مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

روز جهانی مرد در سال 2021 در ساعت 1400 چیست؟

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


تاریخ دقیق روز جهانی انسان سال 1400 است


تاریخ روز جهانی انسان در تقویم شمسی همان روز جمعه 28 آبان است[ عقرب ] 1400
28/8/1400


روز جهانی مرد (روز جهانی مرد) یک رویداد بین المللی سالانه است که مصادف با 19 نوامبر است.


روز بشر 1400 |  روز جهانی مرد ۲۰۲۱

تاریخ روز جهانی مرد در تقویم 2021


روز جهانی مرد بر اساس تقویم میلادی 2021 همان روز جمعه 19 نوامبر 2021 است
19 – 11 – 2021


روز بشر 1400 |  روز جهانی مرد ۲۰۲۱

تاریخ روز جهانی مرد در تقویم سال 1443 است


تاریخ روز جهانی مرد طبق تقویم قمری برابر است با جمعه سیزدهم ربیع الثانی 1443
13/4/1443


تاریخ مرد دای 99 |  روز جهانی مرد  تاریخ روز جهانی مرد  روز جهانی مرد

دلیل نامگذاری روز جهانی مرد

در سال 1992، پروفسور توماس استر 7 فوریه را به مناسبت روز جهانی مرد جشن گرفت و بهبود روابط آنها و همچنین ارتقای سلامت جسمی و روانی مردان در خانواده و جامعه را جشن گرفت.

19 نوامبر هر سال به عنوان روز جهانی مرد جشن گرفته می شود. این روز به طور سنتی به ابتکار پروفسور توماس آستر از سال 1992 نامگذاری شده است و از سال 1999 فراگیرتر شده است و هر سال بر تعداد کشورهای میزبان این رویداد جهانی افزوده می شود، همانطور که در حال حاضر در بیش از 60 کشور جهان این روز را میزبانی می کند. روز جهانی مرد جشن گرفته می شود.


تاریخ مرد دای 99 |  روز جهانی مرد  تاریخ روز جهانی مرد  روز جهانی مرد

هدف از روز جهانی مرد

هدف برگزاری روز جهانی مردتمرکز بر سلامت مردان و پسران، بهبود روابط، ترویج برابری جنسیتی و برجسته کردن نقش مثبت مردان در جامعه.

این فرصت فرصتی است برای مردان تا از دستاوردها و کمک های خود به ویژه کمک به جامعه، خانواده، ازدواج و مراقبت از فرزندان خود تجلیل کنند و نشان دهند که همه مردان در ذهن اکثریت جنس مخالف قلدر و قدرت طلب نیستند. .

روز جهانی مرد فرصتی است برای قدردانی و تشکر از مردانی که هر روز در محل کار خود به عنوان همسر و پدر برای خانواده، دوستان، جامعه و کشور خود تلاش و فداکاری می کنند و سعی می کنند نقش مفیدی در جامعه ایفا کنند و خانواده خود را داشته باشند.

بیشتر بخوانید  28 ایده برای انتخاب اسم شرکت که با حرف پ شروع میشود


روز جهانی مرد آنها چندین هدف اصلی را دنبال می کنند که هر ساله در کشورهای میزبان با برگزاری کنفرانس ها، سمینارها، کلاس های درس در مدارس، برنامه های رادیویی و تلویزیونی و غیره تلاش می شود.

توجه مردم به سلامت جسمی و روانی مردان، باورهای نادرست از مردان، تأثیرگذاری و مشارکت مثبت آنان در خانه و خانواده، افزایش و بهبود روابط مردان با همسر و فرزندان و نقش مثبتی که هر مرد عادی می تواند در جامعه داشته باشد. کشیدن.


تاریخ مرد دای 99 |  روز جهانی مرد  تاریخ روز جهانی مرد  روز جهانی مرد

هدایایی برای روز جهانی مرد

یکی از بهترین هدایا برای مردان ورزشکار، لباس ورزشی است. اگر پدر یا همسرتان ورزشکار است و ورزش جزء برنامه روزانه اوست، بهتر است برای او پیراهن و شلوار اسپرت بخرید. ژاکت یک گزینه عالی است و همه آقایان آن را دوست دارند.

بسکتبال، والیبال، فوتبال و هندبال، راکت تنیس، اسکواش و بدمینتون، دمبل، کیف ورزشی بهترین هدیه برای مردانی است که به ورزش علاقه دارند. شما می توانید با توجه به علاقه همسر یا پدر خود به یک رشته ورزشی خاص و با توجه به نیاز او به وسایل ورزشی، یک هدیه ورزشی برای همسر یا پدر خود خریداری کنید.

اگر پدرتان اهل فرهنگ و کتاب دوست است، می توانید کتاب های مختلفی برای او تهیه کنید. می توانید یک کتاب شعر، یک نسخه قدیمی و کمیاب از یک اثر ادبی و یا حتی یک کتاب صوتی برای همسر یا پدر خود تهیه کنید.

موسیقی بهترین هدیه برای روز پدر است که او را به وجد می آورد. موسیقی تاثیر زیادی بر مغز انسان دارد و تمرکز را افزایش می دهد. یک آلبوم موسیقی برای روز مرد یا روز پدر به دلخواه خود بسازید و او را آرام کنید.

بیشتر بخوانید  مروری بر مناسبت های مذهبی اردیبهشت ۹۹


کیف و کوله پشتی

کیف و کوله پشتی چرمی هدیه خوب و کاربردی برای آقایان است. مردان در هر سن و سبکی به کیف نیاز دارند. اگر همسر یا پدر شما شاغل است کیف چرم طبیعی هدیه ای مدرن و خواستنی برای اوست.

اما اگر آقایان معمولی و اسپرت معمولا لباس می پوشند یا دانشجو هستند، کوله پشتی هدیه مناسب تری برای آنهاست. کیف اداری مردانه با چرم طبیعی برند گلیما می تواند هدیه ای مدرن برای آقایان با سلیقه باشد و کوله پشتی آدیداس نیز هدیه ای مناسب برای آقایان جوان است.

کفش چرمی یکی از آن هدایایی است که همیشه باعث خوشحالی پدران می شود. خرید این هدیه آسانتر از انتخاب لباس برای پدرتان است و کافی است اندازه پای پدرتان را بدانید. اگر همسر یا پدرتان عادت به پوشیدن کتانی دارد، می توانید ملافه را به دلخواه او درست کنید تا او را خوشحال کنید.

ساعت ها انواع مختلفی دارند و یکی از اقلام مورد علاقه آقایان است. برای هدیه روز مردانه می توانید با توجه به سلیقه و سبک لباس پوشیدن همسر یا پدرتان ساعت چرمی یا فلزی بسازید.

پاوربانک نیز هدیه ای با قیمت مناسب برای روز پدر است. اگر پدر یا همسرتان تلفن همراه دارد، می توانید پاوربانک در اختیار او قرار دهید تا حتی در جاهایی که به برق دسترسی ندارد، به راحتی گوشی خود را شارژ کند.


  • هندزفری بلوتوث

هندزفری بلوتوث یکی از بهترین هدایای روز مرد می باشد که به آقایان کمک می کند تا در هر لحظه بخصوص هنگام رانندگی و یا گوش دادن به موسیقی مورد علاقه خود در هنگام پیاده روی راحت و بدون مشکل با گوشی صحبت کنند.

اگر پدر یا همسرتان در زمینه فناوری و مهندسی فعالیت دارند، برایشان لپ تاپ و تبلت هدیه بخرید. البته برای خرید این هدایا باید از وضعیت مالی خوبی برخوردار باشید.

قیمت تبلت از لپ تاپ کمتر است، بنابراین اگر پول کمتری دارید یا اگر همسر یا پدرتان سرش شلوغ است و دوست دارد وسایل الکترونیکی خود را با خود حمل کند، برای او تبلت بخرید.

یکی از هدایایی که پدرها ممکن است به آن نیاز داشته باشند چاپگر است، مخصوصاً اگر آنها کپی کنند. پرینترهای لیزری یا پرینترهای جوهرافشان هدیه خوبی برای پدر شما هستند.


  • لوازم برقی شخصی

تیغ یکی از بهترین هدیه ها برای پدر همسرتان است. با خرید تیغ می توانید مردان را از اصلاح پوست صورت خود رها کنید. بهتر است یک تیغ خوب بخرید زیرا یک بار هزینه این هدیه را پرداخت می کنید و پدرتان مدت زیادی از آن استفاده می کند.


تاریخ مرد دای 99 |  روز جهانی مرد  تاریخ روز جهانی مرد  روز جهانی مرد

متن تبریک روز جهانی مرد

ای نام زیبا، من همیشه سزاوارم، افتخار می کنم که همیشه در خدمت شما هستم. با بودنت پدر باش و من باش


***** 1400 روز جهانی مرد مبارک *****

زن عزیزم، با وجود تو، من به ستاره الماس نیازی ندارم، این را به بهشت ​​بگو. قلبم را شاد می کنی و روحم را روشن می کنی. روزت مبارک.


***** روز جهانی مرد ۲۰۲۱ مبارک *****

خدای اطلس با تو باد / پناه ناتوانان با تو باد / تمام لحظات زیبای زندگی با تو باشد جز نگرانی ….. مبارک پدر روزتا.


***** 1400 روز جهانی مرد مبارک *****

نقش پدر در دل هاست و هیچ کس دیگری نمی تواند جای او را بگیرد که به عشق او زنده است، در دل عاشقان نمی میرد. پدر مبارک روزتا


***** روز جهانی مرد ۲۰۲۱ مبارک *****

ای شبنم عشق تو که زیباترین شبنمی بود که بر گلبرگ های دلم نشست. بدان که تا زمانی که یک شقایق روزت مبارک باشد دوستت دارم.


تاریخ روز جهانی مرد هر سال 19 نوامبر مصادف با سال 2800 و 1400 است.


بیشتر بخوانید  اسم دختر ترکی با حرف ش همراه با معنی اسم
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *