مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

تأسیس 3 بیمارستان سیار سپاه در سیستان و بلوچستان

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


سه بیمارستان سیار (میدانی) سپاه در استانهای سیستان و بلوچستان تأسیس شد و 200 پرسنل پزشکی زمینی سپاه وارد زاهدان شدند.

به گزارش ایسنا ، علاوه بر سه بیمارستان سیار (صحرایی) مجهز به پرسنل ، 200 نیروی زمینی سپاه شامل پزشکان ، پرستاران و پیراپزشکان با کمک سیستان و دانشگاه علوم پزشکی در بلوچستان به مبارزه با شیوع کمک می کنند. ویروس کرونا در این استان.

به دنبال مشکلات ناشی از ویروس کرونا در استانهای سیستان و بلوچستان ، سه بیمارستان متحرک (صحرایی) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی راه اندازی شدند که مجهز به یک واحد مراقبت ویژه سیار و یک ظرف اکسیژن ساز برای خدمات رسانی به بیماران کرونا در استانهای سیستان و بلوچستان بودند.

در هر بیمارستان به طور متوسط ​​150 نفر کاملاً آماده خدمات رسانی به هموطنان در استانهای سیستان و بلوچستان هستند.

یک کاروان 200 نفره از پزشکان ، پیراپزشکان و نیروی زمینی سپاه پاسداران اعزامی به زاهدان برای کمک به بیماران و واکسیناسیون تاج استانی در دانشگاه علوم پزشکی استان به سر می برند.

سردار احمد آهوان ، فرمانده مرکز پزشکی رزمی زمینی سپاه با استناد به خدمات پزشکی گسترده نیروهای زمینی سپاه ، به ویژه در مناطق فقیرنشین از جمله استان سیستان و بلوچستان ، اظهار داشت: شرایط عادی پزشکی در استان باقی خواهد ماند و آنها به خدمت ادامه دهید.

کاروان زمینی سپاه 200 نفره در فرودگاه زاهدان توسط مهندس موهبتی ، استاندار سیستان و بلوچستان ، سردار کرمی فرمانده پایگاه زمینی قدس سپاه و دکتر هاشمی شهری رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان مورد استقبال قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید  عروس شهاب حسینی آفتابی شد

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *