مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

غرور پشت سرافرازی در مجامع بانک ملت؛ با تقسیم 100 ریال سود به ازای هر سهم، بانک ملت به بزرگترین بانک بورسی کشور تبدیل شود.

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از روابط عمومی بانک ملت، در مجمع عمومی عادی سالیانه به ریاست مسعود نصر اصفهانی به ریاست و نظارت قربان اسکندری مدیر عامل بانک و بیمه وزارت امور اقتصادی، دارایی و رزمندگان به عنوان نماینده سهامداران عمده. و به سمت دبیری سید محمد نورمحمد حسینی، مدیر حقوقی بانک ملت منصوب شد.
بر اساس این گزارش، از مجموع 158 هزار میلیارد ریال سود، 113 هزار میلیارد ریال بر اساس بخشنامه بانک مرکزی سود ارزی غیر قابل تقسیم اعلام شد و از 39 هزار میلیارد ریال سود قابل تقسیم، 100 ریال به ازای هر سهم به تصویب رسید. توسط سهامداران و مقرر شد مابقی سود پس از تایید مراجع قانونی صرف افزایش سرمایه شود.
انتخاب سازمان حسابرسی برای حسابرس و بازرس قانونی و انتصاب اخبار و اقتصاد جهان به عنوان پرتیراژترین روزنامه برای درج آگهی های مجمع، دومین مصوبه مجمع عمومی سالانه بانک ملت بود.
همچنین در مجمع عمومی فوق العاده بانک ملت به ریاست قربان اسکندری مدیرکل امور بانکی و بیمه وزارت اقتصاد و نظارت و امید قائمی نمایندگان سهامداران عمده و دبیر سید محمد نورمحمد حسینی مدیرکل حقوقی ملت بانک، سهامداران با افزایش سرمایه 55 هزار میلیارد ریالی بانک با تایید مهر بانک و افزایش سرمایه بانک از 207 هزار و 43 میلیارد ریال به 262 هزار و 43 میلیارد ریال از محل سایر ذخایر، بانک را به بزرگترین بانک بورسی تبدیل کرد. در کشور.
در این جلسه که برای اولین بار پس از همه گیری تاج و تخت با حضور سهامداران برگزار شد، نمایندگان واحد مالی بانک ملت به سؤالات سهامداران درباره گزارش عملکرد هیئت مدیره و بندهای حسابرسی پاسخ دادند.

بیشتر بخوانید  عناوین روزنامه های پنجشنبه 29 تیر 1401 / تصاویر

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *