مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

آنتالیا، یکی از امن ترین مسیرهای گردشگری در کرونا –

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


اگر مسافر تور آنتالیا هستید جالبه بدانید که این مقصد آسیایی توانست تا در چند ماه گذشته با فراهم کردن زیرساخت ‌های عالی در طرحی تحت عنوان گردشگری امن برای تامین سلامت مسافران و گردشگران در دوران پاندمی کرونا توانسته به موفقیت زیادی برسد. بنابراین مرزهای خود را به روی گردشگران خارجی باز کرد و شما براحتی و با خیال راحت می توانید راهی این کشور و تور آنتالیا شوید. خوب امروز موضوع صحبت ما شهر ساحلی آنتالیا است که بعنوان مقصدی امن این روزها مورد استقبال قرار گرفته است.

خوب اگر روش هوایی تور آنتالیا پرواز مستقیم را انتخاب کرده اید باید بدانید که شرکت هوایی ترکیش برای رفاه حال بیشتر مسافران تدابیر عالی اندیشیده است. مثلا اهدای پک بهداشتی ویژه جهت استفاده در طول پرواز و همچنین علاوه بر الزام استفاده از ماسک و پیام ‌های بهداشتی، سرو غذا نیر در بسته ‌بندی های عالی و منظم به مسافرین ارائه می شود و از مسافران درخواست میکنند تا از صرف غذا تا جایی که لازم نیست خودداری کنند. در ضمن تورهای آنتالیا سلام پرواز شامل تورهایی از قبیل تور آنتالیا زمینی، تور آنتالیا هوایی، تورهای ارزان و لحظه آخری آنتالیا، تور نوروز آنتالیا و… می باشد که همگی از تورهای پر طرفدار مجموعه سلام پرواز در بین گردشگران بشمار می روند و در آخر برای اطلاع از قیمت تور آنتالیا می توانید به وب سایت سلام پرواز مراجعه نمایید.

آنتالیا، یکی از امن ترین مسیرهای گردشگری در کرونا

در ادامه بعد از خرید تور مورد نظرتان و بعد از آن با ورود به خاک ترکیه و سپس به سمت آنتالیا در فرودگاه این شهر به مواد ضدعفونی ‌کننده دسترسی خوبی دارید و نیز با رعایت فاصله ‌گذاری اجتماعی در بخش ‌های مختلف از جمله بخش تحویل بار و صندلی‌ های سالن انتظار میتوانید با خیال راحت راهی هتل محل اقامتتان شوید. ضمنا در تمامی رستوران ها و غذاخوری های این فرودگاه نیز بصورت کاملا جدی تاکید شده که به ‌محض اتمام خوردن و آشامیدن حتما مسافران ماسک را روی صورت خود بگذارند تا خطری تهدیدشان نکنند.

بیشتر مسافران در این دوران پاندمی کرونا ترجیح می دهند مقاصد خلوت و آرامی را برای سفرشان انتخاب کنند، خوب شهر آنتالیا بهترین و امن ترین شهرهای ترکیه در این روزهاست. آنتالیا یکی از قطب‌ های گردشگری ترکیه می باشد که سالانه توریست ‌های زیادی از سراسر جهان به این شهر سفر می‌ کنند. حضور توریست های خارجی بی شک به رونق اقتصادی و ایجاد موقعیت ‌های مختلف شغلی در این شهر کمک شایانی کرده و می کند. البته شاید آنتالیا شهرت استانبول را نداشته باشد اما باعث شده است تا از امنیت و آرامش بیشتری نسبت به استانبول برخوردار باشد و همین موضوع گردشگران و مسافران زیادی را راهی این مقصد ساحلی کرده است.

بیشتر بخوانید  افزایش درآمد روزانه ۱۵۰ میلیارد تومانی وزارت نفت با حمله سایبری! / افزایش قیمت بنزین برای تامین کسری بودجه؟ -

یکی از نکته ‌های مهمی که در طول بازدید از این جاذبه ها و مکان های دیدنی و تفریحی این شهر باید در نظر داشته باشید این است که در حال حاضر امکان بازدید، صرف غذا و خرید به ‌دلیل پاندمی کرونا فقط تا ساعت 22 در این شهر برای شما امکان ‌پذیر است و کلیه شهروندان و گردشگران حتی در فضای باز هم ملزم به استفاده از ماسک هستند؛ در غیر این صورت با تذکر پلیس مواجه خواهند شد.

در ادامه اینکه منطقه ساحلی و زیبای آنتالیا به ‌دلیل وجود سواحل شگفت انگیز و تاریخ غنی و پرباری که دارد یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری جهان بشمار می رود. آنتالیا را به جرات می ‌توان نقطه تلاقی تاریخ و مدرنیته دانست که توانسته با هنرمندی این تلفیق را به خوبی مدیریت کند. وجود سواحل زیبا، هتل ‌های 5 ستاره یوآل و لوکس و امکانات تفریحی عالی و مهیجی همچون پارک‌ های آبی های متنوع، آکواریوم و… در کنار فرهنگ اصیل ترکی، این منطقه را به یکی از محبوب ‌ترین و زیباترین مقاصد گردشگری دنیا تبدیل کند. البته شهر آنتالیا هم از پیامدهای کرونا بی بهره نبوده و امسال متاسفانه با کاهش زیاد و قابل توجهی از گردشگران مواجه بود؛ ولی نکته مثبت و خوشحال کننده برای مسافران این است که با اجرای طرح گردشگری امن در هتل ‌ها، سواحل آنتالیا و رستوران‌ ها و کافه ها و همچنین بارها و مراکز خرید و مکان های عمومی گردشگران با خیال راحت می توانند تعطیلاتی خاطره انگیز و شادی را داشته باشند.

بیشتر بخوانید  قیمت مصوب انواع نان اعلام شد -

خوب حالا که راهی این شهر ساحلی هستید قطعا ترجیح می دهید تمامی جاذبه های طبیعی و تفریحی آن را ببینید و لذت ببرید. دیدنی ‌های آنتالیا به‌ دلیل قدمت تاریخی و فرهنگی از تنوع بسیار بالایی برخوردار است و از این جهت، مسافران تور آنتالیا لحظه آخری علاوه بر تفریح در سواحل می ‌توانند از نزدیک با بخش ‌هایی از تاریخ و گذشته این منطقه از ترکیه آشنا شوند و لذت ببرند، در ادامه پیشنهاد می کنیم از دیدن جاذبه های پرطرفدار آنتالیا که در ادامه این مطلب به شما معرفی میکنیم، غافل نشوید.

منطقه کاله ایچی در آنتالیا (Kaleiçi): کاله ایچی در زبان ترکی به معنی ” داخل قلعه ” است و به این دلیل به این نام خوانده میشود که این منطقه در واقع بقایای قلعه ‌ای باستانی میباشد که این روزها، فقط دو دیوار و یک ورودی از آن به جای مانده است. این ورودی که ” دروازه هادریان ” نامیده می شود، به دستور امپراطور هادریانوس بنا نهاده شده است. کوچه‌ های باریک و تو در تو مملو از رستوران‌ ها و مغازه ‌های رنگارنگ، خانه‌ های قدیمی دوست داشتنی، مناره یولی، برج ساعت و… از جذابیت های این منطقه کاله ایچی آنتالیا می باشند.

پاموک قلعه (قلعه پنبه ‌ای): پاموک قلعه یکی از بهترین و پرطرفدارترین جاذبه های شهر آنتالیا بشمار می رود. تراس پاموکاله از تراورتن و سنگ‌ های رسوبی تشکیل شده است و به دلیل وجود چشمه ‌های آب گرم و رسوب‌ های باقی مانده شکل و رنگ منحصر به فردی پیدا کرده است که دیدن آن خالی از لطف نیست.

آبشارهای دودن: یکی از زیباترین جلوه‌ های طبیعی در آنتالیا، دو آبشار با ابهت و دیدنی دودن می باشند. آبشار اول در دل جنگل قرار گرفته است که با یک پیاده روی کم به آن می ‌رسید و دومین آبشار هم به دریا می ‌ریزد و منظره شگفت انگیز و چشمنوازی را برای شما به ارمغان می آورد.

بیشتر بخوانید  بازار سکه و طلا ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ / قیمت سکه از ۱۲ میلیون تومان گذشت -

مجموعه تفریحی لند آو لجندز: مجموعه لند آو لجندز، یک انتخاب برای گذران یک روز کامل پر از تفریحات هیجان انگیز و جذاب است. در این مجموعه این امکان را دارید که در خیابان این منطقه قدم بزنید و از برندهای معروف دنیا که شعباتی دارند کلی خرید کنید. بعد از آن به شهربازی و پارک آبی جذاب این مجموعه مهیج بروید و کلی خوش بگذرانید.

تور رفتینگ: یکی از هیجان انگیزترین تفریحات در آنتالیا برای مسافران تور مسافرتی آنتالیا، شرکت در تورهای رفتینگ این شهر می باشد که شما را غرق لذت و هیجان می کند؛ البته در واقع رفتینگ در خود شهر آنتالیا انجام نمی‌ شود و شما بعد از تهیه تور، برای رفتینگ به اطراف این شهر می ‌روید.

تور آفرود: اگر اهل تفریحات هیجان انگیز و شاد هستید، بهترین گزینه تورهای آفرود آنتالیا است که پیشنهاد بسیار خوبی برای شما در این سفر می باشد. با خرید این تورها، همراه راهنما و لیدر آفرود سواری، به کوه‌ ها و جنگل‌ های اطراف آنتالیا می ‌روید و از دیدن این همه زیبایی در طبیعت بکر این منطقه غرق لذت می شوید.

در آخر لازم است بدانید که آژانس مسافرتی سلام پرواز سالهاست بعنوان مجری و برگزار کننده مستقیم تورهای داخلی و خارجی در ایران فعالیت دارد که توانسته لیستی از بهترین و با کیفیت ترین تورهای مسافرتی آنتالیا را به گردشگران و علاقه مندان خود در پکیج های متنوعی ارائه کند و همچنین این آژانس با سابقه درخشانی که در زمینه گردشگری دارد همواره در تلاش بوده تا بتواند انواع تورهای ارزان و لحظه آخری آنتالیا را با انتخاب بهترین خطوط هوایی، هتل های لوکس و مناسب و امکانات کامل رفاهی به تمامی مراجعه کنندگان خود ارائه نماید.

شما عزیزان در خصوص اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان با تجربه سلام پرواز با شماره تلفن 22221500-021 تماس حاصل نمایید و در خصوص تور مورد علاقه خود به به مقصد آنتالیا سوالی دارید بپرسید تا با خیال راحت بهترین انتخاب را به خود هدیه دهید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *