگهای روشن وملایم تشکیل شده است و درخشش و زیبایی دارد. این نور درخشش طلایی- نقره ای وکیفیت رنگ به رنگ شونده دارد.

  7. لایه کلیشه ای کتری کالبد علی

    وسعت آن حدود 75الی 105 ساتیمتر از کالبد فیزیکی است. در بر گیرنده تمام کالبدهای هاله همراه با کالبد فیزیکی است. کالبد کتری از رشته های ظریف نور طلایی ونقره ای تشکیل شده که فرم کلی هاله را حفظ میکند. کالبد کتری حاوی یک ساختار شبکه ای طلایی از کالبد فیزیکی وتمام چاکراهاست.


آیا تله پانی با چشم سوم صورت می گیرد؟


آجنا وسیله‌ای برای تله‌ پاتی است. تله‌ پاتی به معنی ایجاد ارتباط از طریق افکار و بدون استفاده از ابزار فیزیکی و حواس پنج‌گانه و کلام می‌باشد. همه انسان ها بالقوه دارای استعداد تله پاتی می‌باشند. این پدیده در انسان‌های اولیه یک راه ارتباطی معمول بوده است. در صورتی که چشم سوم فعال و باز باشد، انسان‌ها می‌توانند به راحتی از طریق تله‌ پاتی با یکدیگر در ارتباط باشند.


دو معشوق در هنگام دوری از طریق فکر با هم ارتباط برقرار می‌کنند، در این موارد، علت این است که عشق، امواج مغزی را با هم هماهنگ می‌کند. مادران هرگاه فرزندانشان در خطر باشند، آگاه می‌شوند، حتی اگر هزاران کیلومتر از آنها دور باشند.


چشم سوم در ارتباط انسان حیوان چه نقشی دارد؟


آجنا می‌تواند عامل ارتباط ما با موجودات دیگر باشد. از طریق این ساختار می‌توان با موجودات فیزیکی غیر از انسان مانند گیاهان و جانوران ارتباط برقرار کرد. به عبارت دیگر، انسان می‌تواند با کمک تله‌ پاتی با جانوران و گیاهان ارتباط گرفته، یا به اصطلاح با آنها صحبت کند. هم چنین از طریق آجنا می‌توان با موجودات ماورایی نیز ارتباط داشت.


در حال حاضر بر روی کره زمین که بخش بسیار کوچکی از جهان فیزیکی می‌باشد، بیش از یک میلیون و دویست هزار گونه موجود زنده شناسایی شده است. به استناد مطالب دینی و یافته‌های علمی، می‌توان ادعا نمود که در سایر بخش‌های جهان هستی نیز مخلوقاتی زیست می‌کنند.


بخش زیادی از این مخلوقات، موجودات ماورایی‌ اند، که در حالت عادی و با حواس فیزیکی نمی‌توان آنها را دید ولی با کمک چشم سوم می‌توان این موجودات را احساس، ادراک و مشاهده نمود و با آنها ارتباط برقرار کرد. فرشته و جن از جمله مشهورترین و معروف‌ ترین موجودات ماورایی می‌باشند.


عوارض فعال شدن چشم سوم

عوارض فعال شدن چشم سوم


4 نشانه که آنجنا باز است


  1. انگار نسبت به چیزهای نادیدنی حس قوی‌تری دارید

    جالب است که چشم سوم کمک‌تان می‌کند چیزهایی را ببینید که قابل دیدن نیستند.

    اگر چشم سوم‌تان بازشد می‌توانید آینده را واضح‌تر ببینید و درک شهودی‌تان به‌طور قابل ملاحظه‌ای قوی‌تر می‌شود.

    از تجربیات‌تان بیش‌تر بهره می‌برید و مشکلات را از یک مایل دورتر حس می‌کنید.

  2. ممکن است به نور حساس باشید

    وقتی چشم سوم‌تان باز است، ممکن است نورهای درخشان چشم‌های‌تان را آزار دهد.

    رنگ‌ها را زنده‌تر می‌بینید و ممکن است به چیزهایی که می‌بینید حساس‌تر باشید. نگران نشوید، این طبیعی است. روح شما دارد بیدار می‌شود.

  3. احساس متفاوتی دارید

    درک این‌که چرا احساس متفاوتی دارید سخت است، فقط این را حس می‌کنید.

    این تغییر ممکن است به‌تدریج یا یک‌باره ایجاد شود. شاید دیگر از چیزهایی که قبلا برای‌تان لذت‌بخش بوده‌است لذت نبرید، یا از چیزهایی لذت ببرید که قبلا برای‌تان لذت‌بخش نبوده‌است. از این تغییرات هراسان نشوید. این‌ها طبیعی هستند.

  4. می‌توانید آسا‌ن‌تر ذهن آدم‌ها را بخوانید

    وقتی چشم سوم‌تان باز است، شاید هرگز چیزی را از نظر فیزیکی متفاوت نبینید، اما قادر خواهیدبود به آسانی ورای نمای ظاهری را ببینید.

    می‌توانید به آسانی دیواری را که آدم‌ها دور خودشان کشیده‌اند از میان بردارید. می‌توانید به آسانی چهره‌ی پشت نقاب آنها را ببینید. این یک ابزار مهم است.


divider


کاربر گرامی چنانچه درمورد ” آجنا” سوالی داشتید در پائین همین صفحه در قسمت نظرات با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


بیشتر بخوانید:


چاکرا در اسلام چاکرا درمانی چیست؟


آیا در مورد هاله های انرژی اطراف خود چیزی میدانید؟


علت زدن خال هندو قرمز در هند چیست؟


بیشتر بخوانید  آیا مزاج با مزاج فرق دارد؟
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *