مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

آشنایی با سبزیجات میکروب کش

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


از این 4 گیاه میکروب کش غافل نشوید

بدن انسان نیازمند است سم زدایی مداوم برای افزایش عمرت برای از بین بردن سمومی که به مرور در بدن جمع می شوند باید از راهکارهای مختلفی استفاده کنید که یکی از آنها استفاده از سبزیجات مفید است. دلگرم کننده به روز باشید لیست سبزیجات میکروب کش آن ها ملاقات می کنند.

 سبزیجات ضد میکروبی

سیر این یک سم زدایی استثنایی به دلیل ترکیبات غنی آن است. این ماده مغذی به حذف سموم و مواد زائد به ویژه آلاینده هایی مانند سرب و جیوه کمک می کند. علاوه بر این سیر خاصیت ضد باکتریایی دارد، بنابراین می تواند روده ها را به خوبی پاکسازی کند.

 سبزیجات ضد میکروبی

خانواده کلم به عنوان کلم، گل کلم، کلم پیچ، کلم بروکسل و غیره. آنها یکی از بهترین سبزیجات موجود برای سم زدایی بدن هستند زیرا کلمات کبد را تحریک می کنند. می توانید از کلمات مختلف به صورت خام یا پخته در سالاد یا سایر غذاها مانند رنده شده یا خرد شده استفاده کنید.

 سبزیجات ضد میکروبی

سنگین این یک ضد عفونی کننده عالی و یک ادرارآور بسیار خوب است. این سبزی معطر و البته پرطرفدار عملکرد کلیه را تحریک می کند و نقش مهمی در دفع سموم از بدن دارد. گل پامچال را به غذاهایی مانند سالاد، پاستا، سوپ و غیره اضافه کنید. اگر یک دوره جدی سم زدایی را شروع کرده اید، آب پامچال فوق العاده است.

 سبزیجات ضد میکروبی

چغندر قند همچنین به عنوان یک ماده غذایی سم زدایی در نظر گرفته می شود. در واقع چغندر قند حاوی “متیونین” است که به دفع مواد زائد از بدن کمک می کند. “بتانین” موجود در آن باعث تجزیه سریعتر اسیدهای چرب در کبد می شود. اگر دوره سم زدایی را می گذرانید، چغندرقند خام با آب لیمو و برش های نازک پیاز بخورید.

بیشتر بخوانید  غذای سالم + معرفی و ویژگی ها

لطفا اگر سوال یا راهنمایی برای مقاله دارید سبزیجات ضد میکروبی

این را در نظر داشته باشید، آن را با ما و سایر کاربران در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

————————————————- ———————————-

یک مجله اینترنتی دلگرم کننده

مرجان امینی


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *