مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

آمار مفقودان حادثه در کلانشهر آبادان منتشر شد

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، استاندار خوزستان با اشاره به آخرین وضعیت جست و جوی اجساد مفقودین حادثه کلانشهر گفت: بر اساس آمار اولیه و خانواده ها 38 نفر مفقود شده اند.

صادق خلیلیان در حاشیه حضور در ساختمان کلانشهر در جمع خبرنگاران گفت: در جلسه ای که بعدازظهر دیروز با حضور وزیر کشور برگزار شد، تصمیم گرفتیم که پس از تجهیز ساختمان، خرابی های چهار جبهه را از بین ببریم.

وی افزود: در حال حاضر این چهار جبهه کار فعال شده و از چهار جهت به مناطق حساس رسیده ایم. امیدواریم با توجه به خطرات سقوط این کلانشهر هر چه سریعتر بتوانیم خرابه ها را از بین ببریم و اجساد گرفتار شده در زیر ویرانه ها را خارج کنیم.

استاندار خوزستان گفت: بر اساس آمار اولیه و خانواده ها 38 نفر مفقود شده اند.

هلیلیان ادامه داد: تاکنون جسد 29 نفر از زیر آوار خارج شده است. از این 29 نفر، سه جسد ناشناخته هستند. ما همچنان در جستجوی اجساد باقی مانده هستیم و تمام تلاش خود را می کنیم تا به درخواست آخرین خانواده ای که بر اساس اسناد ادعا می کنند فردی زیر آوار است، اقدام کنیم و اجساد را خارج کنیم.

وی افزود: ما تمام مناطق احتمالی را که این اجساد می توانند در منطقه حضور داشته باشند شناسایی کرده ایم و کار آواربرداری روی این مناطق متمرکز است.

بیشتر بخوانید  نحوه شکایت از فروشگاه اینترنتی
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *