فال روزانه چهارشنبه 29 آذر 1402


موقعیت خورشید در فال روزانه

خورشید در موقعیت قوس (Sagittarius)

فال روزانه فروردین
فال روزانه متولدین فروردین

امروز چه شکلی هستید؟! 😍
ویژگی اصلی شما مدیر بودن
سیاره شما مریخ
سنگ ماه تولد الماس
رنگ مورد علاقه قرمز مایل به زرد
نقاط قوت باهوش، قاطع، ماجراجو

فروردین ماهی عزیز…
احساس می‌کنید هر چقدر زحمت می‌کشید کسی قدرتان را نمی‌داند. البته که قدر شما بیشتر است اما به دل نگیرید هر کس دلمشغولی‌های خودش را دارد و همین باعث می‌شود کمتر به شما توجه شود اما باید بدانید که برای اطرافیانتان عزیز و ارزشمند هستید. کارهای روزمره را کمی به تعویق بیندازید و با محبوبتان به یک گردش دلپذیر بروید.

فال روزانه اردیبهشت
فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز چه شکلی هستید؟! 🤩
ویژگی اصلی شما با اراده و مصمم
سیاره شما زمین
سنگ ماه تولد زمرد
رنگ مورد علاقه صورتی جیغ
نقاط قوت سخت کوش، شجاع، صادق

اردیبهشت ماهی عزیز…
شک و تردید این روزها خواب و خوراک را از شما بریده است. در هر لحظه احساس نا امنی کرده و نمی‌دانید که تصمیم درست کدام است. حتی در این شرایط هم ترس و بدبینی را کنار گذارید چرا که ترس آفت انجام کارهاست. شما فردی اجتماعی بوده و تقریبا هر کسی می‌تواند با شما ارتباط برقرار کند ولی حواستان باشد که کسی به حریم خصوصیتان دست درازی نکند. به دنبال دوستی‌‌های عمیق و طولانی مدت باشید و وقت و انرژیتان را بیهوده هدر ندهید.

فال روزانه خرداد
فال روزانه متولدین خرداد

امروز چه شکلی هستید؟! 🙂
ویژگی اصلی شما ارتباطات بالا
سیاره شما عطارد
سنگ ماه تولد عقیق
رنگ مورد علاقه زرد
نقاط قوت شوخ طبع، خوش صحبت، همه کاره

خردادماهی عزیز…
شما یک فرد متکی بر منطق هستید نه فردی که حرف دیگران را زود باور کند! بنابراین اگر امروز از طرف دیگران اطلاعاتی به شما رسید، باز هم به منطق خود رجوع کنید، چراکه این اطلاعات بی‌پایه و اساس هستند. عجولانه رفتار نکنید و زود باور نباشید تا مشکلات جدیدی برایتان پیش نیاید.

فال روزانه تیر
فال روزانه متولدین تیر

امروز چه شکلی هستید؟! 😊
ویژگی اصلی شما احساسی
سیاره شما ماه
سنگ ماه تولد مروارید
رنگ مورد علاقه نقره ای
نقاط قوت خود آموز بودن، پرورش دادن

تیرماهی عزیز…
به چیز‌هایی که در برابر چشم‌های شما وجود دارند توجه بیشتری داشته باشید و اجازه ندهید که رویاها شما را از مسیر اصلی زندگی دور کند. امروز بهتر است آرامش را در خانه خود پیدا کنید. می‌توانید تلفن را بردارید و به یکی از دوستان قدیمی خود زنگ بزنید و با یادآوری خاطرات شیرین آرامش خاصی را تجربه کنید.

بیشتر بخوانید  کاهش بیش از ۷ هزار واحدی شاخص کل بورس

فال روزانه مرداد
فال روزانه متولدین مرداد

امروز چه شکلی هستید؟! 😀
ویژگی اصلی شما خلاق بودن
سیاره شما خورشید
سنگ ماه تولد یاقوت
رنگ مورد علاقه طلایی
نقاط قوت شجاعت، راستی، اعتماد به نفس بالا

مردادماهی عزیز…
شما عاشق هیجان پیش رفتن با جریآن‌های سریع هستید، به ویژه اگر این جریان شما را به سوی مقصدی ناشناخته ببرد. ولی امروز حرکت شما به سوی جلو با موانعی همراه خواهد بود، ولی این ممانعت تنها انگیزه شما را برای تلاش بیشتر خواهد کرد. بهتر است زیاد عجله نکنید وگرنه به بیراهه خواهید رسید. این حقیقت را باید بپذیرید که هر کاری زمانی دارد که باید صبر کنید تا فرا برسد و پیش از آن هر تلاشی بیهوده خواهد بود. تمام روابط شما در حال حاضر با صمیمیت و حمایت طرف مقابلتان همراه هستند و امروز روزی فوق العاده برای آغاز روابط کاری، دوستی و یا عاطفی خواهد بود و رابطه هایی که امروز شروع شوند موفقیت آمیز خواهند بود و مدت ها ادامه خواهند یافت.

فال روزانه شهریور
فال روزانه متولدین شهریور

امروز چه شکلی هستید؟! 😏
ویژگی اصلی شما ریزبین
سیاره شما عطارد
سنگ ماه تولد زبرجد
رنگ مورد علاقه آبی دریایی
نقاط قوت دقیق، منظم، کارآمد

شهریورماهی عزیز…
پس از چند روز تفریح و استراحت امروز بالاخره شور و هیجانتان کمی فروش کرده است و افکارتان از مسائل شخصیتان فارغ شده و به فکر مسائل مادی و پیشرفت وضعیت مالیتان هستید. اما بحث مالکیت در رابطه عاطفیتان نیز ذهن‌تان را به خود مشغول کرده و ترجیح می‌دهید مرز اموال خودتان و طرف مقابلتان را از هم جدا کنید. این موضوع شاید بحث چندان جالبی را به همراه نداشته باشد، اما نتیجه‌ای که به دست خواهید آورد به احتمال زیاد ارزش وقتی که برای آن می‌گذارید را خواهد داشت، زیرا جلوی بالا گرفتن برخی بحث ها و مشکلات آینده را خواهد گرفت. پرداختن به این مسائل لزوما اثری روی صمیمیت و احساس نزدیکی شما و عشق‌تان نخواهد گذاشت.

فال روزانه مهر
فال روزانه متولدین مهر

امروز چه شکلی هستید؟! 🙄
ویژگی اصلی شما هماهنگ بودن
سیاره شما زهره
سنگ ماه تولد عقیق
رنگ مورد علاقه صورتی کم رنگ
نقاط قوت سیاست مدار، جذاب

مهرماهی عزیز…
شما با اشتیاق فراوان در انتظار ایجاد تغییرات جدیدی در زندگیتان هستید که به دنبال عمل کردن به ایده های جدیدی که وارد زندگیتان کرده‌اید باید به وجود بیایند. متاسفانه شما در حال حاضر با چنان سرعتی به آنچه در اطرافتان اتفاق می افتد واکنش نشان می‌دهید که به هیچ عنوان نمی توان حدس زد در نتیجه چه اتفاقی خواهد افتاد. ذهن‌تان با چنان سرعتی دارد حرکت می‌کند که حتی خودتان هم نمی‌توانید با سرعت آن هماهنگ شوید. تحت تأثیر این شرایط ممکن است رفتارتان کمی تهاجمی و یا عجولانه باشد، اما می‌توانید با یک ریسک حساب شده اوضاع را به نفع خودتان تغییر دهید. اگر ببرید خوشحال خواهید شد، اگر هم ببازید درس عبرت خواهید گرفت.

بیشتر بخوانید  راهکار عجیب همسر فوتبالیست جنجالی برای جلوگیری از خیانت شوهرش

فال روزانه آبان
فال روزانه متولدین آبان

امروز چه شکلی هستید؟! 🥺
ویژگی اصلی شما با استقامت
سیاره شما پلوتون
سنگ ماه تولد یاقوت زرد
رنگ مورد علاقه سفید
نقاط قوت قدرتمند بودن، سازگاری

آبان ماهی عزیز…
چند روزی است فشاری از طرف دیگران رویتان است، برای رهایی از این وضعیت سعی کنید که با دیگران بیشتر در ارتباط باشید. با بیان احساسات تان می‌توانید ایده های تازه‌ای برای رهایی از این وضعیت خود بیابید. فقط سطح توقع تان را کمی پایین بیاورید، شاید روحیه کمال گرایی تان است که شما را دچار این وضعیت کرده است. به زودی به مسافرتی کوتاه می‌روید. این سفر می‌تواند تغییرات بزرگی را به زندگی شما وارد آورد به شرط آنکه خوب از فرصت‌هایتان استفاده کنید. تنها کافی است به دنبال نشانه‌ها باشید.

فال روزانه آذر
فال روزانه متولدین آذر

امروز چه شکلی هستید؟! 😤
ویژگی اصلی شما مدبر
سیاره شما مریخ
سنگ ماه تولد الماس
رنگ مورد علاقه قرمز مایل به زرد
نقاط قوت باهوش، قاطع، ماجراجو

آذرماهی عزیز…
شاید از این که کارهای خود را به تنهایی انجام می‌دهید، راضی باشید اما امروز وقت آن است تا در فعالیت های گروهی شرکت کنید. ممکن است امروز برخی از دوستان تان شما را به خانه خود یا به رستورانی دعوت کنند، دعوت آن را بپذیرید زیرا لحظات خوب و خاطره انگیزی را برایتان رقم خواهد زد و دوستان جدیدی را پیدا خواهید کرد. اگر پیش روی خود دو راهی های زیادی را می‌بینید و قادر به تصمیم گیری نیستید، کمی تامل کنید و قبل از اقدام به هر کاری با افراد با تجربه مشورت کنید. برای آرامش خاطر ورزش را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

فال روزانه دی
فال روزانه متولدین دی

امروز چه شکلی هستید؟! 😐
ویژگی اصلی شما جاه طلبی
سیاره شما زحل
سنگ ماه تولد لعل
رنگ مورد علاقه خاکستری
نقاط قوت منظم بودن، شکیبایی

دی ماهی عزیز…
حسی درونی تمام افسار عقل و منطقتان را در دست گرفته است و ممکن است با همین احساسات تند و غیر منطقی در مورد شخص یا اتفاقی قضاوت یا بهتر بگوییم، پیش داوری کنید. احساسات منفی که در وجود خود حس می‌کنید را برای مدتی بروز ندهید و به جای رفتارهای تند و بدون فکر آنها را مورد بررسی قرار دهید و تا از صحت آنها مطمئن نشده‌اید در مورد طرف مقابلتان قضاوت نکنید. نیازی نیست که همه افکار و احساساتتان را به زبان بیاورید، برخی حرف‌ها را بهتر است برای خودتان نگه دارید. مواظب باشید که هیجانتان به منطقتان غلبه نکند و با ریسک کردن زیادی شانس خود را به خطر نیندازید.

بیشتر بخوانید  امسال از این مدل مو ها دوری کن! | رنگ و مدل موهایی که از مد افتاده اند!

فال روزانه بهمن
فال روزانه متولدین بهمن

امروز چه شکلی هستید؟! 😅
ویژگی اصلی شما هنجارشکن
سیاره شما اورانوس
سنگ ماه تولد یاقوت ارغوانی
رنگ مورد علاقه آبی
نقاط قوت انسان دوست، مدرن، تحلیل کننده

بهمن ماهی عزیز…
امروز بالاخره آماده خواهید بود تا یکی از مسائل مادی خود که مدت هاست شما را تحت فشار قرار داده بوده را حل کنید و خواهید دید که این مشکل اصلا به آن پیچیدگی که شما فکر می کرده‌اید نبوده است. البته نباید اجازه دهید که راحت شدن خیالتان بابت این مسئله این توهم را در شما ایجاد کند که می‌توانید هر چقدر دلتان می‌خواهد ولخرجی کنید. به ویژه در مورد خریدن چیزهایی که قیمت بالایی دارند باید تمام مزایا و معایب آن را در نظر گرفته و تصمیم گیری نهایی در رابطه با خرید آن را به فردا موکول کنید. عقاید و افکار دیگران اکثر مواقع از جنس سنگ نیستند و قابل تغییر دادن هستند؛ نا امید نباشید، همه چیز می‌تواند در یک لحظه عوض شود.

فال روزانه اسفند
فال روزانه متولدین اسفند

امروز چه شکلی هستید؟! 🤔
ویژگی اصلی شما دلسوز
سیاره شما نپتون
سنگ ماه تولد زمرد کبود
رنگ مورد علاقه بنفش
نقاط قوت آرمان گرایی، معنوی بودن

اسفند ماهی عزیز…
احساس می‌کنید که امروز محدود شده‌اید، ولی در واقع این وضعیت به نفع خودتان است. نظم و ترتیب شما در کارهایتان کمک بسیاری به شما خواهد کرد. اهدافتان دور از دسترس شما نیستند. تمرکز خود را حفظ کنید و تحت تاثیر کمبود وقت قرار نگیرید و دچار استرس نشوید. عجله کردن در کارها باعث می‌شود دچار اشتباه شوید. اگر می‌خواهید کاری را انجام دهید آن را سر حوصله و درست انجام دهید. دلتان می‌خواهد در زندگی خود تغییراتی ایجاد کنید و چیزها و افراد اضافی را از زندگی خود حذف کنید. در این راستا ممکن است بخواهید برخی وسایل اضافه تان را دور بیندازید، اما بدون مشورت همسرتان این کار را نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید