نرگس محمدی روی تخت بیمارستان



آنچه دیگران می خوانند:

نرگس محمدی او بازیگر معروف سریال ستایش است. نرگس محمدی او در سریال‌های مختلفی بازی کرد و در چندین فیلم بازی کرد. نرگس محمدی او چهره سریال ستایش شد. او در این سریال نقش اصلی را بازی کرد. نرگس محمدی او متاهل است و همسرش علی اوجی یکی از تهیه کنندگان و کارگردانان فیلم است. نرگس محمدی در تئاتر هم سابقه خوبی دارد و عکس او از آخرین تئاتری که روی تخت بیمارستان است را مشاهده می کنید.

نرگس محمدی

بیوگرافی نرگس محمدی

نرگس محمدی متولد 18 فروردین 1362 در تهران بازیگر است. او در رشته پرستاری فارغ التحصیل شد و کار خود را با شرکت در کلاس های بازیگری آغاز کرد و با بازی در سریال ستایش به شهرت رسید.

نرگس محمدی

خانواده و پیشینه نرگس محمدی

خانم محمدی اصالتا اهل سراب آذربایجان و بزرگترین فرزند خانواده است و یک خواهر به نام سارا و یک برادر کوچکتر به نام محسن دارد.

او فعالیت حرفه ای خود را در تئاتر آغاز کرد و در سال 1392 در سن 19 سالگی برای اولین بار با فیلم “تنیحی بد” جلوی دوربین رفت و با پنجمین تجربه خود با فیلم “آناهیتا” در سال 1392 درخشید. 1987. در سال 1389 در سن 25 سالگی با سریال ستایش وارد قاب تلویزیون شد و شهرت از این سریال شروع شد و اکنون اغلب او را به همین نام می شناسند.

نرگس محمدی

نرگس محمدی از پرستاری تا صدا و سیما

از ابتدا می خواستم در رشته هنر ادامه تحصیل بدهم، اما روزی که باید در کنکور دانشکده صدا و سیما شرکت می کردم، اتفاقی برایم افتاد و امتحان را از دست دادم. به همین دلیل در دبیرستان در کلاس های علوم تجربی شرکت کردم و سپس در رشته پرستاری پذیرفته شدم.

بیشتر بخوانید  کشف 34 کیلوگرم مواد مخدر در رشت / دستگیری متهم 35 ساله - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

نرگس محمدی

ازدواج و همسر نرگس محمدی

نرگس محمدی که شهریور 95 مهمان مهران مدیری بود در این برنامه صادقانه گفت که مدت زیادی نامزد نبودم.

نرگس محمدی چند ماه بعد در اردیبهشت 96 با علی اوجی ازدواج کرد و با انتشار چند عکس از تالار عروسی منطقه سعادت آباد تهران خبر این ازدواج در رسانه ها منتشر شد.

مراسم نامزدی آنها با هماهنگی لالا اسکندری در حرم مطهر امام رضا (ع) انجام شد.

نرگس محمدی

نرگس محمدی قصد دارد بازیگری را ادامه دهد

دوست دارم این فرصت را داشته باشم که با چند کارگردان مورد علاقه ام کار کنم و بیشتر در سینما فعال شوم و نقش های متفاوتی بازی کنم.

نرگس محمدی

نرگس محمدی از زبان مادری

مادر نرگس محمدی: نرگس تنها دوست من بود و همیشه در کنارم بود. او چند سالی است که به دلیل مشغله کاری کمی در انجام کارهای خانه تنبلی کرده که این را به مشغله کاری او نسبت می دهیم، البته باید بگویم که تایش بهترین دوست من است.

نرگس محمدی

ماجرای اعدام نرگس محمدی!

چندین بار عکس او به اشتباه به جای سکینه محمدی آشتیانی (متهم به قتل) در بیلبوردهای عفو بین الملل منتشر شد که بعداً تصحیح شد.

نرگس محمدی

نرگس محمدی جدای از بازیگری

من همیشه دوست داشتم بخوانم و همه چیز مربوط به این رشته را دوست دارم، کار دیگری نمی توانم انجام دهم.

نرگس محمدی

بزرگترین مشکل نرگس محمدی

من خیلی زود به مردم اعتماد می کنم و فکر می کنم هرکسی که به من نزدیک است دوست من است و از این بابت خیلی اذیت می شوم اما نمی توانم خودم را کنترل کنم.

یکی دیگر از عادت های بد من این است که وقتی خیلی خسته و گرسنه هستم، هر اتفاقی بیفتد جیغ می زنم.

نرگس محمدی

کار تبلیغاتی نرگس محمدی

نرگس محمدی به عنوان مدل عکاسی نیز فعالیت می کرد، مدتی برای یک برند لباس عکس می گرفت و سپس با یک برند طلا و جواهرات همکاری می کرد.

بیشتر بخوانید  تیراندازی به منزل نماینده مجلس/ ماجرا چیست؟

تماشای فیلم و خواندن کتاب نرگس محمدی

تنها چیزی که حالم را خوب می کند تماشای فیلم و کتاب خواندن است

این روزها به دلیل مشغله زیاد وقت کمتری برای دیدن فیلم دارم اما کتاب همیشه همراهم است. من همیشه یک کتاب در ماشین دارم و خیلی دوست دارم رمان بخوانم

خانواده نرگس محمدی

از خدا می خواهم که روزی آنقدر پول داشته باشم که بتوانم یک خانه بسیار بزرگ بخرم تا بتوانیم همیشه در کنار خانواده زندگی کنیم.

من محس، سارا و مادرم را از صمیم قلب دوست دارم و حاضر نیستم حتی یک روز از آنها جدا شوم، خانواده تنها هدیه خداوند به انسان است که تکرار نشدنی است.

بیوگرافی علی اوجی:

علی اوجی بازیگر، تهیه کننده موسیقی و استندآپ کمدین ایرانی در ۲۶ اسفند در تهران به دنیا آمد. پدرش حسن اوجی خوشنویس و هنرمند مشهور ایرانی است. علی اوجی از سال 1375 وارد عرصه هنری شد و سال ها به عنوان یکی از متفکرترین و قابل اعتمادترین سازندگان موسیقی شناخته شد و آلبوم های بسیاری از خوانندگان مشهور ایرانی از جمله رضا یزدانی را تولید کرد.

ازدواج علی اوجی و نرگس محمدی:

علی اوجی در حرم امام رضا از نرگس محمدی خواستگاری کرد و در اردیبهشت 96 با هم ازدواج کردند.

بیوگرافی هنری علی اوجی:

اما اوجی با بازی در سریال پیمان وارد عرصه بازیگری شد. او با دعوت از مهران مدیری برای بازی در سریال «شوکی کاردم» نشان داد که در بازیگری هم استعداد دارد و حرف های زیادی برای گفتن دارد. در نتیجه بازی او در سریال در مرزانی مهران مدیری پر رنگ شد. او اخیرا به عنوان یکی از استندآپ کمدین های یک نمایش کمدی به کارگردانی رامبد جوان ظاهر شد.

فیلم شناسی علی اوجی:

تهیه کننده علی اوجی:

25:00: رضا یزدانی

دوئل در آینه: رضا جزدانی

ساعت فراموشی: رضا یزدانی

ساعت ها می خوابند: رضا جزدانی

بیشتر بخوانید  عکس لو رفته از عروسی "بازیگر معروف"/ تصویر

سلول شخصی: رضا یزدانی

خاطرات مبهم: رضا یزدانی

نوستالژی: رضا یزدانی

هرینگا: هومن جاوید

عکس زمستان تهران: کامران تفتی

تنفس آزاد: امیرحسین سمیعی

من و تو: مانی رهنما

داستان زیرزمینی: کاوه افک

خارجی معروف: برزو محترم

بازیگری علی اوجیجا:

– پیمان (سروش صحت 1391-1392)

– سال های ابری (مهدی کرم پور 1392)

– خندوانه (رامبد جوان – 1393)

– در حاشیه (مهران مدیری – 1393)

– خوب، بد، عزیزم (پکت قاسم خانی – 2014)

سریال نمایش خانگی علی اوجی:

– عطسه (1394 مهران مدیری)

– شوخی کردم (1392 مهران مدیری)

فیلم کوتاهی از علی اوجی:

– پرواز لک لک

– وقتی مرده ها می رقصند

– در بهشت ​​را می زنند

– در مورد بچه

– غزل

– سایه ها

استندآپ کمدی علی اوجی:

علی اوجی چندین بار به عنوان استندآپ کمدین در برنامه خندوانه ظاهر شد

بیوگرافی همسر نرگس محمدی

علی اوجی متولد 26 اسفند 1362 در تهران بازیگر، کارگردان و تهیه کننده است.

وی فارغ التحصیل رشته کارگردانی است که کار خود را با فیلمبرداری فیلم های کوتاه آغاز کرد و سپس به تولید موسیقی پرداخت و اکنون بازیگر است.

علی اوجی اهل شیراز و فرزند مرحوم حسن اوجی خوشنویس نامی است که پدرش به دلیل ارادت به حضرت علی (ع) نام علی را برای فرزندش برگزیده است.

او در 14 سالگی شروع به ساخت فیلم کوتاه کرد و یکی از فیلم های خود را به مسعودا کیمیایی تقدیم کرد که با تشویق این کارگردان تصمیم گرفت به فعالیت هنری خود ادامه دهد.


دیدگاهتان را بنویسید