مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

آب چرب – آبی که برای بدن معجزه می کند

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


فواید آب فاتر برای درمان کلیه بیماری های کبد و روده

ترکیب آبلیمو با آب چرب، شکر قهوه ای و چند قطره آب لیمو ترش تازه یکی از موثرترین شربت ها برای رفع تشنگی و پاکسازی کبد و معده است.
دستگاه تصفیه آب کبد و معده را پاکسازی می کند گزارش صدا و سیمای اصفهان; آب فاتر آب جوشیده ای است که به محض جوشیدن آن را از روی آتش خارج کرده و می جوشانند و آب سبک فواید زیادی دارد که نوشیدن آن برای پاکسازی بدن توصیه می شود.
آب شهری کلر و فلوراید زیادی دارد و به دستگاه تنفسی آسیب می رساند، اما با جوشاندن مقدار زیادی کلر از بین می رود و آب نمک کمتری نسبت به آب لوله کشی دارد و مصرف روزانه چهار تا پنج لیوان آب در بیماران مبتلا به سنگ کلیه یا پروستات.
بر اساس افسانه ها، اگر در صورت ناشتا از چربی استفاده شود، معده و کبد را پاک می کند، بدن و دهان را خوشبو می کند، دندان ها را تقویت می کند، چشم ها را درخشان می کند و بینایی را قوی می کند، بلغم را درمان می کند، حرارت معده را فرو می نشاند و میگرن را درمان می کند.
خستگی، بی حالی، سنگ کلیه، یبوست و بواسیر از عوارض کم آبی بدن است و افرادی که آب کافی نمی نوشند معمولاً از نوشابه های گازدار یا صفرا رنج می برند.


Vater Fatter

همانطور که خوردن این آب مستحب است، نوشیدن آب یخ حرام است و به گفته ابن سینا، آب یخ اگر در جوانی انسان را مریض نکند، در دوران پیری او را به شدت بیمار می کند.
استفاده از آب یخ می تواند باعث مشکلات کبدی مانند سیروز کبدی یا آسیب شدید به حنجره شود، علاوه بر این مصرف نوشیدنی های گرم مانند آب جوش یا چای داغ می تواند به حنجره آسیب برساند.
مردم قبلاً آب جوش می خوردند و الان چای می نوشند که بسیار مضر است.
باید دقت کرد که آب زیاد نجوشد ولی به محض اینکه جوش آمد و به نقطه جوش رسید آن را از روی شعله بردارید وگرنه آب خاصیت خود را از دست می دهد.
مصرف آب چرب با چند قطره آبلیموی تازه بهترین نوشیدنی برای پاکسازی بدن است و منجر به سم زدایی کبد و معده می شود.
افرادی که اضافه وزن دارند باید هر روز صبح آب چرب همراه با چند قطره آب لیموی تازه مصرف کنند تا ماهیانه ۲ تا ۳ کیلوگرم وزن کم کنند.
ترکیب آب فاتر با تخم مرغ ریز یا شربت اسپرسو، چند قطره لیموترش تازه، آلو بخارا و عسل نقش مهمی در رفع تشنگی دارد.

بیشتر بخوانید  همه چیز در مورد تیروئیدیت هاشیماتو

چگونه پماد آب تهیه کنیم؟


فواید آب چرب

همانطور که گفته شد آب چرب آب ولرم است. برای تهیه این آب می توانید از آب چشمه استفاده کنید. اگر به آب چشمه دسترسی ندارید می توانید از آب لوله کشی نیز استفاده کنید، آب شهری کلر و فلوراید زیادی دارد و به دستگاه تنفسی آسیب می رساند، اما با جوشاندن مقدار زیادی کلر از بین می رود.
مصرف آب فاتر با چند قطره آبلیموی تازه بهترین نوشیدنی برای پاکسازی بدن است، این ترکیب برای افرادی که می خواهند اعتیاد را ترک کنند باید استفاده کنند، زیرا منجر به سم زدایی کبد و معده می شود. اضافه وزن. هر روز صبح می توانند آب فاتر را با چند قطره آب لیموی تازه مصرف کنند تا ماهیانه ۲ تا ۳ کیلوگرم وزن کم کنند. آب روغنی با چند قطره لیموترش تازه و عسل در کاهش دمای بدن و رفع تشنگی موثر است. افراد مبتلا به زخم معده نباید این نوشیدنی را با معده خالی بنوشند.

نکته: آب غلیظتر با شربت تخم مرغ ریز یا تند، چند قطره لیموترش تازه، آلو بخارا و عسل نقش مهمی در رفع تشنگی دارد. این نوشیدنی خشکی روده، یبوست و بواسیر را برطرف می کند.تخم مرغ از شربت، دانه زردچوبه و مارچوبه سه برابر حجم آب را جذب کرده و پنج تا شش ساعت پس از مصرف به روده بزرگ برمی گرداند.
نوشیدنی آب فاتر همراه با عصاره غوره و عسل یا شکر قهوه ای از دیگر نوشیدنی های ضد تشنگی است. همچنین آب لیمو با آب، شکر قهوه ای و چند قطره لیموی تازه شربتی فوق العاده برای رفع تشنگی است. برای تهیه آبلیمو باید این گیاه را بپزند و از صافی رد کنند.

بیشتر بخوانید  مزایا و معایب ریتوکسیماب


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *