فال روزانه شنبه 11 آذر 1402


موقعیت خورشید در فال روزانه

خورشید در موقعیت قوس (Sagittarius)

فال روزانه فروردین
فال روزانه متولدین فروردین

امروز چه شکلی هستید؟! 🙄
ویژگی اصلی شما مدیر بودن
سیاره شما مریخ
سنگ ماه تولد الماس
رنگ مورد علاقه قرمز مایل به زرد
نقاط قوت باهوش، قاطع، ماجراجو

فروردین ماهی عزیز…
اعتماد به نفس خود را کمی از دست داده ایدو فکر می‌کنید آن طور که لازم بوده نتوانسته اید خودتان را نشان دهید و به خواسته های خود برسید. با افکار سمی همه چیز را خراب تر می‌کنید. خودتان را مشغول کارهای مورد علاقه‌تان کنید و بگذارید این روزها بگذرد. روزهای آینده بهتری در انتظار شماست اگر خودتان در را به روی نور و روشنی باز بگذارید. با کسی که دوستش دارید صحبت کنید و دل او را دوباره به دست آورید.

فال روزانه اردیبهشت
فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز چه شکلی هستید؟! 😁
ویژگی اصلی شما با اراده و مصمم
سیاره شما زمین
سنگ ماه تولد زمرد
رنگ مورد علاقه صورتی جیغ
نقاط قوت سخت کوش، شجاع، صادق

اردیبهشت ماهی عزیز…
امروز از آن روزهای مهمی است که باید در آن بخاطر داشته هایتان شکرگزار باشید. به عزیزانتان توجه بیشتری نشان دهید و آنها را در آغوش گرفته و به آنها بگویید که چقدر برایتان مهم هستند. اگر احساس می‌کنید که زندگیتان دچا رکود شده و به تحول احتیاج دارد این خود شما هستید که باید اوضاع را تغییر دهید، وقتی این همه راه برای خوشحالی وجود دارد چر باید به غمگین بودن ادامه بدهید. امروز ممکن است در محل کارتان با اختلاف نظرها و چالش‌هایی روبرو باشید که از خودمحور بودن اعضای گروه ریشه می‌گیرد. خودتان را از این چالش‌ها دور نگه داشته و وظایف و مسئولیت هایتان را به سریع ترین و در عین حال بهترین شکل ممکن انجام دهید.

فال روزانه خرداد
فال روزانه متولدین خرداد

امروز چه شکلی هستید؟! 😂
ویژگی اصلی شما ارتباطات بالا
سیاره شما عطارد
سنگ ماه تولد عقیق
رنگ مورد علاقه زرد
نقاط قوت شوخ طبع، خوش صحبت، همه کاره

خردادماهی عزیز…
امروز ذهن خلاقی دارید و ایده های کاری جدیدی به ذهن تان خطور می‌کند. جسارت و انگیزه شما به نهایت می‌رسد. دوستان تان می‌توانند در این راه به شما کمک کنند. با احتیاط قدم بردارید. دوستی دارید که نگران حال شما است، بهتر است او را ملاقات و در جریان احوالات خود قرار دهید. او دوست  دارد شادی شما را ببیند. اگر مجرد هستید، با دوست صمیمی تان تماس بگیرید و به گشت وگذار بیرون از خانه روید. اگر آنها خواستند دوستان خود را نیز دعوت کنند، از این کار استقبال کنید، شاید نیمه گمشده شما پیدا شود. اگر در مسائلی به مشکل بر خوردید، با فردی باتجربه به گفتگو بنشینید، او زاویه دید شما را تغییر خواهد داد و در حل مشکل شما موثر خواهد بود.

بیشتر بخوانید  فال قهوه امروز | ته فنجون قهوه‌ات چه خبره؟ | خبرای خوبی در انتظارته! + تفسیر دقیق

فال روزانه تیر
فال روزانه متولدین تیر

امروز چه شکلی هستید؟! 🤑
ویژگی اصلی شما احساسی
سیاره شما ماه
سنگ ماه تولد مروارید
رنگ مورد علاقه نقره ای
نقاط قوت خود آموز بودن، پرورش دادن

تیرماهی عزیز…
اخبار ناراحت کننده ای که از دور دست ها و از طریق تلفن و یا ایمیل به دستتان خواهند رسید شما را دچار درگیری های احساسی خواهند کرد. از صحت چیزهایی که می شنوید چندان اطمینان ندارید و به نظرتان منطقی نمی‌رسند. پیش از این که این خبرها را منتشر کرده و یا نگران شوید از این که تمام حقایق را می‌دانید اطمینان کامل حاصل کنید. به احتمال زیاد متوجه خواهید شد که بیشتر شنیده هایتان اغراق و زیاده گویی هستند. زیاد ذهن خودتان را درگیر این فکرها نکنید و برای این که حال و هوایتان عوض شود امروز بعدازظهر یک برنامه شاد و مفرح همراه با دوستانتان بچینید و خودتان را به یک تفریح حسابی مهمان کنید.

فال روزانه مرداد
فال روزانه متولدین مرداد

امروز چه شکلی هستید؟! 😍
ویژگی اصلی شما خلاق بودن
سیاره شما خورشید
سنگ ماه تولد یاقوت
رنگ مورد علاقه طلایی
نقاط قوت شجاعت، راستی، اعتماد به نفس بالا

مردادماهی عزیز…
امروز شریک زندگی شما در محل کارش درگیری کوچکی با یکی از همکاران خود خواهد داشت که این ناراحتی و عصبانیت او تا چند روز بعد هم ادامه می‌یابد. تنها کاری که شما باید در این شرایط انجام دهید این است که کنارش باشید و هر کاری که فکر می‌کنید از دستتان بر می‌آید برای او انجام دهید. حتی اگر او فکر می‌کند که باید به تنهایی با این موضوع کنار آید، تنهایش بگذارید. پس از مدت ها امروز تازه می فهمید که دلیل رفتارهای غیر منطقی عشق زندگی تان چیست. برای بهبود این رابطه از دیگران نیز می‌توانید کمک بگیرید. به دنبال فعالیت های گروهی مانند یوگا یا غیره باشید و از همنشینی با او بیشتر لذت ببرید.

فال روزانه شهریور
فال روزانه متولدین شهریور

امروز چه شکلی هستید؟! 🥺
ویژگی اصلی شما ریزبین
سیاره شما عطارد
سنگ ماه تولد زبرجد
رنگ مورد علاقه آبی دریایی
نقاط قوت دقیق، منظم، کارآمد

شهریورماهی عزیز…
امروز به اعتقادات و نظرات خود پایبند بمانید، ولی اگر دیگران با آنها مخالفت کردند و با شما همراه نبودند ناراحت نشوید. به احتمال زیاد دلتان می‌خواهد که با آنها رو در رو شده و بحث کنید، ولی بهتر است که جلوی زبانتان را بگیرید با بررسی وضعیت اقتصادیتان به صورت کلی می‌توانید احساس اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید و خیالتان از آینده وضعیت مالیتان تا حدود زیادی راحت باشد. علاوه بر این به علت تغییرات ناگهانی در محل کارتان باید منتظر خبرهای خوبی در این رابطه باشید که می‌تواند شامل ترفیع در محل کارتان و یا افزایش درآمدتان شود.

بیشتر بخوانید  آشنایی با یکی از معروف ترین تپه های باستانی دهلران

فال روزانه مهر
فال روزانه متولدین مهر

امروز چه شکلی هستید؟! 🙂
ویژگی اصلی شما هماهنگ بودن
سیاره شما زهره
سنگ ماه تولد عقیق
رنگ مورد علاقه صورتی کم رنگ
نقاط قوت سیاست مدار، جذاب

مهرماهی عزیز…
امروز ذهن‌تان به خوبی توانایی دریافت هرگونه اطلاعاتی را دارد بنابراین زمان خوبی است تا حرکت کنید. اجازه ندهید که ترس و محافظه کاری، مانع شما شود. حتی اگر قدمی که امروز بر می دارید بزرگ نیست و آنچنان به چشم نمی‌آید، ناامید نشوید زیرا هر چه بیشتر پیش روید، موفقیت‌های بیشتری را تجربه خواهید کرد. اگر سعی کنید انرژی و افکار خود را متمرکز کنید، کلید موفقیت در دستان تان خواهد بود. اگر می‌خواهید استرس‌های روزانه را تا حدودی از خود دور کنید، بازی و ورزش را فراموش نکنید.

فال روزانه آبان
فال روزانه متولدین آبان

امروز چه شکلی هستید؟! 😎
ویژگی اصلی شما با استقامت
سیاره شما پلوتون
سنگ ماه تولد یاقوت زرد
رنگ مورد علاقه سفید
نقاط قوت قدرتمند بودن، سازگاری

آبان ماهی عزیز…
طرح لباس و مدل مویتان آنقدر هم که فکر می‌کنید روی روزتان تاثیر گذار نیست. آنچه از اهمیت بالاتری برخوردار است نگرشی است که تصمیم می گیرید داشته اشید. اگر بتوانید رفتاری همراه با اعتماد به نفس اما متواضعانه و عاری از تکبر بیهوده داشته باشید پیشرفت واقعی را به چشم خود خواهید دید. مهارت های سازمانی شما در حال حاضر در بیشترین سطح کارایی ممکن قرار دارند و اگر اراده و پشتکار خود را به خوبی به کار بگیرید این انرژی را بیهوده از دست نخواهید داد. تلاش و کوشش شما از چشم کسانی که باید شاهد این زحمات شما باشند مخفی نخواهد ماند و اثرات پایداری روی وضعیت حرفه ای شما خواهد گذاشت.

فال روزانه آذر
فال روزانه متولدین آذر

امروز چه شکلی هستید؟! 😕
ویژگی اصلی شما مدبر
سیاره شما مریخ
سنگ ماه تولد الماس
رنگ مورد علاقه قرمز مایل به زرد
نقاط قوت باهوش، قاطع، ماجراجو

آذرماهی عزیز…
سعی بر این دارید دیگران را قانع کنید که امروز همه چیز عادی و نرمال است ولی خودتان هم به خوبی می‌دانید که اینطور نیست. با وجود این که معمولا موقع بیان احساسات خود خیلی حساس هستید، امروز آنقدر درگیر گفتن حرف دلتان هستید که حواستان اصلا به آنها و این که آیا اصلا تمایلی به شنیدن حرف‌هایتان دارند نیست. بهتر است کمی بیشتر دقت کنید و ببینید اصلا کسی به حرف‌هایتان گوش می‌دهد؟! امروز باید دست از خشونت و حالت عصبی خود بردارید. کمی بخندید و دست از سخت گیری و جدیت بیش از حد برداشته و کمی بیخیال و مهربان و شاد باشید. این کار به شما کمک زیادی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید  منتخبان شورای ششم شهر ابرکوه برای توسعه و عمران تلاش کنند 

فال روزانه دی
فال روزانه متولدین دی

امروز چه شکلی هستید؟! 😇
ویژگی اصلی شما جاه طلبی
سیاره شما زحل
سنگ ماه تولد لعل
رنگ مورد علاقه خاکستری
نقاط قوت منظم بودن، شکیبایی

دی ماهی عزیز…
امروز مرز بین واقعیت و رویا برای شما نبهم و نامشخص شده‌ است. آنگونه که نمی‌توانید این دو را از هم تشخیص دهید و بسیار گیج شده‌اید. رویاهای شما چنان شفاف و روشن هستند که کاملا حقیقی به نظر می‌آیند، ولی خوشبختانه قدرت تشخیص شما و ادراکی که از واقعیت دارید آنقدر قوی هست که می‌توانید از این وضعیت به سود خودتان استفاده کنید. به کارگیری تخیلاتتان به صورت صحیح به شما این توانایی را می‌دهد که دانشتان را افزایش داده و به مرحله جدیدی وارد شوید. اگر می‌خواهید امشب زود به خواب بروید و یا وقتی بالاخره خوابتان برد با کابوس های وحشتناک از خواب نپرید بهتر است قبل از رفتن به رختخواب کمی قدم بزنید.

فال روزانه بهمن
فال روزانه متولدین بهمن

امروز چه شکلی هستید؟! 😪
ویژگی اصلی شما هنجارشکن
سیاره شما اورانوس
سنگ ماه تولد یاقوت ارغوانی
رنگ مورد علاقه آبی
نقاط قوت انسان دوست، مدرن، تحلیل کننده

بهمن ماهی عزیز…
امروز احتمال دارد با فردی که در سطح شما نیست درگیر شوید. هرچند به نظر می‌رسد که این فرد هیچ بهره ای از منطق نبرده است و باعث عصبانیت شما گردد ولی بایستی خشمتان را کنترل کنید. اگر بتوانید خشمتان را مهار کنید و به حرف‌هایش گوش کنید شاید حتی تا حدودی منطقی به نظر برسد و به او حق بدهید. این ماه در مرکز توجه خواهید بود و در هر جمعی که قرار بگیرید به سادگی دیده خواهید شد. امشب به ویژه از آن شب هایی است که همه را به خودتان جذب می‌کنید. اگر در جستجوی عشق هستید امشب وقتی با دوست هایتان بیرون می‌روید به صورتی جادویی می‌توانید فرد مورد نظرتان را به خودتان جذب کنید.

فال روزانه اسفند
فال روزانه متولدین اسفند

امروز چه شکلی هستید؟! 😐
ویژگی اصلی شما دلسوز
سیاره شما نپتون
سنگ ماه تولد زمرد کبود
رنگ مورد علاقه بنفش
نقاط قوت آرمان گرایی، معنوی بودن

اسفند ماهی عزیز…
شاید از اضافه کاری‌های اخیر خسته شده و در خود نیازی به تفریح مشاهده می‌کنید. آری تصمیم درستی گرفته‌اید کمی استراحت می‌تواند به شما انرژی مضاعفی بخشد. مکانی را برای انجام کارهای خود در نظر بگیرید که در آنجا احساس آرامش می‌کنید شاید انجام کارها در محل کار نسبت به خانه نتیجه بهتری را در پی داشته باشد. تصمیم گیری با خود شماست. دوستی به دیدارتان خواهد آمد که کینه‌ای از آن به دل گرفته‌اید گذشته‌ها را فراموش کرده و با چهره‌ای خندان از او استقبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید