مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

ماجرای انتشار دود در کابین هواپیمای تهران-تبریز چه بود؟

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، پرواز شرکت هواپیمایی معراج که ساعت 12 ظهر امروز تهران را به مقصد تبریز ترک کرده بود، به دلیل دود و بوی نامطبوع در کابین هواپیما در مهرآباد فرود اضطراری کرد.

علت بوی نامطبوع پرواز هواپیمایی معراج چه بود؟

پرواز شرکت هواپیمایی معراج که ساعت 12 ظهر فرودگاه مهرآباد تهران را به مقصد تبریز ترک کرده بود به دلیل دود و بوی نامطبوع در کابین هواپیما به فرودگاه مهرآباد بازگشت و دو ساعت و نیم بعد مسافران همچنان در مهرآباد بودند. آنها به فرودگاه رسیدند و به آنها گفته نشد که چه چیزی باعث این مشکل شده است.

یکی از مسافران گفت: پس از بلند شدن هواپیما، دود زیادی در کابین وجود داشت و مسافران به سختی نفس می‌کشیدند و خلبان بلافاصله پس از شروع پرواز مجبور به فرود اضطراری در فرودگاه مهرآباد شد و تعدادی از مسافران نیز مشکلاتی داشت او همچنین مجبور به فرود اضطراری شد. حتی وقتی آمبولانسی در منطقه مستقر شد و به آنها مراجعه کرد، نفسش بند آمد. با وجود این، شرکت هواپیمایی معراج هیچ توضیحی درباره این اتفاقات برای مسافران نداد.

سرانجام پس از بیش از دو ساعت پرواز به مسافران اطلاع داده شد که می توانند برای ادامه سفر به هواپیما برگردند. اما برخی از مسافران پرواز خود با این شرکت هواپیمایی را لغو کردند و برخی دیگر به هواپیما بازگشتند.

در همین زمینه، میرثمی – از روابط عمومی شرکت هواپیمایی معراج – به ایسنا توضیح داد: با توجه به پروازهای نجف و وجود گرد و غبار در آن فرودگاه، روند کار به این صورت است که موتور هواپیما باید هر بار پس از اتمام ساعت شسته شود. آخرین.. در یک پرواز به ترمینال نجف، موتور هواپیما شسته شد، اما مقداری مواد شوینده در موتور باقی ماند و باعث ایجاد بوی نامطبوع در کابین شد. به فرودگاه مهرآباد برگشتیم تا دوباره موتور هواپیما را چک کرده و پرواز را ادامه دهیم تا ایمنی به خطر نیفتد و اقدامات احتیاطی انجام شود.

بیشتر بخوانید  پخش زنده بازی منچستر یونایتد برایتون امروز بدون سانسور (18+)

وی درباره ادامه این پرواز و نحوه پرداخت غرامت به مسافران توضیح داد: برای ادامه پرواز مشکل فنی وجود ندارد، خدمات رسانی به مسافران انجام می شود و جبران خسارت طبق قوانین انجام می شود.

اعلامیه ماجرای انتشار دود در کابین هواپیمای تهران-تبریز چه بود؟ اولین بار در ظاهر شد خبر سریع.

<п>اعلامیه ماجرای انتشار دود در کابین هواپیمای تهران-تبریز چه بود؟ اولین بار در ظاهر شد خبر سریع.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *