فال روزانه جمعه 24 آذر 1402


موقعیت خورشید در فال روزانه

خورشید در موقعیت قوس (Sagittarius)

فال روزانه فروردین
فال روزانه متولدین فروردین

امروز چه شکلی هستید؟! 😍
ویژگی اصلی شما مدیر بودن
سیاره شما مریخ
سنگ ماه تولد الماس
رنگ مورد علاقه قرمز مایل به زرد
نقاط قوت باهوش، قاطع، ماجراجو

فروردین ماهی عزیز…
این احتمال وجود دارد که یکی از محبوب‌ترین افراد زندگی‌تان قصد دیدن شما را داشته باشد، اما به دلیل وجود بی‌نظمی یا حتی یک اتفاق ناگوار این دیدار به تعویق بیافتد. این اتفاق باعث ناراحتی ذهنی شما می‌شود، اما باید مسائل را بهتر درک کنید، به احتمال زیاد یک علت قابل قبول پشت این ماجراست. عمدی در این کار وجود نداشته است. از طرف دیگر، به زودی عشق زندگی‌تان خبری را به شما می‌دهد که احساسات شما را متحول خواهد کرد.

فال روزانه اردیبهشت
فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز چه شکلی هستید؟! 🙄
ویژگی اصلی شما با اراده و مصمم
سیاره شما زمین
سنگ ماه تولد زمرد
رنگ مورد علاقه صورتی جیغ
نقاط قوت سخت کوش، شجاع، صادق

اردیبهشت ماهی عزیز…
شما امروز منتظر یک قرار عاشقانه هستید و برای آن زمان لحظه شماری می‌کنید. با این حال شرایطی که کنترل آن از دست شما خارج است پیش خواهند آمد و برنامه‌هایتان را به هم خواهند ریخت. شاید به خاطر بروز این مشکلات پیش بینی نشده نتوانید همدیگر را ببینید و یا حتی با هم حرف بزنید، اما نباید اجازه بدهید که این موضوع اعصابتان را به هم ریخته و تمام روزتان را خراب کند. 

فال روزانه خرداد
فال روزانه متولدین خرداد

امروز چه شکلی هستید؟! 😉
ویژگی اصلی شما ارتباطات بالا
سیاره شما عطارد
سنگ ماه تولد عقیق
رنگ مورد علاقه زرد
نقاط قوت شوخ طبع، خوش صحبت، همه کاره

خردادماهی عزیز…
مهم رسیدن به موفقیت نیست مهم این است که شما تمام تلاش خود را کرده باشید و هنگامی که شکست می‌خورید با نیرویی مضاعف و امیدوارانه از جای خود بلند شوید و مطمئن باشید در نهایت به نتیجه مثبتی که انتظار دارید خواهید رسید. اگر در محیط کار برخی رفتارها شما را آزرده می‌کند، بهتر است حس شوخ طبعی خود را بالا برده و در عوض از حساسیت خود کم کنید،‌ اگر متوجه تغییر رفتار شما شوند آنها نیز رفتار خود را تغییر خواهند داد.  مراقب سلامتی خود باشید و انرژی خود را در سطح بالا نگه دارید. 

فال روزانه تیر
فال روزانه متولدین تیر

امروز چه شکلی هستید؟! 🤑
ویژگی اصلی شما احساسی
سیاره شما ماه
سنگ ماه تولد مروارید
رنگ مورد علاقه نقره ای
نقاط قوت خود آموز بودن، پرورش دادن

تیرماهی عزیز…
امروز زمان خوبی است تا بیشتر برای خود وقت بگذارید. امروز باید یاد بگیرید که نباید بطور مرتب مراقب دیگران باشید؛ چه لزومی دارد که همیشه وقت و انرژی خود را با دیگران نیز تقسیم کنید. امروز به انجام کارهایی بپردازید که انجام آن برای شما لذت بخش خواهد بود. خوشبختانه کارهای روزانه امروز شما سنگین نبوده و این باعث می‌شود تا بتوانید با انرژی زیادی به علائق خود بپردازید. بنابراین سعی کنید کارهایی را انجام دهید که برای‌تان لذت بخش است.

بیشتر بخوانید  مهم ترین نکات در مورد بازگشایی مدارس از 13 فروردین 1401 / افزایش یک ماهه به سال تحصیلی چیست؟

فال روزانه مرداد
فال روزانه متولدین مرداد

امروز چه شکلی هستید؟! 😀
ویژگی اصلی شما خلاق بودن
سیاره شما خورشید
سنگ ماه تولد یاقوت
رنگ مورد علاقه طلایی
نقاط قوت شجاعت، راستی، اعتماد به نفس بالا

مردادماهی عزیز…
شاید یکی از دوستانتان که چندان با احتیاط نیست شما را تشویق کند که از سر و ته کارهایتان زده و یا ادعای نادرستی کنید که اثبات آن برای شما آسان نخواهد بود. متأسفانه حتی اگر دوستتان از این کار قصر در برود، احتمال این که دیگران به انجام چنین کارهای اشتباهی از طرف شما پی ببرند خیلی زیاد است. در حال حاضر به هیچ عنوان به صلاحتان نیست که کاری غیر قانونی انجام داده و یا وظایف خود را نادیده بگیرید. شما به طور ذاتی انسان درستی هستید و حاضرید هر کاری را حتی اگر برایتان سخت باشد بر اساس اصول و به نحو احسن انجام دهید، پس کاری نکنید که صداقتتان زیر سوال برود و به اعتباری که دارید لطمه وارد شود.

فال روزانه شهریور
فال روزانه متولدین شهریور

امروز چه شکلی هستید؟! 😨
ویژگی اصلی شما ریزبین
سیاره شما عطارد
سنگ ماه تولد زبرجد
رنگ مورد علاقه آبی دریایی
نقاط قوت دقیق، منظم، کارآمد

شهریورماهی عزیز…
این روزها به تاریخ و شخصیت های تاریخی علاقمند شده‌اید و دوست دارید زمان بیشتری را به مطالعه کتاب‌های تاریخی اختصاص دهید. این کار نه تنها شما را سرگرم خواهد کرد، بلکه اطلاعات تان را نیز افزایش خواهد داد. پس بر این عادت خود تا می‌توانید پافشاری کنید. دوستی رازی را با شما در میان گذاشته است. شاید وسوسه شوید که او را با دیگران نیز در میان بگذارید، اما حواس تان باشد که این کار به ضرر شما هم تمام خواهد شد. پس رازنگه دار خوبی باشید.

فال روزانه مهر
فال روزانه متولدین مهر

امروز چه شکلی هستید؟! 😏
ویژگی اصلی شما هماهنگ بودن
سیاره شما زهره
سنگ ماه تولد عقیق
رنگ مورد علاقه صورتی کم رنگ
نقاط قوت سیاست مدار، جذاب

مهرماهی عزیز…
روابط اجتماعی شما با شناخت آدم های جدید و تجربه های تازه جان تازه‌ای به خود گرفته اند، اما بعضی برخوردهای تند می‌توانند باعث شوند بیش از این که خوشحال و سرزنده باشید دچار خشم و هیجانات عصبی شوید. شاید یک نفر شما را تشویق و امیدوار کند، اما ده نفر دیگر ته دلتان را بلرزانند و نسبت به آن چه می‌خواهید انجام دهید دلسردتان کنند، اما این دلیل خوبی برای رها کردن رویاها و اهدافتان نیست. تصورات اشتباهی که مانع پیشرفتتان می شوند را رها کنید، آنچه در گذشته درست بوده ممکن است در آینده کاملا اشتباه باشد. همراه با کسی که دوست دارید در جمع های دوستانه حضور پیدا کنید و به همه نشان دهید چقدر به یکدیگر احترام می‌گذارید.

بیشتر بخوانید  پاری سن ژرمن وسوسه رونالدو را دنبال می کند

فال روزانه آبان
فال روزانه متولدین آبان

امروز چه شکلی هستید؟! 😤
ویژگی اصلی شما با استقامت
سیاره شما پلوتون
سنگ ماه تولد یاقوت زرد
رنگ مورد علاقه سفید
نقاط قوت قدرتمند بودن، سازگاری

آبان ماهی عزیز…
قدرتی که امروز در کلام شماست، غیر قابل باور است. بنابراین در کلامی که به زبان می‌آورید، محتاط باشید. در غیر این صورت در انتخاب های دیگران هم تاثیر منفی خواهید گذاشت. به دیگران، حتی نزدیک ترین افراد زندگی تان، اجازه دهید خودشان برای زندگی شان تصمیم بگیرند. در عین حال با آنها صادق و گشاده رو باشید و تمام حقایقی را که از آنها اطلاع دارید، در اختیارشان قرار دهید. به زودی یکی از دوستان قدیمی تان با انجام کاری، مسیر زندگی شما را تغییر خواهد داد. منتظر هیجانات راهی که در پیش رو دارید، باشید.

فال روزانه آذر
فال روزانه متولدین آذر

امروز چه شکلی هستید؟! 😥
ویژگی اصلی شما مدبر
سیاره شما مریخ
سنگ ماه تولد الماس
رنگ مورد علاقه قرمز مایل به زرد
نقاط قوت باهوش، قاطع، ماجراجو

آذرماهی عزیز…
اگر قصد سرمایه گذاری در زمینه املاک را دارید شرایط در حال حاضر برای شما مساعد هستند. در واقع هر گونه سرمایه گذاری در شرایط فعلی به نفع شما خواهد بود و سود این کار را به زودی دریافت خواهید کرد. امروز برای پذیرفتن یک مهمان در خانه تان آماده باشید و اگر طی هفته خانه را مرتب نکرده‌اید اولین کار امروزتان تمیز کردن منزلتان و آماده شدن برای پذیرایی از مهمآن‌هایتان باشد. یک ایمیل یا تماس تلفنی دریافت خواهید کرد که می‌تواند پیام آور سود زیادی برای شما باشد. اگر تمام روز در خانه بوده‌اید و حوصله تان سر رفته بد نیست به دیدن یکی از دوستان یا نزدیکانتان بروید تا حال و هوایتان عوض شود.

فال روزانه دی
فال روزانه متولدین دی

امروز چه شکلی هستید؟! 😪
ویژگی اصلی شما جاه طلبی
سیاره شما زحل
سنگ ماه تولد لعل
رنگ مورد علاقه خاکستری
نقاط قوت منظم بودن، شکیبایی

دی ماهی عزیز…
اگر در رابطه با مسائل کاری مشکلاتی برایتان به وجود آمده اند نگاهی به برنامه کاریتان انداخته و با یک بررسی مجدد ببینید باری بیش از حد توانتان برنداشته باشید. تقسیم وظایف همیشه یکی از بهترین راه های ممکن برای پیشرفت کارها است و نتایج بهتری را نیز برای شما به همراه خواهد داشت. برای برطرف کردن فشار و استرس کاری یک دوش آب گرم و یا ماساژ راه حل خوبی می‌تواند باشد. امروز از آن روزهایی است که دلتان می‌خواهد دور و برتان پر از آدم باشد و اصلا حال و حوصله خانه نشینی را ندارید و ممکن است اگر در خانه بمانید دعوا درست کنید. عشق‌تان را با خود همراه کنید و به مهمانی بروید،یا بیرون از خانه با دوستانتان قرار بگذارید.

بیشتر بخوانید  دستگاه‌های مسئول، عوامل مداخله‌گر در بازار ارز را شناسایی کنند

فال روزانه بهمن
فال روزانه متولدین بهمن

امروز چه شکلی هستید؟! 🤗
ویژگی اصلی شما هنجارشکن
سیاره شما اورانوس
سنگ ماه تولد یاقوت ارغوانی
رنگ مورد علاقه آبی
نقاط قوت انسان دوست، مدرن، تحلیل کننده

بهمن ماهی عزیز…
امروز به شدت در محل کار احساس سردرگمی می‌کنید راستش خودتان هم نمی‌دانید چه کار باید انجام دهید. همین می‌تواند باعث شود که هدف گذاری و برنامه ریزی برای کارهایتان، به ویژه وقتی پای اهداف بلند مدت در میان باشد برایتان تبدیل به کاری دشوار شود. حتی اگر از این که در مسیر درست قرار دارید اطمینان کامل داشته باشید ممکن است نسبت به این که آیا در نهایت موفق خواهید شد یا خیر دچار تردید شوید. با تلاش برای غلبه به این وضعیتی که به وجود آمده و به دست آوردن مجدد اعتماد به نفستان می‌توانید دیگران را هم با اشتیاقی که به رشد و تغییر کردن دارید تحت تأثیر قرار دهید. این کار باعث خواهد شد حالتان حتی بهتر هم شده و به خودتان افتخار کنید.

فال روزانه اسفند
فال روزانه متولدین اسفند

امروز چه شکلی هستید؟! 😅
ویژگی اصلی شما دلسوز
سیاره شما نپتون
سنگ ماه تولد زمرد کبود
رنگ مورد علاقه بنفش
نقاط قوت آرمان گرایی، معنوی بودن

اسفند ماهی عزیز…
امروز هم از نظر روحی و هم از نظر جسمی احساس قدرت می‌کنید بنابراین هیچ چیز و هیچ کس نمی‌تواند بر شما تاثیر بگذارد و ناراحت تان کند. حال زمان آن است که موانع موجود بر سر راهتان را بردارید و به سمت هدفی که مدت هاست در سر دارید، پیش روید. عشق‌تان دوست ندارد شما در خانه بمانید، پس دلش را نشکنید و به پشنهاد او گوش دهید و برای کمی خوشگذرانی به بیرون از خانه بروید. بد نیست گاهی از عادات روزمره زندگی دور شوید و کاری را که از آن لذت می برید، انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید