فال روزانه سه شنبه 28 آذر 1402


موقعیت خورشید در فال روزانه

خورشید در موقعیت قوس (Sagittarius)

فال روزانه فروردین
فال روزانه متولدین فروردین

امروز چه شکلی هستید؟! 🙂
ویژگی اصلی شما مدیر بودن
سیاره شما مریخ
سنگ ماه تولد الماس
رنگ مورد علاقه قرمز مایل به زرد
نقاط قوت باهوش، قاطع، ماجراجو

فروردین ماهی عزیز…
امروز که فرصت کافی دارید، وقت آن است تا اشتباهات زندگی خود را جبران کنید. می‌توانید با تغییر زاویه دید خود، مسائل را بهتر درک کنید. مراقب روابط خود با دیگران باشید. شاید زندگی عاطفی شما آن طور که می‌خواهید پیش نمی‌رود اما نگران نباشید، امروز تمام درهای قلب تان را باز بگذارید. افراد زیادی را ملاقات خواهید کرد، به دنبال آنهایی باشید که مشترکات زیادی با شما دارند.

فال روزانه اردیبهشت
فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز چه شکلی هستید؟! 😎
ویژگی اصلی شما با اراده و مصمم
سیاره شما زمین
سنگ ماه تولد زمرد
رنگ مورد علاقه صورتی جیغ
نقاط قوت سخت کوش، شجاع، صادق

اردیبهشت ماهی عزیز…
امروز بهتر است به خودتان سخت نگیرید. هر چه که قلبتان را برای بیان احساسات دیگران باز گذارید زندگی برای شما دلچسب تر خواهد شد. دقت کنید که شریک زندگیتان را از خود نرنجانید او به شدت شما را دوست داشته و خیر و صلاحتان را می‌خواهد. سوتفاهم ایجاد شده بین‌تان را با صحبت و منطق از بین ببرید. سفری در پیش دارید که اتفاقات خوشایندی برایتان در آن رخ خواهد داد.

فال روزانه خرداد
فال روزانه متولدین خرداد

امروز چه شکلی هستید؟! 😅
ویژگی اصلی شما ارتباطات بالا
سیاره شما عطارد
سنگ ماه تولد عقیق
رنگ مورد علاقه زرد
نقاط قوت شوخ طبع، خوش صحبت، همه کاره

خردادماهی عزیز…
بلاتکلیفی احساس ناخوشایندی است. بهتر است شرایط خود را به خوبی بررسی کرده و با یک انتخاب و نتیجه‌گیری منطقی خود را از تردید و سردرگمی رها کنید. برای رسیدن به رویاهایتان مسیری طولانی پیش رو دارید. بهتر است با اهداف کوچک شروع کرده و دست از کمال‌گرایی و ایده‌آل‌گرایی بردارید؛ در عین حال همیشه رویاهایتان را باور داشته باشید و اهداف و قدم‌های کوچکتان را در مسیر رویاهای بزرگتان برنامه‌ریزی کنید.

فال روزانه تیر
فال روزانه متولدین تیر

امروز چه شکلی هستید؟! 😪
ویژگی اصلی شما احساسی
سیاره شما ماه
سنگ ماه تولد مروارید
رنگ مورد علاقه نقره ای
نقاط قوت خود آموز بودن، پرورش دادن

تیرماهی عزیز…
از آنجایی که امروز ماه در خانه دوستی‌ها قرار گرفته است، صحبت کردن درباره دوستی‌ها برای شما جذاب خواهد بود. اما باید بدانید که سایر افراد با اندازه شما به بحث دوستی تمایل نشان نمی‌دهند، ناراحت نشوید و به خواسته آن‌ها احترام بگذارید. سیاره بخت شما عطارد است و این یعنی انرژی زیادی به سمت شما روانه می‌شود، اما بیشتر از توان خود کار نکنید، چراکه خسته خواهید شد. ابتدا تمام جنبه‌های یک کار را بسنجید، سپس پروژه جدیدی را قبول کنید.

بیشتر بخوانید  اختلاف دو مسئول در حضور رئیس قوه قضائیه + ویدیو

فال روزانه مرداد
فال روزانه متولدین مرداد

امروز چه شکلی هستید؟! 🤑
ویژگی اصلی شما خلاق بودن
سیاره شما خورشید
سنگ ماه تولد یاقوت
رنگ مورد علاقه طلایی
نقاط قوت شجاعت، راستی، اعتماد به نفس بالا

مردادماهی عزیز…
شاید امروز بخواهید از دنیای واقعیت فرار کرده و به عالم رویاهایتان پناه ببرید، این کار به شما کمک خواهد کرد تا جادوی درونتان را ببینید و خودتان را باور کنید. توجه و فکر کردن به رویاهایتان به شما کمک خواهد کرد تا از ترس هایتان رها شوید و به راه های مختلفی که برای عبور از موانع وجود دارند پی ببرید. هیچ اشکالی ندارد اگر بخواهید با انجام پروژه های هنری و یا شرکت در نمایشگاه های آثار هنری سر خودتان را گرم کرده و حال روحیتان را بهتر کنید، اما کارهایی هم دارید که باید به آنها رسیدگی کنید. امروز باید در رابطه با مسائل عاطفیتان رویکردی منطقی تر داشته باشید و بیش از اندازه تسلیم احساسات خود نشوید.

فال روزانه شهریور
فال روزانه متولدین شهریور

امروز چه شکلی هستید؟! 😮
ویژگی اصلی شما ریزبین
سیاره شما عطارد
سنگ ماه تولد زبرجد
رنگ مورد علاقه آبی دریایی
نقاط قوت دقیق، منظم، کارآمد

شهریورماهی عزیز…
از تختتان بیرون بپرید و با تمام توان شروع به حرکت کنید. امروز روز خیلی خوبی برای به کار گرفتن این همه انرژی که در درون خود احساس می‌کنید می‌تواند باشد. شما از بچگی از مسابقه دادن لذت می برید، امروز هم وقت مسابقه استريال شما باید نفر اول باشید. گاهی توانایی شما در بررسی موقعیت ها و تبعات احتمالیشان در آینده مانع تصمیم گیری شما درباره زمان حال می‌شود و شما را دچار وسواس و تردید می‌کند. با این حال امروز خواهید توانست با راحتی بیشتری تصمیم گیری های خود را محدود کنید و روی چیزهایی که بیشترین اهمیت را برایتان دارند تمرکز کنید. نگران آینده نباشید، در آینده این فرصت را خواهید داشت که تغییرات لازم را در برنامه‌هایتان ایجاد کنید.

فال روزانه مهر
فال روزانه متولدین مهر

امروز چه شکلی هستید؟! 🤔
ویژگی اصلی شما هماهنگ بودن
سیاره شما زهره
سنگ ماه تولد عقیق
رنگ مورد علاقه صورتی کم رنگ
نقاط قوت سیاست مدار، جذاب

مهرماهی عزیز…
امروز برای شما روزی همراه با آرامش خواهد بود. از آنجایی که امروز روز خوبی برای پرداختن به مسائل مادی است به شما توصیه می‌شود که اگر لازم است برای تعمیرات منزلتان هزینه ای کرده و یا قبض ها و قسط هایتان را بپردازید از فرصت استفاده کنید. البته می‌توانید این فرصت را برای اهداف دیگری که در سر دارید نیز به کار بگیرید و کمی جدیتر به رویاهایتان بپردازید. شاید نگران این باشید که مبادا با بیان کردن احساس خود افرادی که می‌خواهید به خود جذب کنید را از خود دور کنید. بجای این که نگران حرف‌هایی که می‌خواهید بزنید باشید روی طریقه بیان احساسات خود تمرکز کنید و از بیان کردن نظرات خود و نشان دادن قدرتتان ترسی به دل راه ندهید.

بیشتر بخوانید  علت ایست قیمتی بیتکوین چیست ؟

فال روزانه آبان
فال روزانه متولدین آبان

امروز چه شکلی هستید؟! 😍
ویژگی اصلی شما با استقامت
سیاره شما پلوتون
سنگ ماه تولد یاقوت زرد
رنگ مورد علاقه سفید
نقاط قوت قدرتمند بودن، سازگاری

آبان ماهی عزیز…
امروز ذهن‌تان بسیار مشغول است و هر ثانیه دارید به یک چیز فکر می‌کنید. افکار و ایده های مختلف مثل باران از آسمان می بارند. بعضی از این افکار گیج کننده و برخی دیگر ضد و نقیض هستند. شما آنقدر خودتان را درگیر این افکار معماگونه خواهید کرد تا سرتان درد بگیرد و خسته شوید. به جای این کار آنچه را که به سرتان می‌آید یک گوشه ای یادداشت کرده و یکی دو روز دیگر به آنها نگاهی دوباره بیندازید. شاید روزتان با سرعت کمی شروع شود ولی در ادامه روز اوضاع روبراه خواهد شد، به نفعتان است که عجله نکنید و هیچ یک از کارهایتان را برای خودنمایی انجام ندهید. دست از مبارزه بردارید و ببینید که امروز شما را به کجا خواهد رساند.

فال روزانه آذر
فال روزانه متولدین آذر

امروز چه شکلی هستید؟! 😇
ویژگی اصلی شما مدبر
سیاره شما مریخ
سنگ ماه تولد الماس
رنگ مورد علاقه قرمز مایل به زرد
نقاط قوت باهوش، قاطع، ماجراجو

آذرماهی عزیز…
اگر از جایی که اصلا انتظارش را ندارید پولی به شما رسید تعجب نکنید. این می‌تواند نتیجه یک سرمایه گذاری و یا هدیه ای از جانب یکی از دوستان یا اقوامتان باشد. به رویاهایی که چندین بار تکرار می شوند توجه کنید، این رویاها می‌توانند درسی در رابطه با درک مسیر زندگیتان برای شما به همراه داشته باشند. شاید به طور ناگهانی با یکی از دوستان عزیزتان که برای مدتی طولانی از او بی خبر بوده‌اید دیدار کنید و ساعت ها با هم در مورد اتفاقاتی که در زندگیتان افتاده اند صحبت کنید. به طور کلی روز خوبی در پیش خواهید داشت که برای شما با آرامش همراه است و انرژی کافی برای یک هفته خوب را به شما خواهد بخشید

فال روزانه دی
فال روزانه متولدین دی

امروز چه شکلی هستید؟! 🥰
ویژگی اصلی شما جاه طلبی
سیاره شما زحل
سنگ ماه تولد لعل
رنگ مورد علاقه خاکستری
نقاط قوت منظم بودن، شکیبایی

دی ماهی عزیز…
امروز اخبار و شایعات بی اساسی به گوش شما و خانواده تان رسیده و باعث ایجاد نگرانی های بی مورد خواهند شد. اگر می‌خواهید روز خودتان را خراب نکنید بهتر است از باور کردن هر غیبتی که به گوشتان می‌رسد خودداری کرده و سعی کنید ابتدا خودتان از صحت آنها اطمینان پیدا کنید. به احتمال خیلی زیاد منبع خبر دارد از کاه کوه درست می‌کند. در حال حاضر بهتر است برای هیچ گونه سفری برنامه ریزی نکنید و برای چند روز هم که شده دست نگه دارید. زیرا به احتمال زیاد با تأخیرها و مشکلات کوچک و بزرگ زیادی مواجه خواهید شد. اگر چیزی شما را عصبانی کرده مواظب باشید این تنش را به کسی که دوست دارید انتقال ندهید، شما باید منبع آرامش او باشید، نه ناراحتی و نگرانی!

بیشتر بخوانید  فراجا مخفف چیست؟ | ناجا تغییر اسم داد

فال روزانه بهمن
فال روزانه متولدین بهمن

امروز چه شکلی هستید؟! 🙄
ویژگی اصلی شما هنجارشکن
سیاره شما اورانوس
سنگ ماه تولد یاقوت ارغوانی
رنگ مورد علاقه آبی
نقاط قوت انسان دوست، مدرن، تحلیل کننده

بهمن ماهی عزیز…
هیجانی در وجودتان غلیان کرده است. شاید دوره آموزشی جدید، سفری ماجراجویانه یا شروع یک پروژه جدید دلیل بروز این هیجانات باشد. برای این کارها باید خودتان را برای تجربه هایی جدید آماده کنید که تا به حال برایتان ناشناخته بوده اند. اگر سعی کنید با نگرش فعلیتان پیش بروید و حاضر به تغییر آن نباشید فرصت رشد عاطفی و معنوی را از خودتان خواهید گرفت. لازم نیست روزهای متوالی روی نقشه تان فکر کنید؛ تا شرایط ماه و خورشید برای ایجاد تغییرات مثبت مساعد است به سریعترین شکل ممکن دست به کار شوید. اگر حرف دلتان را با عشق‌تان در میان نگذاشته‌اید انتظار نداشته باشید که از آنچه در دل شما می‌گذرد با خبر باشد، او که علم غیب و یا توانایی خواندن ذهن شما را ندارد.

فال روزانه اسفند
فال روزانه متولدین اسفند

امروز چه شکلی هستید؟! 😥
ویژگی اصلی شما دلسوز
سیاره شما نپتون
سنگ ماه تولد زمرد کبود
رنگ مورد علاقه بنفش
نقاط قوت آرمان گرایی، معنوی بودن

اسفند ماهی عزیز…
امروز در حال تلاش برای برطرف کردن مشکلات دیگران هستید. در واقع هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای کسانی که دوستشان دارید انجام می‌دهید. اگر این کار حالتان را بهتر می‌کند نسبت به انجام آن هیچ تردیدی نداشته باشید. با وجود این شما آماده هستید با کسانی که قصد خارج کردن کنترل امور از دستتان را دارند مقابله کنید. امروز روز خوبی برای انجام شدن برنامه‌های عملیتان نیست این را چرخش ماه و ستارگان می‌گویند پس بهتر است که اجرای این برنامه‌ها را به روزهای دیگر موکول گردانید.

دیدگاهتان را بنویسید