فال روزانه یکشنبه 12 آذر 1402


موقعیت خورشید در فال روزانه

خورشید در موقعیت قوس (Sagittarius)

فال روزانه فروردین
فال روزانه متولدین فروردین

امروز چه شکلی هستید؟! 🙃
ویژگی اصلی شما مدیر بودن
سیاره شما مریخ
سنگ ماه تولد الماس
رنگ مورد علاقه قرمز مایل به زرد
نقاط قوت باهوش، قاطع، ماجراجو

فروردین ماهی عزیز…
این روزها کمی به اطرافتان مشکوکید و حس می‌کنید افرادی در پشت پرده بدون اطلاع شما کارهایی را علیه شما انجام می‌دهند. خوشبختانه حس ششم قوی هم دارید بنابراین بهتر است این موضوع را تا زمانی که به نتیجه می‌رسید دنبال کنید. این روزها هوای دلپذیر همه جا را فرا گرفته است. با عشق‌تان یک قرار ملاقات ترتیب دهید و از این هوا لذت ببرید.

فال روزانه اردیبهشت
فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز چه شکلی هستید؟! 😕
ویژگی اصلی شما با اراده و مصمم
سیاره شما زمین
سنگ ماه تولد زمرد
رنگ مورد علاقه صورتی جیغ
نقاط قوت سخت کوش، شجاع، صادق

اردیبهشت ماهی عزیز…
آرامش خود را حفظ کنید. عجله کردن در کارها می‌تواند ضریب اشتباهات شما را بالا ببرد. با احتیاط بیشتری گام بردارید و با ارزیابی شرایط ایده‌هایتان را عملی کنید. برای رسیدن به اهدافتان تلاش کنید ولی انتظار نداشته باشید که زود به نتیجه برسید، بنابراین چاشنی صبر را نیز در کنار امید به تلاش‌هایتان اضافه کنید. برخی مسائل را بهتر است به زمان بسپارید و منتظر باشید تا گذر زمان آنها را حل کند. 

فال روزانه خرداد
فال روزانه متولدین خرداد

امروز چه شکلی هستید؟! 😅
ویژگی اصلی شما ارتباطات بالا
سیاره شما عطارد
سنگ ماه تولد عقیق
رنگ مورد علاقه زرد
نقاط قوت شوخ طبع، خوش صحبت، همه کاره

خردادماهی عزیز…
چند روزی است که احساس می‌کنید هم از لحاظ جسمی و هم از لحاظ روحی خسته هستید اما امروز انرژی بیشتری حس خواهید کرد و حالتان بهبود خواهد یافت. از این انرژی مثبت بهره برده و به کارهایی بپردازید که مدتی است روی هم تلنبار شده‌اند. یک پیشنهاد سفر خواهید داشت، ‌بهتر است آن را بپذیرید چرا که علاوه بر اینکه روحیه‌اتان بهتر می‌شود ممکن است عشق زندگی‌تان را نیز در این مسافرت ملاقلت کنید و اگر هم متاهل هستید این سفر رابطه شما با همسرتان را بهتر خواهید کرد.

فال روزانه تیر
فال روزانه متولدین تیر

امروز چه شکلی هستید؟! 🤩
ویژگی اصلی شما احساسی
سیاره شما ماه
سنگ ماه تولد مروارید
رنگ مورد علاقه نقره ای
نقاط قوت خود آموز بودن، پرورش دادن

تیرماهی عزیز…
شاید با خودتان فکر کنید فشاری که این اواخر به خاطر درس ها و امتحآن‌ها به چشمتان آورده اید باعث شده چشمانتان ضعیف شوند و سرتان درد بگیرد؛ بد نیست اگر سری به چشم پزشک بزنید، اما به احتمال زیاد این چشم درد و سردرد بیشتر به دلیل فشارهای روانی و عصبی است که به شما وارد شده اند. امروز تمرکز روی کارهایی که باید انجام دهید برای شما بسیار دشوار شده است، اما این شرایط موقتی هستند و تا فردا اوضاع به حالت عادی اش باز خواهد گشت. سعی کنید امروز غروب زودتر به خانه بروید و به جای بیرون رفتن با دوستانتان باگوش دادن به موسیقی و استراحت در منزل زمینه را برای کاهش حالت عصبیتان فراهم کنید.

بیشتر بخوانید  تحریم‌های جدید کانادا علیه ایران

فال روزانه مرداد
فال روزانه متولدین مرداد

امروز چه شکلی هستید؟! 😎
ویژگی اصلی شما خلاق بودن
سیاره شما خورشید
سنگ ماه تولد یاقوت
رنگ مورد علاقه طلایی
نقاط قوت شجاعت، راستی، اعتماد به نفس بالا

مردادماهی عزیز…
فشارهای چند روز اخیرتان کاهش یافته و حال می‌توانید کمی نفس بکشید. چرا به دنبال کارهایی که هیجان و گرمای زندگی شما را افزایش می‌دهد، نیستید؟ احتیاج به هیجانات بزرگ نیست، کارهای کوچکی چون قدم زدن نیز می‌تواند روحیه شما را از این رو به آن رو کند. امروز از طریق دوستی، اطلاعاتی به دست تان می‌رسد که انتظارش را ندارید. بهتر است قبل از انتقال آنها به دیگری خوب در مورد صحت شان تحقیق کنید.

فال روزانه شهریور
فال روزانه متولدین شهریور

امروز چه شکلی هستید؟! 🤔
ویژگی اصلی شما ریزبین
سیاره شما عطارد
سنگ ماه تولد زبرجد
رنگ مورد علاقه آبی دریایی
نقاط قوت دقیق، منظم، کارآمد

شهریورماهی عزیز…
امروز همین طور که دارید اهداف خود را مورد بررسی مجدد قرار داده و اولویت هایتان را تغییر می‌دهید به این فکر می‌کنید که ای کاش یک نفر که از لحاظ فکری شبیهتان باشد شما را همراهی می کرد. داشتن یک نفر که در کنار شما قرار بگیرد و درست مانند یکی از قطعات پازل زندگیتان به خوبی سر جایش قرار بگیرد چه احساسی می‌تواند داشته باشد؟ یافتن این همراه رویایی با تمام جزئیاتی که از او در ذهن دارید می‌تواند بسیار راحت باشد. اما برای این که از این موقعیت بهترین استفاده را ببرید باید در مکالمات خود کاملا صادقانه برخورد کنید و اگر قصد دارید با رفتارها و خلاقیت خود طرف مقابلتان را جذب کنید باید احتیاط را فراموش نکنید.

فال روزانه مهر
فال روزانه متولدین مهر

امروز چه شکلی هستید؟! 😪
ویژگی اصلی شما هماهنگ بودن
سیاره شما زهره
سنگ ماه تولد عقیق
رنگ مورد علاقه صورتی کم رنگ
نقاط قوت سیاست مدار، جذاب

مهرماهی عزیز…
روی هر پروژه ای که کار می‌کنید، حواستان باشد که از مسیر خود دور نشوید. مسیر شما همان است که دلتان می گوید. پس انعطاف پذیری بیشتری به خرج دهید و با گوش دادن به ندای قلب تان راهی که در پیش گرفته‌اید را ادامه دهید. اگر سر سخت نباشید ممکن است طوفان شما را از مسیر اصلی منحرف کند. پس احتیاط لازم را به خرج دهید و با اعتماد به نفس کافی جلو روید. به زودی یکی از دوستان قدیمی تان را پیدا می‌کنید که می‌تواند تغییرات مثبتی در زندگی تان ایجاد کند.

بیشتر بخوانید  ایالات متحده به دنبال افزایش تحریم ها علیه موشک های ایران است

فال روزانه آبان
فال روزانه متولدین آبان

امروز چه شکلی هستید؟! 😂
ویژگی اصلی شما با استقامت
سیاره شما پلوتون
سنگ ماه تولد یاقوت زرد
رنگ مورد علاقه سفید
نقاط قوت قدرتمند بودن، سازگاری

آبان ماهی عزیز…
زمانی که توفآن‌های تغییرات همه چیز را به هم می ریزند شما استاد پیدا کردن مسیر اصلیتان در بحبوحه این تغییرات هستید. با این حال با وجود این همه نظرات مختلفی که در اطرافتان در جریان هستند دور نگه داشتن خودتان از این وضعیت را برای شما دشوار می‌کند و ممکن است وسوسه شوید به جای تمرکز روی رسیدن به هدفتان خودتان را بیهوده درگیر نبرد قدرتی کنید که حتی ارتباطی به شما پیدا نمی‌کند. دلتان می‌خواهد با کسانی که دوست دارید حرف بزنید و یا برای آنها کاری بکنید تا خودتان و احساستان را به آنها ثابت کنید. در انجام این کار تمام تلاش خود را کرده و انرژی زیادی صرف خواهید کرد ولی این را هم بدانید که بسیار موفق خواهید بود.

فال روزانه آذر
فال روزانه متولدین آذر

امروز چه شکلی هستید؟! 🥺
ویژگی اصلی شما مدبر
سیاره شما مریخ
سنگ ماه تولد الماس
رنگ مورد علاقه قرمز مایل به زرد
نقاط قوت باهوش، قاطع، ماجراجو

آذرماهی عزیز…
امروز حالتی به شما دست داده که به سختی می‌توانید تعادل جسمی و روحیتان را حفظ کنید. شما خیلی قوی هستید با این حال نظرهای مخالف و ضد و نقیض دیگران ممکن است این کار را برایتان سخت کند. این را در نظر داشته باشید که سلاح های کافی در انبار مهمات خود دارید و می‌توانید از پس این جنگ بر بیایید. مواجه شدن با چالشی که به وجود آمده است و بحث و گفتگو با دیگران برای شما تجربه ‌های خوبی به همراه خواهد داشت. تحت هر شرایطی خودتان و توانایی هایتان را باور داشته باشید. اکنون زمان خوبی است برای این که رازهایی را که در سینه دارید به زبان بیاورید و کسی که دوست دارید را در جریان آنها قرار دهید.

فال روزانه دی
فال روزانه متولدین دی

امروز چه شکلی هستید؟! 😇
ویژگی اصلی شما جاه طلبی
سیاره شما زحل
سنگ ماه تولد لعل
رنگ مورد علاقه خاکستری
نقاط قوت منظم بودن، شکیبایی
بیشتر بخوانید  حاجی دلیگانی خبر داد؛ جزئیات رای اعتماد مجلس به کابینه آیت الله رئیسی

دی ماهی عزیز…
نقشه هایی بزرگ برای زندگی و آینده خود دارید. این نقشه ها مطمئنا به افزایش درآمد شما کمک خواهند کرد و شانس نیز با شما یار خواهد بود، فقط یادتان باشد که پایتان را به اندازه گلیمتان بلند کنید و نقشه هایتان واقع گرایانه باشد. کشمکش میان عقل و احساس امروز شما را به خود مشغول خواهد کرد. در مورد این موضوع کمک خواستن از دیگران نه تنها به شما کمک نخواهد کرد، بلکه مشکل شما را پیچیده تر نیز خواهد کرد. اگر خیلی دودل هستید کمی صبر کنید تا این حالت شما برطرف شود و بتوانید راحتتر تصمیم گیری کنید. طی دو هفته آینده درگیری های ذهنی در مورد مسائل عاطفی خواهید داشت و این سوال که چطور می‌توانید دوست داشته شوید را بارها از خود خواهید پرسید.

فال روزانه بهمن
فال روزانه متولدین بهمن

امروز چه شکلی هستید؟! 😀
ویژگی اصلی شما هنجارشکن
سیاره شما اورانوس
سنگ ماه تولد یاقوت ارغوانی
رنگ مورد علاقه آبی
نقاط قوت انسان دوست، مدرن، تحلیل کننده

بهمن ماهی عزیز…
امروز از آن روزهای پرکاری بوده که دلتان می‌خواهد هر چه سریعتر ساعت کاری تمام شده و به تفریح و گشت و گذار بپردازید. با وجود کارهایی که برای انجام دادن دارید اصلا ناراحت نیستید و حتی فکر کردن به آنچه پس از پایان کارها در انتظارتان است حالتان را خوب می‌کند. ولی بهتر است حواستان را به کارتان بدهید و زیاد در فکر و خیال فرو نروید وگرنه ممکن است اشتباه هایی بکنید که باعث می شوند کارتان بیش از آنچه انتظار داشته‌اید طول بکشد و به موقع به برنامه‌های دیگرتان نرسید. اگر فرصت کردید سری به کمد لباستان بزنید و سر و سامانی به کشوهای بهم ریخته بدهید و آن همه لباس های نویی که دیگر استفاده نمی‌کنید را کنار بگذارید تا به افراد نیازمند بدهید.

فال روزانه اسفند
فال روزانه متولدین اسفند

امروز چه شکلی هستید؟! 😐
ویژگی اصلی شما دلسوز
سیاره شما نپتون
سنگ ماه تولد زمرد کبود
رنگ مورد علاقه بنفش
نقاط قوت آرمان گرایی، معنوی بودن

اسفند ماهی عزیز…
امروز شایعات و اطلاعات مختلف و عجیبی به گوشتان می‌رسد. پیش از آن که چیزی را بپذیرید حتما راجب آن تحقیق کرده و از صحت آن اطمینان حاصل کنید تا دچار خطا نشوید. مدتی است که بین شما و افراد خانواده اختلافات زیادی به وجود آمده. پیشنهاد ما این است که هرچه زودتر به دیدار آنها بروید و با صحبت، موضوعات پیش آمده را حل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید