می‌تونی هفت ثانیه مغزت رو روشن کنی و یه پروانه رو میون این لیموها پیدا کنی؟


آیا دوست دارید کمی دقت و بینایی خود را به چالش بکشید؟ در تست قدرت بینایی لیمو شما با تصویر زیر روبرو هستید که یک پروانه در آن مخفی شده است. شما باید بتوانید در سریع ترین زمان ممکن این پروانه را بیابید. اگر آماده هستید که تست قدرت بینایی یافتن پروانه در بین لیموها را امتحان کنید، آماده باشید. یک نفس عمیق بکشید. برای چند ثانیه چشمان خود را ببندید. حالا چشمان خود را باز کنید و با دقت به تصویر زیر که برای شما به اشتراک گذاشته ایم نگاه کنید! به خاطر داشته باشید برای انجام این چالش تصویری یا تست قدرت بینایی لیمو تنها ۷ ثانیه وقت دارید. 

تست بینایی یافتن پروانه در بین لیموها

بیشتر ببینید: چشمای ذره‌بینت رو به کار بنداز و بین ۱۵۲۸‌ها، عدد ۱۳۲۸ را پیدا کن

.

.

.

.

.

.

برای دیدن جواب کمی پایین بروید.

.

.

.

.

.

.

.

آیا توانستید پروانه را پیدا کنید؟

بیشتر ببینید: مغز باهوشت رو روشن کن و چهار گربه متفاوت از بقیه رو پیدا کن

پاسخ تست بینایی یافتن پروانه در بین لیموها

تست هوش بینایی یافتن پروانه در بین لیموها از جمله آزمون‌های جالب تصویری است که همزمان می‌تواند چندین قسمت مغز و ذهن را درگیر نماید.

گاهی اوقات، آنچه در برخی از تصاویر ظاهر می شود، آن چیزی نیست که به نظر می رسد. برای درک آن باید روی ذهن خود تمرکز کنیم. این تصاویر به عنوان توهمات نوری شناخته می شوند. 

این به منظور مطالعه ذهن و چشم ها و شناخت میران توانایی های آن مهم هستند. مردم اغلب با دیدن این تصاویر با چشمان خود گیج می شوند. به واقع یافتن راه حل برای رمز و راز این تصاویر دشوار است. ذهن و تمرکز و حتی بینایی افراد در آماده ترین شکل ممکن خود قرار می گیرد. به این ترتیب با آمادگی ذهن، مغز نیز مجبور به فعالیت بیشتر می شود. انجام منظم فعالیت های مغزی، در رشد توانایی‌های شناختی، تأثیر بسزایی دارد.

بیشتر بخوانید  روسیه کوتوله اقتصادی و چین بازیگر واقعی است

بیشتر ببینید: معما و تست بینایی ببر در جنگل

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

امیدوارم از تست قدرت بینایی یافتن پروانه در بین لیموها استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و معماهای هوش را درستاره مشاهده و مطالعه نمایید.

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در انتهای همین مطلب با ما به اشتراک گذارید.

دیدگاهتان را بنویسید