آقای افعی! ناظر امروز قاضی فردا است!


به گزارش فارس ، حسین شریعتمداری در یادداشتی خطاب به حسین گادیانی نوشت:

آقای گدیانی سلام

مهم نیست که در هر دو طرف تاریخ چه اتفاقی می افتد ، شواهد زیادی وجود دارد که میدان جنگ چراگاه دشمن است. چه کسی و با چه هویتی هویتی به شما یا پدر شهید و بزرگوارتان توهین کرده و خود را طرفدار آیت الله می داند مسباخ سواری آیا او وارد شد؟! و اگر او را مداح آن عالم ربانی و فرد آسمانی بدانیم ، چگونه این رابطه (که قطعاً نادرست است) می تواند مجوز باشد! توهین به پادشاهی این جهان برجسته؟!

در پست کوتاهی که هفته گذشته برای شما ارسال کردم ، بر این مسئله و لزوم ترک این رشته تأکید کردم ، اما متأسفانه به قول خود عمل نکردید. به همین دلیل است که می خواهم نکاتی را بدون تعارف و صریح و البته از سر حسن نیت با شما در میان بگذارم. این جایزه شامل چندین نمونه از صدها نمونه است که نشان می دهد شما در خارج از حوزه حقیقت و خرد راه اشتباهی را انتخاب کرده اید.

و با این حال ، به دلیل حفظ حریم خصوصی نور و من وظیفه خود می دانم ، آیت الله مصبخ ، مانند همیشه ، ارائه این کتاب مقدس را به چشم دیگران برسانم. شما می دانید که تاکنون هیچ یک از حملات ناجوانمردانه دشمنان اسلام و انقلاب علیه معظم له را بی پاسخ نگذاشته ام و جای تأسف است که این بار شخصی به فحاشی علیه این مرد الهی متوسل شده است که هرگز انتظار نمی رفت. امیدوارم به خود بیایید!

1- در ابتدای سخنرانی خود باید توجه داشته باشم که قلم قدرتمند ، نثر جذاب و برخورد همه جانبه با موضوعات ، برکات بزرگی است که خدای مهربان به شما عطا کرده است. حتی وقتی جوان بودید و می نوشتید “آقای چیز “در جهان ، کاملاً واضح بود که آینده ای درخشان و شگفت انگیز در انتظار شماست ، به ویژه که نوشته های شما صادقانه بود و قلم شما در دفاع از اسلام و انقلاب چرخانده شد. سو susp ظن ما به حقیقت پیوست و بعداً حسین گدیانی ، فرزند شهید اکبر را به عنوان نویسنده ای چیره دست و قلم قدرتمند و نثر جدید و منحصر به فرد دیدیم. او نماز جمعه خود را ترک نکرد و هر کجا که با بچه های حزب الله معاشرت می کرد ، یکی از آنها بود و اکنون باید بگویم ، و بهتر است بپرسم چه اتفاقی برای تو افتاده است ، که وصیت نامه قبلی و قلم را فراموش کردی آیا شما دفاع از حرم انقلاب را زیر و رو نکردید؟! انصافاً لازم به ذکر است که این یک داستان بود و عدم حضور افرادی مانند من و شما در مقایسه با عظمت بیکران انقلاب نمونه ای از این بیت از شعر پژمان بختیاری است که:
ضرر و فایده دنیا از حضور و غیاب ما چیست؟
به دریا بیشتر از برداشت دانه کمتر است

لطف خدا اگر ما در خدمت انقلاب باشیم و غیبت ما کوچکترین حلقه ای را بر روی جنس متکبر انقلاب نگذارد ، بخشنده است. باهوش باشید و آنچه را خدا به فضل به شما داده از دست ندهید. مورد بعدی!

بیشتر بخوانید  واکسیناسیون حمید صفت در زندان

2- شما آیت الله مصباخ سواری را به اندازه من نمی شناسید و البته از نوشته های شما مشخص است که متأسفانه شما از این جهان پاک و نجیب شناخت معکوس دارید! در غیر این صورت اندازه را حفظ می کردید و با اندک ثروت و یک دید کاملاً مخدوش و بی اساس وارد این حوزه نمی شدید. او همیشه دنیایی فداکار ، شجاع و انقلابی بوده است. تمام زندگی او ایثار و از خود گذشتگی است. مرحوم مصبا از نمازگزاران و پیاده های حضرت امام خمینی رحمت الله علیه بود. پس از قیام 6 خرداد و در میان استبداد رژیم استبدادی ، وی به همراه آقای هاشمی رفسنجانی و شهید باهنر ، نشریه مخفی و انقلابی بعثت را منتشر و سپس تقریباً به تنهایی ، نشریه مخفی انتقام را منتشر كرد. علیه استبداد و استکبار منتشر شده. در زمان انتشار انتقام ، یک روشنگری جسورانه در مورد جنایات رژیم ستمشاهی وجود داشت.

بد نیست بدانید قاب در بالای صفحه اول کلیه شماره های مجله انتقام ، آیه شریفه “مِنَّا مِنَ الُجُمِرِمِینَ مُنتَقِمُونَ” ؛ “ما به تنهایی از مجرمان انتقام می گیریم” (سجده ، 22) حک شده بود و در کنار عنوان “انتقام” یک آیه شریفه وجود داشت “و خداوند متعال است”. “و خداوند (برای مجازات کافران شرور و لجباز) می تواند انتقام بگیرد” (آل عمران ، 4) نوشته شده است. اکنون به این متن که در همان نشریه مخفی انتقام و در قاب برجسته و چشمگیر چاپ شده است توجه کنید: “ای توده های رنج دیده و مستعمره: روشنفکران ، دانشجویان ، آزادیخواهان ، کارگران ، دهقانان ، رنج ها … فقط در نور از دست رفته” جستجو تعالیم روشنگرانه اسلام و متحد شدن برای جهادی مقدس و خستگی ناپذیر در برابر استعمار و استبداد برای ایجاد یک کشور اسلامی آزاد. “

حسین آره! این متن را دوباره بخوانید و به خفگی آن روزهای سیاه فکر کنید و …! آیا هنوز فکر می کنید آیت الله مصبخ مبارز نبود؟!

بر خلاف آنچه شما ادعا می کنید ، آیت الله مصباح یزدی ، هنگام تبعید اسلام ناب مسلمان (ANP) و حمله به دیدگاه انحرافی جدایی دین از سیاست ، که تشکیل دولت در زمان غیبت را انکار می کند ، به شدت با این مسئله مقابله می کند نظر انحرافی و این سخنی ناب از وی است که به منحرفان رو آورد و گفت اگر اعتقاد دارید برای تشکیل رستگاری باید منتظر ظهور حضرت باكیات الله ارواحنا باشید ، پس چرا سهم امام علیه السلام را می گیرید؟ ! و وی گفت ، آیا فکر می کنید احکام سیاسی و اجتماعی اسلام که بسیار بیشتر از احکام مربوط به شرایط فردی و شخصی است ، قابل اجرا نیست؟! شاید ندانید – و احتمالاً نمی توانید تصور کنید – چقدر تلخ و شکننده بود این جمله در مورد جریان انحرافی و رژیم دیکتاتوری که سعی داشت میدان را از سیاست دور نگه دارد. خصوصاً اینکه مرحوم آیت الله مصبخ نظرات خود را بر اساس متون فارغ از ابهام اسلام بیان می کرد.

بیشتر بخوانید  عکس همسر صدف اسپهبدی لو رفت

تلاشهای مستمر و بی وقفه مرحوم آیت الله مصبخ برای تعلیم و تربیت جوانان ، به ویژه دانشجویان ، و تبیین و اثبات لزوم حمایت از حاکمیت اسلام و مستندسازی ضرورت حمایت صمیمانه از جمهوری اسلامی و پیروی از رهبر معظم انقلاب و … خدمت نمونه و دائمی. نبود برای رسانه های مرتبط با نیروهای استکباری و پیروان کوچک و بزرگ آنها در کشور تصور این که بیشترین خصومت ، توهین و دروغ را علیه پادشاهی این بزرگوار تهیه کنند و مدام در این لوله فریب دهند.

حالا شما روی کلاه خود قضاوت می کنید و می گویید بر چه اساس او را غیر انقلابی می دانید؟! و نظر شما در مورد انقلابی بودن چیست؟! فکر می کنید من و شما که در تابستان های خنک نسیم خنک تر و در گرمای خنک زمستان ها می نشینیم و می نویسیم ، انقلابیون بزرگ و مردانی فداکار مانند آیت الله مصباح یزدی هستند که با کنایه های بدخواهانه و حملات ناجوانمردانه مورد تمسخر قرار می گیرد ؟ دشمنان خارجی و پیروان داخلی آنها فداکارانه دفاع مقدس از اسلام ، انقلاب و نظام هستند ، آیا آنها انقلابی نیستند؟!

3- باید از شما آقایان بپرسم با چه بار علمی و دانش و تحقیق تاریخی می خواهید آیت الله مصبخ را نقد کنید؟! و آیا این که به جای انتقاد از اظهارات آیت الله مصبخ ، از سخنان زشت و اهانت علیه وی استفاده کرده اید ، نشانه خالی بودن کیف جناب عالی از دانش لازم برای انتقاد نیست؟! چگونه به خود اجازه می دهید تا شناخت و تأکید صدها متکلم و دانشمند را که از جایگاه برجسته علمی و انقلابی حضرتعالی و نظر شما که می دانید از نظر علمی و اسلامی حتی با آنها قابل مقایسه است ستایش کرده اند ، نادیده بگیرید؟ آیا شما آنها را برتر نمی دانید؟ !!

4- آقا حسین ، شما نزد من عزیز بوده اید و انشا Godالله با جبران گناه بزرگی که مرتکب شده اید ، همچنان عزیز خواهید بود. جناب عالی در نوشته های خود دائماً به پدر بزرگوار و شهید شما اشاره می کنند که مانند سایر شهدا حق بزرگی بر سر همه ما دارند. اما باید به این نکته آشکار توجه داشته باشید که مکتب شهدا از جمله پدر بزرگوار شما معیارهای شناخته شده ای دارد و شما فقط می توانید این شهید عزیز را نقل کنید و به آن افتخار کنید و اینکه فرزند او هستید. در راه این عزیز قدمی بردارید وگرنه شما فقط فرزند جسمی این شهید بزرگوار هستید و نه فرزند معنوی و عقیدتی او!

راه شهدا برای همه شناخته شده است و ارزیابی و ارزیابی میزان سازگاری یک مسیر خاص با بینش و شخصیت این عزیزان آسان است. طبق نظر خداوند متعال در آیه 68 سوره آل عمران ن ِنَّ أَوْلَى النَّاسِ بِإِبْرَاهِیمَ لَلَّذِينَ أَتَبَعُوهُ ترین پسر نوح پیامبر (ص) که اولین پیامبر بود نیز از او نبود! خدا او را سرزنش کرد و گفت آنها دیوانه وار عمل می کنند و مرا لیس می زنند. و او حتی به پیامبر اول خود هشدار داد و گفت: “من شما را موعظه می کنم که نادان نباشید!”

بیشتر بخوانید  موج جدیدی از قیمت گاز در بازار جهانی

حسین آره! خط شهدا توسط فرزندان آنها مشخص و تبیین نشده است و آنها حق ندارند شهدا را در مسیر خود تطبیق دهند اما فرزندان و بقیه ملت باید مسیر خود را با راهی که شهیدان طی کرده اند تطبیق دهند. آیا با آن فرق دارد؟! چه کسی می تواند ادعا کند که شما ملاک پدر شهید خود هستید؟! و چه کسی می تواند در این حقیقت شک کند که پسر شهید وقتی در مسیر پدر شهیدش قرار دارد می تواند به عنوان فرزند شهید احترام بگذارد؟

5- شما در اهانت به آیت الله مصباح یزدی گناه بزرگی مرتکب شده اید و نوشتن چند جمله در عذرخواهی از این بزرگوار هرگز نمی تواند جبران این گناه بزرگ باشد. باید بدانید که شرط توبه در تعالیم اسلامی و در کلام خدا اول است؛ بازگشت صادقانه و فروتنانه از آن و تصمیم به عدم تکرار ، گناه است ، ثانیا؛ اصلاح خود و تصفیه قلب از آنچه باعث این گناه شده است ، و سوم ، بیان صحیح حقیقت و حق که آنها آن را انکار کرده اند. علاوه بر Alzyn Tabva Vaslhva Vbynva Favlyk بزرگراه رحیم ال وانا التواب … به جز کسانی که توبه می کنند و اعمال ناشایست خود را تغییر می دهند و گفته اند (آنچه آنها انکار کرده اند) و سپس به آنها توبه کرده اند که من توبه می کنم ، مهربان. (آیه 160 سوره بقره).

شما نه تنها آیت الله مصباخ ، بلکه میلیونها انسان پاک و آزاده را که از نعمتهای مرد خدا و البته شهدا از جمله پدر شهید و جلالتون بهره مند شده اند ، آزرده خاطر کرده اید. به اطراف نگاه کن چه کسی شما را خوشحال می کند و کف می زند؟! آیا خود را مخاطب این آیه از سعدی نمی دانید؟
به گفته دشمن ، شما پیمان دوستی را نقض کرده اید
ببینید از کجا آمده اید و به چه کسی پیوسته اید؟

6- حسین آره! چمدانی را که در کیف دارید از دست ندهید. شاید ناراحت شوید و ابروهایتان را سرزنش کنید که مرا برای نوشتن این آیه سرزنش کرده اید؟! اما مطمئن باشید نه ، من شما را می خواهم و اگرچه چیزهای زیادی برای گفتن دارم که شنیده می شود ، اما یک توصیف است که من آن را برای یک زمان دیگر می گذارم و در نهایت به این نکته می رسم که شما خودتان را همانطور که هستید می بینید (و البته بهتر است خودتان را هیچ ببینید) و مبالغه نکنید. از امیرالمومنین بود؛
خداوند او را از طریق علم به سرنوشتش بیامرزد و به تورات پایبند نباشد. خدا رحمت کند انسانی را که قدر خود را می داند و از حد خود فراتر نمی رود.
ناظر امروز قاضی فردا است … گویی بابا طاهر در حال حاضر خواندن من ، جایی که او آواز می خواند ، توصیف کرده است.
وای به روزی که قاضی ما خدا باشد
نگران من نباش
رفقا به نوبت می شوند
وای به حال ما که نوبت ما می رسد!

یا علی (ع)

انتهای پیام /


دیدگاهتان را بنویسید