معروف‌ترین آجیل فروشی تهران پلمب شد+ فیلم


به گزارش سایت طلا، سخنگوی سازمان تعزیرات گفت: از بین بیش از ۹ هزار مورد بازرسی، ۲۸۵۲ واحد صنفی متخلف شناسایی شدند و یک آجیل فروشی معروف در تهران به دلیل گران فروشی پلمی شده است.


رئیس سازمان تعزیرات، احمد اصانلو، تخلفات شهریه مدارس، تخلف خودروسازان، برخورد با دانه‌درشت‌ها و قیمت‌سازان در بازار را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نیز یکی از فعالیت‌های سازمان تعزیرات عنوان کرد و گفت: به‌طور مثال فروشندگان آجیل و میوه در شب یلدا نیز تخلفاتی داشته‌اند که روزهای گذشته ما به آن ورود کردیم و یکی از آجیل‌فروش‌هایی که بسیار دارای اسم و رسم بود به جریمه و تشکیل پرونده محکوم کردیم و همچنین شعب آن را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ پلمب کردیم.

اصانلو در ادامه این نشست خواستار تشکیل یک سازمان مشخص و متولی برای ورود به ماجرای تخلف بازار شد و گفت: ما می‌خواهیم یک سازمان مشخص و متولی خاص تشکیل شود و البته این آمادگی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ داریم و اعلام کرده‌ایم که صفر تا صد نظارت بر بازار را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به ما واگذار کنند.

وی اضافه کرد: وضعیت کنونی به دولت قبل برمی‌گردد، آن هم در زمان وزیر اقتصادی که تأکید داشت متولی بازار به بازار باید برگردد و آن را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تنظیم کند که این متأسفانه حرف غلطی است و به کشور ما مربوط نیست و ما سؤالمان این است که مگر می‌شود خود تولیدکننده بر بازار نظارت کند؟

اولین نفری باشید که نظر ارسال می کنید


بیشتر بخوانید  بایدن ارسال نامه به ایران را انکار می کند / آخرین وضعیت مبادله 10 زندانی بین ایران و آمریکا - اخبار پارلمان و دولت ایران - تسنیم اخبار سیاسی

دیدگاهتان را بنویسید