مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

غذای اعیانی ایرانی برای مسافران درجه یک پرواز‌های امارات

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


به گزارش مجله خبر نگار، به گزارش «ایرلاینز امارات»، اکنون مسافران فرست کلاس در پروازهای این شرکت می توانند «هر چقدر که می خواهند خاویار ایرانی» بخورند.

مسافران می‌توانند به تعداد دلخواه خاویار شور با قاشق‌های دندانه‌دار و لیوان‌های شامپاین گران‌قیمت Dom Perignon سرو کنند.

این مهمان‌نوازی لوکس به عنوان بخشی از طرح جدید «میهمان‌نوازی بر حسب تقاضا» ارائه می‌شود و شرکت هواپیمایی دولتی امارات امیدوار است که به مشتریان گران‌ترین پروازهای خود، تجربه‌ای لوکس‌تر در طول پرواز ارائه دهد.

در حال حاضر ارزان ترین قیمت [بلیت]رفت و برگشت از فرودگاه هیترو لندن به دبی 3674 پوند است.

در وب سایت هواپیمایی امارات آمده است: «در هر زمانی در طول پرواز می توانید از غذاهای پیچیده تهیه شده با خاویار با کیفیت بالا لذت ببرید. ما خاویار را با هفت نوع مخلفات از جمله نان تست و سوخاری، تخم مرغ، پیازچه، سیر، خامه ترش و لیمو سرو می کنیم.

و ما مراقب هستیم که خاویار خود را با قاشق صدف سرو کنیم تا طعم آن حفظ شود.

این شرکت هواپیمایی بیش از 2 میلیارد دلار (1.6 میلیارد پوند) برای ارتقاء کابین و خدمات درجه یک در طول رونق سفرهای پس از ویروس کرونا هزینه کرده است.

سایر ویژگی‌ها عبارتند از تشک‌های ارتقا یافته صندلی خواب و تزئینات چوبی کابین، و همچنین غذاهای جدید خوشمزه، از جمله منوی گیاهی “با دقت انتخاب شده و آماده شده”.

سایر گزینه های منو عبارتند از ماهی آزاد و قزل آلا سرخ شده با برنج مخلوط، سینه اردک بریان شده با کلم بروکلی آب پز – همچنین به عنوان بچه کلم بروکلی شناخته می شود – و کیک سیب زمینی.

بیشتر بخوانید  زمان قطعی اعلام نتایج کنکور ارشد ۱۴۰۰ مشخص شد -

غذاهای گیاهی شامل قارچ صدفی سرخ شده، بریانی جک فروت و تکه های مهتابی – که به شلغم آلمانی نیز معروف است – «تزیین شده با پرتقال سوخته» است.

مشتریان همچنین می‌توانند غذاهایی را که شرکت هواپیمایی آن را «کلاسیک» به سبک سینما می‌نامد، از منو سفارش دهند – که شامل رول‌های خرچنگ، همبرگرهای کوچک، همبرگرهای گیاهی، سویا و ذرت است.

سر تیم کلارک، رئیس شرکت هواپیمایی امارات گفت: «در حالی که دیگران با کاهش هزینه‌ها به فشارهای صنعت پاسخ می‌دهند، امارات در جهت مخالف حرکت می‌کند و روی تجربه بهتر مشتری سرمایه‌گذاری می‌کند.»

«در طول اپیدمی کرونا، ما آی [ارائه]ما به ابتکارات جدید برای اطمینان از ایمنی و راحتی سفر برای مشتریان خود ادامه دادیم، از جمله ابتکارات دیجیتالی برای بهبود تجربه مشتری در زمین.”

ما اکنون مجموعه‌ای از برنامه‌های فشرده داریم که تجربه انحصاری امارات در حین پرواز را به سطح بعدی ارتقا می‌دهد.»

خطوط هوایی امارات اعلام کرده است که از اول سپتامبر، برنامه های غذایی جدید در کلاس های اکونومی (عادی) و بیزینس به مشتریان ارائه می شود.

امارات تنها شرکت مسافرتی لوکس علاقه مند به خاویار نیست. در ماه مه، هتل بورلی هیلز در لس آنجلس یک «نمونه ویژه» از سالاد خاویار نمادین مک کارتنی – که قیمت آن 1912 دلار (1547 پوند) است – در 110 سالگی خود ارائه کرد.

این نمونه بسیار خاص دارای یک خرچنگ است و با سکه های طلا ست شده است. پیشخدمت ها این سالاد را در یک کاسه چینی از کارخانه چینی برناردو فرانسوی با دستکش سفید سرو می کنند.

بیشتر بخوانید  افزایش دو ساله سن بازنشستگی از بودجه ۱۴۰۱ حذف شد

<п>اعلامیه غذای اصیل ایرانی برای مسافران فرست کلاس در پروازهای امارات اولین بار در ظاهر شد خبر سریع.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *