فال روزانه واقعی شنبه ۱۱ آذر | فال روزانه متولدین هر ماه | طالعت بسیار روشن است


یک مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست از 55 آنلاین مشاهده کنید

فال روز تولد: امسال تغییرات اساسی در زندگی تان ایجاد خواهد شد به طوری که تا ابد به آن افتخار خواهید کرد. اگر چه سوال و تردیدهای زیادی در ذهن تان موج می زند اما پاسخ اکثر آنها را تا آخر امسال خواهید گرفت. اگر به خود و توانایی هایتان ایمان داشته باشید، تمام مشکلات تان حل خواهد شد. شاید در سال پیش رو مسئولیت های زندگی بیشتری بر دوش تان باشد اما مطمئنا از عهده تمام آنها بر خواهید آمد. کافی است به خود و دیگران نیز اعتماد کنید. فردی قدم به زندگی تان می گذارد که تغییرات بزرگی را چه در زمینه عاطفی و چه در زمینه شغلی برایتان ایجاد خواهد کرد. قدر آدمهای زندگی تان را بدانید و برای نگهداشتن آنها در کنارتان تلاش کنید. مطمئنا در آینده اتفاقات خوبی برایتان خواهد افتاد.

به زودی پولی به دست تان می رسد که که نتیجه تلاش های چند وقت اخیرتان بوده است. شما برای به دست آوردن این پول سختی های زیادی را متحمل شده اید بنابراین از آن نهایت لذت را ببرید. موضوعی شما را نگران کرده اما پس از گذراندن آن خواهید فهمید که این استرس شما بی مورد بوده است. اگر شما به توانایی هایتان ایمان داشته باشید، دیگران نیز به شما ایمان خواهند آورد. در محیط کار تغییری در انتظارتان است که بر شرایط مالی تان نیز تاثیر مثبتی خواهد گذاشت. پیام یا تماسهای تلفنی ای خواهید داشت که شما را با افراد تازه ای آشنا می کند که می توانند به افراد مهمی در زندگیتان تبدیل شوند. وقت شناس و مراقب کلامتان باشید. با تمرکز آگاهانه و روی آنچه میگویید و می شنوید از اتلاف زمان و انرژیتان جلوگیری کنید. حتی اگر فکر می کنید این روزها تمرکز بر روی جزییات اساسی برایتان دشوار شده.

بیشتر بخوانید  بیت کوین در انتظار تصمیم گیری نرخ بهره

دیدگاهتان را بنویسید