مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

آشنایی با مزایای درب ضد سرقت

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


مزایای درب ضد سرقت نسبت به آکاردئون

یکی از راه هایی که مزاحمان وارد خانه شما می شوند یا نقاط ضعف شما را از طریق درب ورودی وارد می کنند. راه های مختلفی برای بالا بردن امنیت منزل وجود دارد که یکی از آنها محافظت از درب آپارتمان یا استفاده از درب ضد سرقت است. برای ایجاد امنیت در منزل می توانید از حفاظ درب ورودی یا درب های ضد سرقت استفاده کنید.

حفاظ درب آپارتمان

حفاظ درب آپارتمان نوعی حفاظ است که اغلب برای محافظت از درب ورودی واحدهای مسکونی در برابر سارقان استفاده می شود. حفاظ درب آپارتمان انواع مختلفی دارد.

آکاردئون درب (حفاظ درب)

درب آکاردئونی نوعی درب است که برای محافظت از درب آپارتمان در برابر سارقان و سارقان در جلوی درب ورودی نصب و استفاده می شود. از این درب ها علاوه بر درب منزل می توان در جلوی پنجره ها، مغازه ها، انبارها و مکان های دیگر نیز استفاده کرد.درب آکاردئونی نوعی سکوریت آهنی است که ضریب ایمنی بالایی دارد. حفاظ درب آپارتمان آکاردئونی بر روی درب ورودی قرار می گیرد و به عنوان درب ضد سرقت مورد استفاده قرار می گیرد.


درب امنیتی

درب های آکاردئونی از نوع تاشو هستند که قابلیت تاشو فوق العاده ای دارند. درب های آکاردئونی روی چارچوب در قرار می گیرند و فضای اضافی را اشغال نمی کنند. در صورت عدم نیاز به بستن کامل آکاردئون محافظ، درب را می توان تا انتها در سمت عمودی قاب تا کرد. به این ترتیب حفاظ درب آپارتمان آکاردئونی را می توان مناسب ترین درب ضد سرقت برای راه پله های کوچک و باریک دانست. درب آکاردئونی در طرح ها و اندازه های مختلف در کارگاه کاوه ساخته و رنگ آمیزی می شود.
درب های آماده توسط افراد متخصص و متخصص در مدت زمان بسیار کوتاهی در محل مورد نظر نصب می شوند.
ساختار اصلی درب آکاردئونی به صورت نوارهای فلزی است که با پین های فلزی به هم متصل شده و در چارچوب فلزی قرار می گیرد که در امتداد محور عرضی درب حرکت می کند.
درب های آکاردئونی یک مانع فیزیکی قوی برای محافظت از درب و پنجره با کاربری های مختلف از جمله درب پاسیو هستند و می توانند یک بازدارنده بصری موثر در برابر حمله باشند.

بیشتر بخوانید  آدرس و تلفن شورای حل اختلاف شهرستان جهرم

نام این گارد به دلیل ظاهر و نحوه باز و بسته شدن آن است. تا کردن این گارد بسیار شبیه تا کردن آکاردئون است. اگر این در را از نزدیک دیده باشید، تفاوت درب آکاردئونی و حفاظ لولا را متوجه خواهید شد. در واقع حفاظ آکاردئونی نوعی درب ضد سرقت و تاشو است که در بین مردم به درب آکاردئونی معروف است.
درهای آکاردئونی بدون نیاز به ریموت به راحتی روی ریل جابه جا می شوند. وزن سبک و نرمی ریل بر عملکرد حرکت درب تأثیر می گذارد. البته نسخه ریموت کنترل این درب که اغلب برای درب های پارکینگ استفاده می شود نیز قابل اجرا می باشد. محافظ آکاردئونی پارکینگی فضای کمی را اشغال می کند و برای پارکینگ های خصوصی و عمومی مناسب است.


مزایای درب های ضد سرقت

کاربرد درب آکاردئونی

انواع درب آکاردئونی کاربرد فراوانی دارند و به منظور حفظ ایمنی ساختمان نصب می شوند. جنبه حفاظتی و ایمنی درب های آکاردئونی مهمترین ویژگی کاربردی آنهاست. به این ترتیب تمامی ساختمان های مسکونی، تجاری و اداری می توانند برای امنیت بیشتر از حفاظ درب آکاردئونی استفاده کنند. استفاده از درب آکاردئونی فقط برای درب ورودی داخل ساختمان نیست. انواع حفاظ آکاردئونی پارکینگ برای محوطه بیرون ساختمان و پارکینگ و حیاط قابل نصب می باشد. برخی از کاربردهای اصلی درب آکاردئونی عبارتند از:

  • تولید درب پارکینگی آکاردئونی
  • آکاردئون درب کارگاهی
  • درب انباری آکاردئونی
  • آکاردئونی درب آپارتمان

درب سارق همانطور که از نامش پیداست درهایی هستند که از ورود سارقان جلوگیری می کنند و در برابر هرگونه دستکاری، تخریب و استفاده ایمن و قابل اعتماد هستند. در مقایسه با درب های معمولی، می توانید تفاوت فاحش را ببینید و قدرت محافظت ضد سرقت را درک کنید. در. این درب ها بر خلاف درب های معمولی از امنیت بسیار بالایی در برابر فشار، برش، عملکرد اهرمی و قفلی برخوردار بوده و حتی با نرده های محافظ، آکاردئونی، بسیار بیشتر از درب های معمولی ایمن هستند.

مزایای درب های ضد سرقت نسبت به سایر انواع حفاظ


مزایای درب های ضد سرقت

درب های ضد سرقت نشکن

اکثر انواع این درب ها بسیار سخت هستند. هر کسی که مجاز به باز کردن در نیست، نمی تواند با شکستن یا باز کردن قفل آن را باز کند. از آنجایی که این درب ها به دلایل امنیتی خاصی ساخته شده اند، سازندگان اطمینان حاصل می کنند که هیچ کس نمی تواند در را با آسیب رساندن یا زور زدن درب باز کند. علاوه بر این به دلیل دوام درب ضد سرقت، طول عمر بالایی خواهد داشت.

سیستم قفل اتوماتیک

اکثر این درب های ضد سرقت دارای سیستم قفل اتوماتیک هستند. به محض بسته شدن درب به طور خودکار قفل می شود. این یک عامل مهم است زیرا اگر فرد محل را ترک کند. اگر فراموش کند در را قفل کند، هیچ مشکل امنیتی در قفل خودکار درب وجود نخواهد داشت. به همین دلیل، لازم نیست نگران قفل شدن یا باز ماندن درب باشید. سیستم قفل خودکار حتی زمانی که فراموش کرده اید در را قفل کنید و از خانه خارج شوید، ایمنی را تضمین می کند.

یک کلید اصلی همیشه مورد نیاز است

از آنجایی که تمامی درب های ضد سرقت برای جلوگیری از سرقت طراحی شده اند، هیچ راهی وجود ندارد که درب بدون کلید اصلی باز شود. اگر کسی بخواهد در را با کلید کپی شده از کلید اصلی باز کند، باز کردن درب مشکل خواهد بود. در واقع باز کردن درب بدون کلید اصلی غیرممکن است.


مزایای استفاده از درب های ضد سرقت اصل

شی دوربین

امروزه با پیشرفت تکنولوژی، ویژگی های درب ضد سرقت نیز توسعه یافته است. یکی از بهترین پیشرفت ها تنظیمات دوربین است. دوربین ها روی درها قرار می گیرند تا افراد داخل ساختمان بتوانند هر کسی را که جلوی در ایستاده است ببینند. حتی اگر در خانه یا محل کار نیستید، می توانید با اتصال دوربین به تلفن همراه خود از طریق اینترنت، مکان را ردیابی کنید. با این ویژگی ها می توانید مکان خود را ایمن تر کنید.

سیستم هشدار

البته شما می توانید یک نگهبانی منزل یا محل کار بدون سیستم دزدگیر داشته باشید. سنسورهای هشدار معمولاً روی درب خانه یا محل کار شما قرار می گیرند. از طریق سیستم دزدگیر مرکزی، اگر فردی با شکستن درب قصد ورود به داخل را داشته باشد، با ارسال پیامی به تلفن همراه خود به سرعت به شما اطلاع داده می شود. بنابراین فرقی نمی کند که در دفتر باشید یا نه. هنگامی که پیام هشداری در تلفن خود دریافت می کنید، به سرعت واکنش نشان خواهید داد.

مقاوم در برابر آتش

اکثر درب های ضد سرقت از فولاد گالوانیزه ساخته شده اند. همانطور که همه ما می دانیم فولاد گالوانیزه بسیار کند می سوزد. در صورت بروز حادثه، آتش را متوقف می کند. امروزه اکثر افراد ترجیح می دهند درب های فولادی را برای خانه های خود نصب کنند تا در چنین شرایطی از پیشرفت سریع آتش سوزی جلوگیری کنند. بنابراین زمانی که این درب های امنیتی نصب می شوند، خانه را نسوز می کنند زیرا مواد استفاده شده برای این درب ها مقاوم در برابر آتش هستند.

باید بخوانید:

زیبایی درب های ضد سرقت

امروزه تولیدکنندگان درب های ضد سرقت توجه زیادی به طراحی درب های خود داشته اند. شما می توانید از بین پلان ها بهترین طرح را برای موقعیت مکانی خود انتخاب کنید. این گزینه قطعا جلوه های بصری خوبی را به امنیت خانه یا محل کار اضافه می کند.
دسترسی آسان به قاب پایینی درب امنیتی در سطح کف جوش داده شده است. بنابراین، شما می توانید به راحتی هر جسم جوش داده شده را بدون بلند کردن در از داخل آن جابجا کنید. این عامل خطر رفت و برگشت افراد را از بین می برد.


درب امنیتی

انرژی کارآمد

یکی دیگر از مزایای درب های ضد سرقت کاهش مصرف برق است. شما اغلب به این مزیت درب های ضد سرقت نگاه می کنید. وقتی حرارت خیلی زیاد است، با باز نگه داشتن درب اصلی آن را تسکین دهید. این باعث می شود هوای خنک در خانه شما به گردش در آید.
این عامل در فصل زمستان مفید است زیرا درب استیل نقش هادی را ایفا می کند و از ورود هوای سرد جلوگیری می کند. بنابراین، هنگامی که درب ضد سرقت را برای خانه خود نصب می کنید، نه تنها امنیت مکان خود را تضمین می کنید، بلکه بسیاری از موارد دیگر نیز می توانند در دراز مدت مفید باشند.

درب های ضد سرقت از اتلاف انرژی جلوگیری می کنند.
درب های ضد سرقت دارای لولاهای مخفی و نامرئی هستند که امنیت بالایی را ایجاد می کنند.
این مزیت های درب های امنیتی نسبت به حفاظ های درب معمولی نشان می دهد که به راحتی می توان به کیفیت و ایمنی درب های امنیتی اعتماد کرد و برای امنیت منزل خود آنها را تهیه کرد.


بیشتر بخوانید  تاریخ شهادت آیت الله سید محمدرضا سعیدی در تقویم چیست؟
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *