مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

آمایش سرزمین علاجی برای پدیده اسکان غیررسمی

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش روابط عمومی مرکز مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری، نشست علمی و تخصصی با عنوان  ” آمایش سرزمین و دگرسازی بینش و کنش برای مواجهه با پدیده اسکان غیررسمی ” برگزار خواهد شد.

توجه به مباحث مربوط به آمایش سرزمین و همچنین اصول مواجهه با پدیده اسکان های غیر رسمی از محور های اصلی این نشست به شمار می رود. بر اساس این گزارش اداره کل دفتر آموزش مرکز پژوهش­های توسعه و آینده نگری پنجاه و هشتمین نشست علمی-تخصصی خود را در قالب مجازی و با حضور علاقه مندان برگزار خواهد کرد.

گفتنی است، این نشست روز چهارشنبه مورخ ۸ دی­ماه ۱۴۰۰ ساعت ۱۰الی۱۲ در تالار مجازی مرکز به نشانیhttp://connect.mporg.ir/dfrc برگزار خواهد شد.

سخنرانان این نشست آقای دکتر کیومرث ایراندوست، رئیس دانشکده هنر دانشگاه کردستان و رئیس قطب علمی بازآفرینی و بهسازی شهری و آقای دکتر پویا علاءالدینی، عضو هیات علمی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران به مدیریت علمی جناب آقای دکتر محمد آئینی، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران می­باشند. علاقه­مندان می­توانند ضمن مراجعه به آدرس اعلام شده در این نشست علمی-تخصصی شرکت نمایند.

بیشتر بخوانید  تفاوت قیمت مرغ در بازار با قیمت مصوب / قیمت‌گذاری واقعی نیست! -
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *