مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

آلودگی هوا چه بلایی بر سر تهران آورد

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

طبق اخبار شما: اداره کل هواشناسی استان تهران نسبت به آرامش نسبی جو و تداوم آلودگی هوا و عدم وزش باد قابل توجه و افزایش غلظت آلاینده ها به ویژه ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون از صبح شنبه تا یکشنبه (14 آذرماه) هشدار زردی صادر کرد. ). تا 6) در مناطق مرکزی و نیمه جنوبی استان تهران.

در این راستا تجمع آلاینده های جوی و کاهش کیفیت هوا در مناطق شهری با ترافیک سنگین در ساعات خاص ناسالم برای گروه های حساس پیش بینی می شود.

اداره کل هواشناسی استان تهران به منظور جلوگیری از خسارات ناشی از این شرایط جوی، پرهیز از تردد گروه‌های حساس بیماران تنفسی، پرهیز از فعالیت‌های ورزشی در فضای باز، مدیریت ترافیک وسایل نقلیه آلاینده و همچنین کنترل فعالیت‌های صنعتی آلاینده را توصیه کرد.

هشدار زرد به این معنی است که یک پدیده جوی رخ خواهد داد که ممکن است باعث اختلال در سفر و فعالیت های روزانه شود. این هشدار برای آگاهی مردم صادر شده است تا بتوانند برای مواجهه با پدیده جوی کمی شدیدتر از حد معمول آماده شوند. از سوی دیگر مسئولان نیز در جریان این هشدارها قرار می گیرند تا در صورت لزوم اقدامات لازم را انجام دهند.

بسیاری از والدین دانش آموزان منتظر اطلاعیه کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران در خصوص نحوه فعالیت مدارس در روز شنبه از امروز (جمعه 4 آذر) هستند، اما تاکنون این کمیته هیچ اطلاعیه ای در این زمینه صادر نکرده است.

بیشتر بخوانید  عضویت افتخاری کره در فدراسیون گلف / دیدار سفیر کره جنوبی با مقامات گلف ایران - اخبار ورزشی - اخبار ورزشی تسنیم

همچنین بر اساس آخرین اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص آلاینده هم اکنون 145 و هوای تهران ناسالم در نظر گرفته شده است.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *