مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

آیا حمید عسگری ممنوع الکار است؟

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


مجله دلگرم: حمید عسگری خواننده معروف و محبوب کشور پس از اجرای کنسرت در برج میلاد ممنوع الکار شد!

حمید عسکری خواننده موسیقی پاپ در کنسرت باچمن 10 در کولا میلاد با همراهی همسرش نگین پارسه نوازنده گیتاریست گروهش قطعه «کجای دنیامی» را اجرا می کند و سپس برای لحظاتی به تک خوانی می پردازد.

شورای بررسی اجراهای موسیقی صحنه ای در رابطه با تخلف از تصمیمات گروه حمید عسگری و فعالیت این گروه در حال حاضر به حالت تعلیق درآمده است.

به گزارش شنبه شب گروه فرهنگی ایرنا از روابط عمومی معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از بروز مشکلی در خصوص تخلف گروه حمید عسگری در شهر تهران خبر داد. یک اجرای اخیر بررسی و کار گروه و موسسه سازمانی را تا تجدید نظر و تصمیم گیری به حالت تعلیق در می آورد.

در زیر صدای ضبط شده از خوانندگی حمید عسگری و نگین پارسه را مشاهده می کنید

واکنش مدیر برنامه حمید عسگری

رضا عسگری مدیر برنامه های حمید عسگری به خبر ممنوع الکار شدن حمید عسگری واکنش نشان داد و گفت:

رضا عسگری در این خصوص گفت: این خبر را از طریق فضای مجازی شنیده ایم و تاکنون چیزی از سوی مراجع رسمی به ما اعلام نشده است.

وی افزود: در حال حاضر پیگیر هستیم تا ببینیم چه چیزی در میان است و از آنجایی که نام برگزارکنندگان کنسرت در خبرها است، آنها نیز در حال پیگیری هستند و قرار شد نتیجه را به ما اعلام کنند تا در صورت حضور حضور داشته باشیم. به آن نیاز دارید، با مقامات تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید  عکسی دیده نشده از زنده یاد حسن جوهرچی و همسرش

مدیر برنامه های حمید عسگری درباره شایعاتی مبنی بر اینکه دلیل تعلیق حمید عسگری تک خوانی نگین پارسه، گیتاریست گروهش بوده است، گفت: این موضوع صحت ندارد و در فضای مجازی چنین چیزی مطرح شده است.

وی خاطرنشان کرد: به هر حال پس از چهارده سال فعالیت خط قرمز را می شناسیم و سال هاست که از آن عبور نکرده ایم و نخواهیم کرد.


بیشتر

ویدیوی جنجالی مهدی جراحی و ماجرای ممنوعه کارش !؟


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *