مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

فواید ژل دندان درد دنتافورت

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


دندان درد را با ژل دنتافورت درمان کنید

یکی از ساده ترین و موثرترین راه ها برای از بین بردن دندان درد از میخک استفاده کنید است.
میخک نوعی ادویه است که در غذاهای مختلف استفاده می شود و در طب گیاهی نیز کاربرد دارد. میخک ها به عنوان ادویه به نوشابه ها و چای اضافه می شود و همچنین به عنوان یک ماده مهم در شیرینی زنجبیلی و ترشی استفاده می شود.

با دلگرم کننده به روز باشید فواید ژل دنتافورت آن ها ملاقات می کنند.

دندان درد

ویژگی های ژل دنتافورت

  • اثر ضد میکروبی قوی
  • مسکن مستقیم

از ژل دنتافورت استفاده کنید

تسکین درد دندان های پوسیده

شرایط نگهداری ژل دنتافورت

در جای خشک زیر 25 درجه سانتیگراد نگهداری شود.
پس از باز کردن پوشش لوله و چسباندن اپلیکاتور، کمی ژل روی حفره پوسیدگی دندان بمالید.

هشدار مصرف

کودکان زیر 2 سال
بارداری، شیردهی و کودکان

ژل دنتافورت

نقش اسانس میخک در درمان دندان درد

درخت میخک از جزایر اندونزی و اقیانوسیه سرچشمه می گیرد و به دلیل زیبایی خاص در حال حاضر در اکثر نقاط جهان به عنوان درخت زینتی می روید، البته در مناطق سردسیر در گلخانه ها و گرمخانه ها نگهداری می شود.
در دوران باستان، میخک یک ادویه گران قیمت بود که فقط پادشاهان و ثروتمندان می توانستند از آن استفاده کنند. اوژنول، ماده اصلی میخک، آرام بخش و ضد عفونی کننده است و در دندانپزشکی برای تسکین دندان درد استفاده می شود.

برای تسکین دندان درد و گوش درد یک قطره اسانس میخک یا روغن آن را روی دندان بمالید یا داخل گوش بمالید.
میخک مغز را تقویت می کند و کسانی که حافظه ضعیفی دارند باید از میخک استفاده کنند.اگر به اطراف آشپزخانه نگاهی بیندازید ممکن است چیزهایی را پیدا کنید که واقعاً دردناک هستند و به شما اجازه می دهند صبح با خیال راحت استراحت کنید.

بیشتر بخوانید  درمان تنگی کانال نخاعی

بیایید به قفسه های آشپزخانه شما برویم

1- روغن میخک

اوه چه خوب! روغن میخک را در یکی از قفسه های کمد پیدا کردید، عالی است. روغن میخک حاوی اوژنول است که خاصیت بیهوشی دارد. روغن میخک همچنین اثر ضد میکروبی خفیفی دارد و می تواند در موارد التهاب ناشی از عفونت مفید باشد. حدود 3 قطره روغن میخک را در یک پنبه کوچک بریزید و کمی (حدود یک چهارم قاشق چایخوری) روغن زیتون به آن اضافه کنید.

این پنبه را در دهان خود در کنار دندان آسیب دیده قرار دهید و آن را گاز بگیرید تا در جای خود بماند. به تدریج، اثر شروع خواهد شد. این ترکیب به ویژه زمانی که دندان درد ناشی از پوسیدگی باز باشد، بهترین کار را دارد. مراقب باشید با این پنبه در دهان نخوابید، زیرا ممکن است در گلوی شما گیر کند و مشکلاتی ایجاد کند.

ژل دنتافورت

2- شربت سرفه

اگر روغن میخک نداشتید چه؟ مثل این است که کمی شربت سرفه در یخچال داشته باشید که قدیمی نشده است. مصرف آن اشکالی ندارد… بله، سرفه ربطی به دندان درد ندارد، اما شربت سرفه گاهی حاوی موادی مانند بنزوکائین یا منتول است (مزه دیفن هیدرامین نعناع را به خاطر دارید؟) که می تواند درد خفیف را تسکین دهد. برخی از این شربت ها یا قطره های سرفه را بچرخانید.

3- آن را تمیز کنید

گاهی اوقات دندان درد نتیجه چیزی خارجی بین دندان ها است. در این مواقع بهتر است دندان های خود را تمیز کنید. البته نه با مسابقات. می توانید آب نمک را در دهان خود بچرخانید یا از نخ دندان بین دندان های خود استفاده کنید. اگر مسواک های کوچکی در داخل دندان های خود دارید، می توانید دندان های خود را با احتیاط و بدون ضربه زدن به نواحی آسیب دیده تمیز کنید.

بیشتر بخوانید  عوارض چاقی در مردان، آقایان حتما بخوانید!!!

4- سایر درمان های خانگی

چیزهای دیگری در آشپزخانه وجود دارد که می تواند به کاهش درد دندان کمک کند. به عنوان مثال، گذاشتن کیسه ای چای داغ (در حین پخت و پز) روی دندان ها و فشار دادن اسید تانیک موجود در چای اثرات آرام بخشی دارد. سیر، پیاز یا خیار و اسفناج نیز در کاهش درد دندان موثر بودند.

لطفا اگر سوال یا راهنمایی برای مقاله دارید دندان درد را با ژل دنتافورت درمان کنید

این را در نظر داشته باشید، آن را با ما و سایر کاربران در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

———————————————— ————————————-

یک مجله اینترنتی دلگرم کننده

مرجان امینی


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *