آیا می دانستید که بزرگترین هک در تاریخ فقط یک کاهش بود؟


آیا می دانستید که بزرگترین هک در تاریخ فقط یک کاهش بود؟

ادعای آنتی ویروس نورتون در سال 2001 منجر به بزرگترین هک در جهان شد.
ادعای بزرگ این شرکت این بود: «سیستمی طراحی کرده است که می تواند تمام ویروس های موجود در دنیای مجازی را شناسایی و غیرفعال کند..!!
یک هکر ناشناس معروف به “ویلیام ناپستر یا سوترال” این ادعا را دوست نداشت و پیام نورتون “لطفاً حرف خود را پس بگیرید” را در آن شب هک کرد. بر روی صفحه اصلی مانیتور این شرکت قرار داده شده است.
نورتون که شجاعانه ادعا می کرد “از کل اینترنت محافظت می کند” تسلیم نشد و باعث تعجب بسیاری شد.
روز بعد هیچ سیستمی قادر به اتصال به اینترنت نبود و بزرگترین دنیای مجازی دنیا به کلی از بین رفت. یک هکر ناشناس پیام دیگری را منتشر کرد که “ویروس را در اینترنت پخش کرده و آیا آنها می توانند آن را غیرفعال کنند”.
این هکر ناشناس این کار را فقط برای بی‌اعتبار کردن و بی‌اعتبار کردن شرکت‌های کامپیوتری ادعایی انجام داد تا هیچ کس دیگری چنین ادعاهای بزرگی را مطرح نکند. او در ادامه داستان خود اعلام کرد که می خواهد دخترش در آینده از دنیای شادی لذت ببرد، اما ویروس خود را غیرفعال کرد و دوباره به اینترنت وصل شد. اما او گفت که می تواند ویروس را هر زمان که بخواهد دوباره فعال کند.
جالب است که طی سالیان گذشته تنها حدود 40 درصد از ساختار این ویروس شناسایی شده است و هیچکس قادر به مبارزه با آن و نابودی آن نیست (که تاکنون چنین نشده است).

مجموعه: مجله اینترنتی تشویقی

بیشتر بخوانید  زیرزمینی از هدیه تهرانی 17 سال پیش!

آیا می دانستید که بزرگترین هک در تاریخ فقط یک کاهش بود؟ بزرگترین هک تاریخ بزرگترین هک های تاریخ بزرگترین هکرهای جهان بزرگترین هکرهای جهان هکرها هکرها مطالب جالب خواندنی های جالب و خواندنی مطالب جالب آیا می دانید جالب ترین مطالب آیا می دانید جالب ترین مطالب مطالب جنجالی اخبار جنجالی می دانید بزرگترین هک تاریخ فقط یک کاهش بود؟ بزرگترین هک تاریخ بزرگترین هک های تاریخ بزرگترین هکرهای جهان بزرگترین هکرهای جهان هکرها هکرها مطالب جالب خواندنی های جالب و خواندنی مطالب جالب آیا می دانید جالب ترین مطالب آیا می دانید جالب ترین مطالب مطالب جنجالی اخبار جنجالی می دانید بزرگترین هک تاریخ فقط یک کاهش بود؟ بزرگترین هک تاریخ بزرگترین هک های تاریخ بزرگترین هکرهای جهان بزرگترین هکرهای جهان هکرها هکرها مطالب جالب خواندنی های جالب و خواندنی مطالب جالب آیا می دانید جالب ترین مطالب آیا می دانید جالب ترین مطالب مطالب جنجالی اخبار جنجالی می دانید بزرگترین هک تاریخ فقط یک کاهش بود؟ بزرگترین هک تاریخ بزرگترین هک های تاریخ بزرگترین هکرهای جهان بزرگترین هکرهای جهان هکرها هکرها مطالب جالب خواندنی های جالب و خواندنی مطالب جالب آیا می دانید جالب ترین مطالب آیا می دانید جالب ترین مطالب مطالب جنجالی اخبار جنجالی می دانید بزرگترین هک تاریخ فقط یک کاهش بود؟ بزرگترین هک تاریخ بزرگترین هک های تاریخ بزرگترین هکرهای جهان بزرگترین هکرهای جهان هکرها هکرها مطالب جالب خواندنی های جالب و خواندنی مطالب جالب آیا می دانید جالب ترین مطالب آیا می دانید جالب ترین مطالب مطالب جنجالی اخبار جنجالی می دانید بزرگترین هک تاریخ فقط یک کاهش بود؟ بزرگترین هک تاریخ بزرگترین هک های تاریخ بزرگترین هکرهای جهان بزرگترین هکرهای جهان هکرها هکرها مطالب جالب خواندنی های جالب و خواندنی مطالب جالب آیا می دانید جالب ترین مطالب آیا می دانید جالب ترین مطالب مطالب جنجالی اخبار جنجالی می دانید بزرگترین هک تاریخ فقط یک کاهش بود؟ بزرگترین هک تاریخ بزرگترین هک های تاریخ بزرگترین هکرهای جهان بزرگترین هکرهای جهان هکرها هکرها مطالب جالب خواندنی های جالب و خواندنی مطالب جالب آیا می دانید جالب ترین مطالب جالب ترین مطالب جنجالی اخبار صوتی

بیشتر بخوانید  مجموعه عکس های قلب الاغ من سری 7


دیدگاهتان را بنویسید