آیا شهره لرستانی تغییر جنسیت داده (+18)


آیا شهر لرستانی تغییر جنسیت داده است (+18) | تغییر جنسیت شقایق دلشاد و شهره لرستانی تغییر جنسیت داده اند و شقایق دلشاد کیست؟

ماجرای تغییر جنسیت شهره لرستانی شایعه ای است که پس از یک شایعه محجوب در فضای مجازی دست به دست می شود. اگرچه شهر لرستانی هنوز نسبت به خبر تغییر جنسیت واکنشی نشان نداده است، اما احتمالاً او نیز مانند محمدرضا فروتن خبر تغییر جنسیت را تکذیب می کند.

دیروز خبری مبنی بر تغییر جنسیت شهره لرستانی در شبکه های مجازی منتشر شد که البته با نظرسنجی های به دست آمده صحت ندارد. زهرا کشوری (خبرنگار) در توییت خود نوشت: «بسیاری از دوستان نیز خبر تغییر جنسیت شهر لرستانی را تکذیب می کنند و معتقدند لباس مردانه او دلیل تغییر جنسیت آنها نیست. برخی معتقدند تغییر جنسیت بازیگر دیگر باعث این ذهنیت شده است.

پس از انتشار اخبار جنجالی درباره تغییر جنسیت محمدرضا فروتن بازیگر سینما و تلویزیون که خیلی زود به داغ ترین سوژه فضای مجازی تبدیل شد، خبر نامفهومی مبنی بر تغییر جنسیت شهره لرستانی منتشر شد.

این خبر خیلی زود این سوال را در ذهن مخاطبان ایجاد کرد که آیا شهر لرستانی دیگر بازیگر مطرح کشور نیز در گذشته تغییر جنسیت داده است؟ پاسخی برای این سوال وجود نداشت تا با بالا و پایین کردن گوگل خبری از تغییر جنسیت این بازیگر زن پیدا نشد و پس از دعوت مجدد از توییت خانم زهرا کشوری متوجه شدیم که نویسنده این توییت را حذف کرده است. و یک توییت دیگر بدون ذکر این موضوع در صفحه خانم کشوری منتشر شده است. این خبر به دلیل بی اطلاعی و اشتباه خانم کشوری منتشر شد و خودش این اشتباه را اصلاح کرد.

بیشتر بخوانید  چرا «عصر جدید» سقوط کرد؟/ درباره برنامه‌ای که هر روز انتقاد تازه‌ای به آن می‌شود

البته تصاویری از شهره لرستانی با لباس عروس مردانه در شبکه های اجتماعی منتشر و دست به دست شده است که به نظر می رسد بیشتر یک تست گریم باشد تا تایید تغییر جنسیت.

با ما بمان.

دیدگاهتان را بنویسید