مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

ما باید به انسانیت و تربیت توجه ویژه داشته باشیم

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از روابط عمومی بیمه ملت، داود قاسم پور سرپرست بیمه ملت در گردهمایی کارکنان این شرکت که 24 خردادماه در مجتمع سینمایی آزادی و همزمان با گرامیداشت دهه کرامت و تبریک امام زمان (عج) برگزار شد. رضا(ع) گفت: امروز خوشحالم که در جمع پرسنل بیمه ملت هستم و بیمه ملت و فرزندان خوب و مفید این شرکت را از گذشته می شناسم و با بدنه و ساختار آن آشنایی کامل دارم.

وی با بیان اینکه نیروی انسانی به عنوان رکن اساسی در ارتقای سازمان نقش اساسی دارد، افزود: باید به نیروی انسانی توجه ویژه ای شود زیرا نیروی انسانی متخصص در تمامی مجموعه های اقتصادی می تواند موتور محرکه سازمان باشد.

مدیر کل بیمه ملت در قسمت دوم سخنان خود با تاکید بر موضوع معرفی محصولات مناسب و ارائه خدمات شایسته در بیمه ملت، افزود:

معتقدم در برنامه های پیشرو برای افزایش ضریب نفوذ بیمه گام های محکم و بلندی برداشته خواهد شد و از سوی دیگر حضور افراد مجرب در کشور موضوعی بسیار حساس و حیاتی است که مدیریت شرکت را بر عهده دارد. .

وی حفظ و ارتقای خدمات را مهم ترین شکل اعتمادسازی نیز برشمرد و خاطرنشان کرد: شرط این تداوم و ماندگاری داشتن کادری به روز و آموزش دیده و خدمت به ملت است.

وی موضوع آموزش و پرورش و نقش آن را در کنار سایر عوامل تأثیرگذار بسیار مهم دانست.

کاسم پور در پایان خاطرنشان کرد: همه باید با روحیه خوب و جهادی برای معرفی محصولات جدیدی که برای همه ما اهمیت دارد و این شدنی است تلاش کنیم و در بحث طراحی محصولات جدید و ارائه آن جدی باشیم. “

بیشتر بخوانید  لحظه دقیق تحویل سال ۱۴۰۲ مشخص شد

در این مراسم با حضور اعضای هیئت مدیره با اهداء لوح سپاس و هدایایی از کارکنان نمونه و برگزیدگان مسابقات علمی و ورزشی تقدیم شد.

در پایان با تجلیل از فیلم «بدون برنامه قبلی» به کارگردانی بهروز شعیبی از این هنرمند ارجمند تقدیر به عمل آمد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *